• 22. Bölüm •

83.5K 4.2K 5.7K
                                    

Hay

🐿

"Bir bardak daha ya."

"Olmaz dedim Aşkın."

Bunu diyen tabi ki Kemal'di.

Dudaklarımı büzüp, kollarımı göğsümün üstünde bağladım ve sırtımı sandalyeye yasladım.

"Ne olur bir bardak daha içsem ki." Huysuzca konuşmuştum.

"Ne oluru mu var bebe, yarım bardak rakıda kafayı buldun." Seçkin abinin söylediğine Mahmut abi de güldü. Okan'a baktığımda onun da güldüğünü gördüm.

Ben de gülüyordum ama içimden.

Çünkü planım için şu an iyice sarhoş taklidi yapmam gerekiyordu ve Kemal dahil herkes şu an sarhoş olduğuma inanmış gözüküyordu. Yani plan başarılı bir şekilde işliyor.

Kollarımı yavaşça çözüp tekrar yanımda oturan Kemal'in rakı bardağına uzandım. Tam alacakken elimi tuttu ve yavaşça masanın altında olan dizime koyarken dudakları arasında olumsuz bir kaç cıkslama çıktı.

"Bir bardak izin verdim zorlama Aşkın." Her ne kadar kaşları çatılmış olsada sesinde eğlenen bir tını vardı.

Eski konumuma dönüp kollarımı birbirine doladım tekrardan.

"Sarhoş değilim diyorum ya." Bunu söylerken özellikle yayarak konuşmuştum.

"Görmesek yine inanmayız kanka, o derece sarhoşsun hatta."

Okan, yaptığım şeyi çoktan anlamış olman gerekiyordu kanka. Sus bence.

Lavaboda biraz öpüştükten sonra çıkıp masaya gelmiştik. Ben her ne kadar dudaklarımı bel altına taşımaya çalışsam da Kemalcim itinayla engel olmuştu.

Bu da buldu, bunuyor he.

Masaya geldiğimizde Kemal kaş göz yaparak susmaları için uyarmış olmalı ki bir daha kimse o konu hakkında konuşmamıştı.

Sonrası ise Seçkin abinin askerlik anılarını dinlemekle ve gülmekle geçmişti. Çok komik bir yapısı vardı. Daha 25 yaşında olmasına rağmen yaşadığı anıları sanki 55 yaşında bir insan gibi anlatıyordu.

Muhabbet ilerlerken bu gece Kemal'den ayrılmak istemediğime karar vermiştim ve bunu öylesine bir şeymiş gibi yapamayacağım için plan hazırlamıştım kendime hemen.

1. Adım sarhoş olmam gerekiyordu planın işlemesi için öncelikle ama götümü yırtsam Kemal'in, ben sarhoş olana kadar içmeme izin vermeyeceğini tahmin etmiştim. Doğru da çıkmıştı. O yüzden sadece rol yapmam gerekiyordu bu yüzden  tadına bakmak için 1 bardak istediğimi söylemiştim ve Seçkin abi sağolsun önüme bir bardak rakı konmuştu sonunda.

Daha önceden babamla birlikte denediğim için 1 bardak rakının beni sarhoş etmeyeceğini biliyordum. Her ne kadar tadından nefret etsemde plan için o bir bardağı bitirmiştim.

Ve şu an ise gayet başarılı bir şekilde yaptığım sarhoş rolüne inandırmıştım herkesi.

"Len Kemal ver yarım bardak daha içsin. Şuna bak kedi gibi sindi köşesine üzüntüden."

Mahmut abinin konuşmasıyla Kemal bakışlarını hızlı bir şekilden benden, ona çevirmişti.

"Ne gibi ne gibi dedin sen." Gerçekten anlamamış gibiydi ifadesi ama sesi sertti.

Cesur Velet (bxb)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin