Mióta kijött a sorozat, megszűnt az életem. Azóta nagyjából ötszáz szót sikerült írnom, újraolvastam egy fél könyvet és... nagyjából ennyi. Na jó, dolgozni bejárok. A soundtrack folyamatosan szól a fülembe, a Facebook csoportban olvasom a posztokat, még a kínai levelezőpartneremmel is erről beszélgetek.
Oh wait, ez jó téma! Szóval mivel jól értem az angolt, de nem vagyok rákényszerítve az angol használatára, regisztráltam a Slowlyre. Ez egy levelező app, ahol a világ bármely pontjáról küldhetnek neked üzenetet. De az a legjobb benne, hogy nem ér oda azonnal, hanem a távolság arányában várni kell rá. A Magyarok kb 30 perc alatt itt vannak, Kína és Japán kb egy nap, Amerika meg Ausztrália van hogy majdnem kettő nap. És csak azt látod, valaki küldött neked üzit és izgalmas a várakozás. Vannak cuki bélyegek is (amiket mindig elfelejtek használni). Amikor regisztráltam, hagytam, hogy mindenki írjon. Azonnal betámadtak a magyar kanok. Úgyhogy most letiltottam a magyar leveleket. Ezen kívül ha én akarok írni, akkor rákeresek az LMBTQ+ témára és máris safe place a hely.
Ha valaki olyan írna neked, aki nem érdekel vagy unszimpi vagy csak nyomul, akkor csak bejelölöd, hogy kösz nem és nem is tud írni többet. Képet küldeni nem lehet, se hangot se videót. Komolyan egy safe place.
Van egy orosz lány, akivel a háborúról beszélgetünk. Van egy kínai fiú, akivel a Heartstopperről rajongunk most éppen. Egy 40+os japán LMBTQ+ író is válaszolt, de írtam már Mianmarba is egy transz fiúnak, aki a tranzíció elején jár és LMBTQ+ támogatást keres.
Irtózatosan szép hely a világ és annyira furcsa, amikor teljesen egy hullámhosszon vagy egy a világ túlfelén élő 21 éves meleg fiúval :) De pont ezért szép is, hogy ennyire másfélék és mégis ugyanolyanok vagyunk.
KAMU SEDANG MEMBACA
Már megint egy LMBTQ című wattpados könyv
AcakLMBTQ témák, gondolatok, élmények