Şey...
Siz çıldırdınız mı?
1k yorum ne demek, ne yapıyorsunuz!
😽🤍
Bu arada Aşkın'ın yaptığı hareketler sizi utandırmış baya ama adı üstünde "Cesur Velet" Yapacağı şeylerin asla ama asla bir sınırı yok. Bu bilgi ile okursanız daha az utanabilirsiniz 😈
🐿
"Nereden anladın?"
"Çok iyi saklandığını falan mı düşünüyordun Küçük?"
Ben dolapların önünde bulunan düz bankların üstünde otururken Kemal ayakta, elindeki havluyla saçlarını kurutmaya çalışırken alaycı bir şekilde konuşmuştu.
Az önce yaşanan şeylerden sonra ikimizde nefeslerimizi düzene sokana kadar o şekilde durmuştuk. En sonunda Kemal bir atakta bulunarak kalkmış aletiyle birlikte kabinlerden birisine girip üstünü giymişti.
Keşke ben indirseydim...
"İlk nerede anladın peki?" Bana cevap vermesini beklemeden çok büyük bir sırrı çözmüş gibi heyecanla konuştum. "Bence götümden tanıdın."
Bu dediğime sadece başını eğerek ve kafasını iki yana sallarken gülmüştü.
Yalarım
Ellerim banka dayalı, bakışlarım heyecanla yüzünde takılı kalmış bir şekilde cevabını bekliyordum.
"Hı?" Başımı sağa omzuma yasladım. "Hı?" Başımı sol omzuma yasladım.
"Ne fark eder?"
Kaşlarımı çattım. "Ne? Ne fark eder?"
Havluyu başından çekmiş ve spor çantasına koymuştu. Sonrasında o çantayı omzuna asıp bana dönerken derin ve sesli bir nefes vermişti.
"Kalk hadi. Çıkalım artık." Dedikten sonra kapıya doğru ilerlemeye başlamıştı.
Beni takmıyordu resmen. Sinirle ayağa kalkıp hızlı bir şekilde karşısına geçtim.
"Dövücek misin beni?"
Bu sefer kaşlarını çatan oydu.
"Ne saçmalıyorsun Aşkın? Ne dövmesi?"
"Öpücek misin peki?"
Sorumla birlikte bakışları düzelmiş, dudakları yukarı kıvrılmıştı.
"Cevap versene?"
"Hayır Aşkın."
"Ben öpsem?"
Ben öpsem ne yapabilirsin ki der gibi sormuştum bunu.
Alaycı gülümsemesi çoğaldı.
"Avucunu yalarsın."
Şu an çok kötü hissediyordum.
Hiçbir tepki vermemesi beni takmadığı ve çocuk olarak gördüğü anlamına geliyordu. Kötü de olsa bir tepki vermesi gerekiyordu ki beni ciddiye aldığını bileyim.
Üzülmüştüm.
"Bak Küçük-"
"Bana küçük deme!"
Sabır diler gibi kafasını bir anlığına yukarı kaldırıp gözlerini yumdu. Tekrar başını bana eğip özlerime baktı.
"Bak Aşkın, düşündüğün şeyin olamayacağını sana o mesajlarda da yazmıştım."
"Neden ki?" Kaşlarım hala çatıktı ama sesim istem dışı biraz kırılmış çıkmıştı.
"Bunun nedenini sana demiştim."
Elimle az önce önünde diz çöktüğüm yeri işaret ettim.
"Az önce bana kaldırdın! Seni yaladım ve sen-"
Bir tık bağırmış olabilirdim.
Hızlı bir şekilde öne atılarak sağ eliyle ağzımı kapatmıştı.
Off umarım yatakta da...
"Oğlum ne bağrıyosun lan."
Dişlerinin arasından tıslamıştı.
Yara aldığı eliydi bu. Sargısını çıkardığı için dudaklarımın üstünde hissedebiliyordum izini. Diğer elini refleksle başımın arkasına koymuştu. Yüzlerimiz çok yakındı. Bakışları ise kapıdaydı.
Durmadım tabi ki...
Dilimi çıkartıp ağzımı kapattığı avucuna değdirdim.
Hızla bana dönmüştü. Ben ise kötü kedi (😼) gülüşü yaparak dilimi izin üzerinde oynatmaya başladım.
Eli gevşemişti.
Açılan boşluktan dilimin çıkmasını sağlayıp daha rahat bir alanda yaladım avucunu.
Beni hafife alma Kemal Kancı.
Avucumu değil ama avucunu yalamıştım.
Daha nerelerini yalıcam bi bilsen.
Bocalamış ifadesiyle birlikte ne yapması gerektiğini bilmiyor gibiydi. En sonunda yavaşça çekilecek gibi olduğunda hemen ellerimi ellerinin üstüne koyup dudaklarıma daha çok bastırdım.
Birbirimizin gözlerinin içine bu kadar yakından bakarken avucunu yalamak...
Çok.
Erotikti.
Dilimin ucunda yara izini hissetmek kasıklarımdaki sızının çoğalmasını sağlıyordu.
Daha çok hissetmek ister gibi emmeye başladım avucunu. Arada sıkı sıkı öpücükler bırakıyordum.
Çıkardığım sesler çok ıslaktı.
Kemal'in bakışları ise artık tamamen kendinde değil gibiydi. Göz kapakları arada hafifçe kapanıyor ve açılıyordu.
Sonunda avucunu dudaklarımdan uzaklaştırıp elimin tersiyle dudaklarımın kenarına bulaşan salyamı sildim.
Tam ağzını açıp bir şey söyleyecekti ki buna engel olacak o hareketi yaptım.
Kalkmış sikini siyah eşofmanın üstünden avucumla kavradım ve kötü kedi gülüşümü (😼) takındım yüzüme.
"Ben de sana 'kaldırırız' demiştim."
🐿
Ya Kemal'in soyadı kancığa benzemiyor mu? Kkldk
Öpüldünüz💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cesur Velet (bxb)
Romance05...: Of var ya bi koysan yıkılır buralar Kemalim: ? Kemalim: Yanlış oldu galiba. 05...: Yalnız olabiliriz ama yanlış asla