74. Love, Victor

262 35 18
                                    

Most, hogy lett Disney+, végre elkezdtem nézni. Simont már láttam pár hónapja, de nem voltam lenyűgözve. Egyrészt az egész cast 25+-nak tűnt, és habár sok változás van az elmúlt években ezen a téren, és ez egy 2018-as film, ez szerintem borzasztó rossz döntés volt. Emellett nem kaptam vissza azt, amit a regényben szerettem: Simont. Az egyik első LMBTQ+ regény volt, amit olvastam, de nem jött át a filmből más, csak az, hogy jaj vajon ki lehet Blue. A könyv annyival több.

Azért elkezdtem a Victort, mert mindig esélyt kell adni minden létező LMBTQ+ adaptációnak, emellett a Heartstopper meg a Young Royals csoportban is sokan ajánlották.

És most, hogy sírtam a hetedik részen, azt mondom, megérte elkezdeni. Amúgy is próbál csupa jó üzenetet átadni, emellett a színészek is fiatalabbnak tűnnek, tetszik a családi szál, vannak múltbéli titkok, nekem ez plusz pont, nem is a románc a fő téma, hanem az útkeresés és habár tele van a padlás a "jaj, meleg vagyok" történetekkel, ez nem untat. Na meg az a bizonyos jelenet, amikor spoiler Victor elmegy New Yorkba és átölelik, meg amikor Simon beszél vele... az szerintem olyan rész, ami csak az LMBTQ+ embereknek jön át teljesen. Hogy mennyire fontos a community.

Ha nem lennétek itt nekem, teljesen el lennék veszve. Ha nem lenne a Létigen, ha nem lenne az a néhány fontos barátom, aki van és tudok beszélni mindenről velük, teljesen kétségbe lennék esve.

Plusz pont még, hogy Alex Benjamit hallgatnak a kocsiban a srácok. És aki Alex Benjamint hallgat, azt feltétel nélkül szeretem ❤

Nektek mi a legkedvencebb LMBTQ+ sorozatotok? Ha csak egyet lehetne választani, hogy csak azt az egyet nézhetitek ezentúl, mi lenne az? Nekem a Heartstopper.

Már megint egy LMBTQ című wattpados könyvWhere stories live. Discover now