Günaydın <>
🐿"Ay çok korkunç." Dedikten sonra koltukta biraz daha Kemal'e doğru kaydım.
Sesli bir şekilde güldü.
"Aşkın, Demir Adam izliyoruz?" Soru sorar gibi gülerek bana baktı.
Arabada bir süre dilini emdikten sonra sertleşmeye başlayınca daha fazla devam edememiş, zorlukla diğer koltuğa atmıştım kendimi. Sonrada vakit kaybetmeden eve gelmiştik. Ben bizim evde izlemeyi istemiştim ama Kemal, filmden sonra uyumak için yatağımın çok küçük olduğunu söyleyip onlara geçmemizi sağlamıştı.
"Ama neden anlamıyorsun Kemal? Ben korkuyormuş gibi yapacağım. Sanki gerçekten korku filmi izliyormuş gibi, sende bundan faydalanacaksın."
Dudaklarını birbirine bastırdı, gülmesini engellemeye çalışıyordu. "Anladım gibiymiş gibi, tamem."
"Ama gülersen olmaz Kemal, biraz ciddileş." Yalandan öksürüp, ciddi bir ifade takınmaya çalıştı. "Tamam."
Ay çok heyecanlı, sanki konulu porno çekeceğiz.
Nasip olur mu be?
Yani porno derken sadece benim izleyeceğim bir pornomuz.
Ekranda aksiyon sahnesi belirince Kemal'in kolunu dürttüm. "Şimdi Kemal, Hadi!" Tekrar gülücek gibi oldu ama yüzüme bakınca kendini tuttu.
Ben önüme döndüğümde yavaşça kolunu belime atıp beni kendine yapıştırdı. Kısıkça güldüm. Aşırı eğlenceliydi. Yandan yandan ona bakıp, bacaklarımı kaldırıp kendime çektim ve Kemal'in bacağına doğru yatırdım daha fazla temas edebilmemiz için.
İkimizde filme bakmaya devam ederken, Kemal'in belimde olan eli tekrar hareket etti ve tişörtün içinden çıplak tenime dokunup okşamaya başladı. Heyecanla kasıldım. En ufak dokunuşu bile tüm tüylerimi diken diken ediyordu.
Aksiyon sahnesinden çıkan sesler yükselince hiç korkmadığım halde gözlerimi kapatıp hemen Kemal'in göğsüne gömdüm yüzümü.
"Korktum." Diye mırıldandım sanki gerçekten korkmuş gibi. Kafamı kaldırıp yüzüne baktım.
"Korktun mu?" Kemal başını aşağıya eymiş göğsünde olan bana bakarken ciddi bir şekilde sordu. Başımı sallayarak onayladım. "O zaman seni kucağıma almam gerek. Korkuyorsun çünkü. Korkmamaman gerek."
Kahkahalarla gülmek istiyordum Kemal'in bu haline. Çok ciddi gözüküyordu.
Belimde olan eli olduğu yeri kavrarken, diğer kolunu bacaklarımın altından atıp yan bir şekilde kucağına oturttu.
"Daha iyi değil mi?"
Kollarımı boynuna sarıp, kafamı göğsüne yasladım. "Hı hı."
Eli hala tişörtümün altından tenimi okşuyordu. Yerimden biraz kıpırdanıp ekrana döndüm tekrar. Tony ile Pepper'ın öpüştüğünü görünce gülümsedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cesur Velet (bxb)
Romance05...: Of var ya bi koysan yıkılır buralar Kemalim: ? Kemalim: Yanlış oldu galiba. 05...: Yalnız olabiliriz ama yanlış asla