Épp egy novellát betáztattam, amihez elolvasás után azt kommentelte egy olvasó, hogy nem lehetséges, hogy kilencedikes fiúk tudják már, hogy melegek.
Elgondolkodtam a nyolcadikosaimon, akik 13-16 évesek.
Egyikük coming outolt, mint biszex.
Egyikük coming outolt, mint aszex. Nem mondta a nevét, de azt mondta, neki sosem lesz szerelme, gyereke, párja és ezzel teljesen jól el is van így.
Egyikük azt hiszem, meleg. Bejelzett a radarom is, ugyan nem mondta el, de a lányokra rá sem néz, ellenben a fiúkra nagyon is. A felvilágosítón annyit kérdezett: tényleg tud két fiú szexelni? Majd amikor szó volt az anális szexről, akkor ragyogó szemmekkel figyelt :D
Egyikük azt hiszem, biszex, de lehet pán, mert már kétszer is megkérdezte, mi az.
Ennyit tudok, és ők azt hiszem, maguk is tisztában vannak ezzel, még ha nem is nevezik nevén a dolgokat. Ráadásul nem is ép értelmű diákok, mégis dúlnak a hormonok és érzik, mit és kit szeretnének.
Szóval azt hiszem, kijelenthetjük, hogy 14 éves koruk körül már kezd tisztázódni bennük, hogy kihez vonzódnak. Már nem az a világ van, amiben én nőttem fel, hogy azt sem tudtam, létezik biszexualitás. Most már ott az internet, a tévé, a filmek és sorozatok, amik szerintem rengeteget tudnak segíteni az útkeresésben. Kicsit irigylem is őket emiatt.
Ti mikor éreztétek először, hogy kit tudnátok szeretni? Illetve mikor tudatosult ez?
VOCÊ ESTÁ LENDO
Már megint egy LMBTQ című wattpados könyv
DiversosLMBTQ témák, gondolatok, élmények