Selam <3
Hashtag şükür kk
Bu arada Okan'ın artık bir ebesi yok.
🐿
"Kanka Kemal abi hayatımı sikecekmiş gibi bakıyor. Korkuyorum."
"Valla geri zekalısın Okan!" Kaşlarımı çatarak sinirle konuştum yanımda oturan Okan'a karşı.
Anlamadığı her halinden belliydi.
Kemal resmen beni sikecekti bu mal gelmese.
Resmen.
"Kutlama vardı Mahmut. O kadar tantana yaptın bana, noldu?" Kemal'in sesi düz çıkıyordu ama altında yatan bir sinir de vardı.
"Zaten yakınlardaydık ya. Meydan da yapacaktık kutlamayı, bulaşmadık hiç onlara direkt bu tarafa geçtik."
Okan'la ben yan yana ikili koltukta otururken, Kemal'le Mahmut abi tekli koltuklara geçmişlerdi.
Salak Okan şampiyonluğun getirdiği mutlulukla bağırarak tüm mahalleyi ayağa kaldırmıştı neredeyse. Her ne kadar takmayıp Kemal'in kucağından inmek istemesemde polise şikayet edilmek istememiştim. Özellikle babamın biriminin olduğu karakola hiç değil.
"Aşkın gelmeyin diyince gelmeyecektik aslında da Okan endişelenip, ısrarla Aşkın'ın yanına dönmek isteyince gelmiş olduk işte."
İyi bok yemişsiniz dememek için kendimi zor tuttum.
Okan sanki çok iyi bir şey yapmış gibi gülümserken çaktırmadan Kemal'e bakıyordu, iyi bir tepki almak için. Kemal ise bu sırada sadece sabır çekmişti.
"Burada kalıyorsun o zaman değil mi Aşkın?"
Kemal'e göz ucuyla bakıp. "Evet Mahmut abi." Diye cevapladım.
"Tamam o zaman, Okan kalk eve geçelim artık zıplamaktan kemiklerim ağrıdı." Koltuktan ayağa kalkarken, boynunu ovaladı Mahmut abi. "Bir tane sokuk vardı bak yine aklıma geldi. Tüm maç kulağımın içine içine bağırdı gırtlağını siktiğim."
Mahmut abinin tepkisine gülerken bizde ayaklanmıştık Okan'la. Onlar önden dış kapıya doğru ilerlerken bizde arkalarından ilerledik.
"Kanka?" Seslenmesiyle Okan'a döndüm. "Biz sizin eve mi geçsek? Film falan izleyip geceleriz."
"Okan?"
"Hı?" Saf saf gülümsedi cevap beklerken.
"Siktir git kanka."
Sert sesimle anında değişen yüz ifadesiyle şaşırdığı belli oluyordu. "Ne oldu lan naptım?"
Bakışlarımla önümüzde duran Kemal'i gösterdim.
İşaret ettiğim yere bakınca ilk bir duraksadı sonra ampülü yanmış olmalı ki "Hee." Diye uzatarak tepki verdi. Sonra tekrar bana baktı, parmaklarıyla ikimizi işaret etti ve bu sefer daha sesli ve uzatara aynı tepkiyi verdi. "Heeeee."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cesur Velet (bxb)
Romance05...: Of var ya bi koysan yıkılır buralar Kemalim: ? Kemalim: Yanlış oldu galiba. 05...: Yalnız olabiliriz ama yanlış asla