5. TreeMan

494 69 19
                                    


Beraktam ide egy videót. Van ez a TreeMan csatorna, amit nagyon szeretek. Helyzetek elé állítják az utca emberét, és megnézik, hogyan reagálnak.

Például:
- kisfiú virágot venne az anyukája szülinapjára, de nincs elég pénze. Mit csinálnak a virágboltosok?
- külföldi turista többet fizet, mit csinálnak a boltosok?
- egy kislány nadrágja véres, mert életében először menstruál, mit kezdenek vele a járókelők?

És ez a rész, ahol egy férfi sminkel az utcán. A smikelő és a szidalmazó is beépített ember. És képzeljétek, nem nézik tétlenül. És nem csak nők, de férfiak is kiállnak mellette és megvédik.

Ilyenkor egy pillanatra elhiszem, hogy jó hely a világ. Olyan jó, hogy vannak, akik értik, hogy nem a smink, a ruhák színe, vagy épp a nemiszervek milyensége határozza meg kizárólagosan az emberek nemét. Örülök, hogy kezdünk erre rájönni egyre többen.

A kétésféléves kisfiam kedvenc színe mostanában a rózsaszín.

"- Milyen futóbiciklit szeretnél?
- Kéket, de rózsaszín legyen a csengője."

Rózsaszín gumicsizmát hord, szereti a babákat, felveszi a nővére tüllszoknyáját, csatot rak a hajába. Én pedig nem pánikolok. Most fedezi fel a nemeket, hogy léteznek bácsik és nénik, lányok és fiúk. Ez egy tanulási folyamat. És azt is tudom, nem lesz attól meleg, mert az apja(!) kifestette az ő körmét is körömlakkal, nem csak a lánytesóét.

A kislányom igazi babarózsaszínt kedvelő kiscsaj, pedig rengeteg fiús cuccot vettem neki, takarékosságból is két és fél évesen, mondván jó lesz az öcsinek. Én is szeretem a rózsaszínt, ő is. Ezzel sincsen semmi baj, ahogyan egyik színnel sem.

Szeretném, ha egyszer eljutnánk oda, hogy mindenki az lehetne, aki akar. Szabadon és boldogan.

Már megint egy LMBTQ című wattpados könyvTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon