• 61. Bölüm •

50.8K 2.5K 1.5K
                                    

Yanmayalım mı be Tayfun?

Yanmayalım mı be Tayfun?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🐿

Ben tekrar dudaklarıma kapanmasını beklerken beni şaşırtmış ve dizleri üstüne doğrulmuştu. Sonrasında ise daha çok şaşırtacak bir şey yapmış ve vücudumu tutup yatakta yüz üstü çevirmişti hızlıca.

"Kemal?"

"Bana bir gün kafayı yedirteceğini söylemiştim."

Yanağımın yaslı olduğu yataktan yüzümü kaldırıp ne yaptığına bakmak için hareket ettiğimde eli anında ensemi bulup başımı olduğum yere sabitlemişti.

"Hayır bebeğim, sen hareket etmiyorsun." Uyarır gibi çıkan ses tonu beni iyice çıldırtıyordu.

Ensemdeki elini çekip iki taraftan belimi kavradı ve kalçamı kendine doğru kaldırdı. Eşofmanın üstünden kalçamı tutup sıktı, içime derin bir nefes çekerken kalçamı ona doğru hareket ettirdim.

Üstüme giyindiğim badiyi yukarıya doğru çekiştirip belimin çıplak kalmasını sağladı. Belime temas eden soğuk şu an zerre umrumda değildi.

Aynı şekilde eşofmanımın üstünden kalçamı okşamaya devam ederken parmaklarıyla kalça arama baskı yapmaya başladı ve bir kaç kez parmağını o çizgide aşağı, yukarı
Oynattı.

Vücudum istem dışı elinin altında kıvrılırken "Kemal!" Diye istekle inledim.

İnlememden sonra hırıltılı bir nefes aldı ve eşofmanımını kenarlardan kavradığı gibi baksırımla birlikte dizime kadar indirdi.

"Siktir!" Diye dişleri arasından tısladı.

Kalçamın kenarlarından tutup biraz daha kendine çekti ve daha nefesini kalçamda hissetmeden dudaklarını hissettim.

Tam çığlık atacaktım ki, ağzıma kapanan avucuyla buna engel oldu.

Dilini çıkarmış kalça aramı yalarken başını iki yana salladı ve ağzının içinden olumsuz bir ses çıkardı.

Başını hafifçe geri çekti. "Annen uyuyor bebeğim, sessiz olmalıyız." Dedikten sonra dudaklarını tekrar eski yerine gömdü.

Minik iniltilerim avucunda dağılırken, boşta olan eliyle kalçamın bir tarafını tuttu ve kenara doğru çekip deliğimi biraz daha ortaya çıkardı.

Dudaklarını çekip bir kaç kez deliğime doğru tükürdü, tükürüğünü parmağıyla deliğimin etrafına yaydı ve hızlıca dilini içime doğru soktu.

Çok özlemiştim... Kemal'i ve sıcak dilini çok özlemiştim.

Dili içime girip çıkarken aradan öpüp, yalıyor ve hatta ısırmaya çalışıyordu. Avucuma ne ara hapsettiğimi bilmediğim çarşafı biraz daha sıkı tutup çekiştirdim.

Cesur Velet (bxb)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin