2 Dalis

960 59 0
                                    

Nuo man namų iki arčiausios degalinės buvo 15 minučių kelio. Kadangi mes su Zayn nusipirkome namą toliau nuo miesto šurmulio. Mums patinka būti dviese, tik aš ir jis. Dėja, bet daugiau to nebus. Jis gaus mane pamiršti ir gyventi toliau gyvenimą be manęs... Su kita mergina.. Turbūt jeigu jis prieš tą prakeiktą raštelį būtų susiradęs kitą, aš būčiau nužudžiusi tą merginą jam nežinant. Bet Zayn ne toks, aš įsitikinusi jis nebūtų to padaręs.

Sustojau prie degalines ir žvilgtelėjau į laikrodį kuris rodė be penkių minučių tris valandas. Prasivėriau mašinos langą kadangi buvo beprotiškas karštis lauke.Aš net nežinau ką man reikia daryti, kur eiti? Manęs nekausto jokia baimę, nes aš žinau už ką aukoju savo gyvybė . Esu įsitikinusi kad mažutis dėl manęs būtų padaręs tą patį. Mano dėka Zayn pasikeitė, jam patiko grubus sexas su merginomis ir jam patikdavo jas skriausti sexo metu , bet kai atsiradau aš jis nekarto manęs nemušė ir netgi jeigu netyčia užmindavo ant kojos imdavo atsiprašinėti lyg būtų kažką rimto padaręs, nebevaikšto į naktinius klubus ir nebesivelia į muštynes, turi padorų darbą ir visa tai mano dėka. Zayn draugai sako kad aš esu ypatinga, ir jie niekados net nenumanė kad Zayn gali būti toks geras.

-Lexa?-nutraukė mano mintis prie manęs priėjęs vyriškis su daugybe tatuiručių.

-Daugiau jokių merginų čia nematau, o ir tau toks vardas nelabai tiktų,-pasakiau jam.

-Na kaip matau Zayn karalienė ne tik labai graži bet ir gerą humoro jausmą turi.-atsakė jis man prikasdamas savo lūpą, kai tuo tarpu per visą mano kūnną nuėjo šiurpuliukų banga.

-O kur tu tą humorą matai ?-paklausiau aš jo.

-Užtenka čia juokauti. Lipk lauk ir einam su manim,-po šių jo žodžių visa mano drąsa išgaravo. Palikusi visus daiktus mašinoje išlipau iš jos paspaudusi užrakinimo mygtuką padėjau raktelius ant mašinos sėdynes ir uždariau dureles. Giliai įkvėpiau ir nusekiau šiam vyrui iš paskos.Jis atidarė man mašinos dureles ir pats atsisėdo šalia manęs. Aš net pati nelabai suprantu kas vyksta. Mašinoje sėdėjo dar du vyrai. Jeigu Zayn pamatytų užmuštu juos ir mane paliktų už neištikimybę.. O Dieve Zayn aš tave taip myliu...

-Ką jūs man dabar darysite?-paklausiau kiek virpančiu balsu. Išgirsti atsakymą labai bijojau.

-Tu šoksi. Naktiniame klube. Tu praleisi tris metus ten šokdama su kauke, tam kad niekas tavęs neatpažintų. Nei vienas iš mūsų prie tavęs nelysime, jei gerai atliksi savo darbą. Tu pasirašysi sutartį kad sutinki tai atlikti. Tačiau jei bandysi bėgti ar kažkam pasisakyti, mes nužudysime Zayn ir visus ką tu myli, taip pat padarysime grupinį su tavimi.

-Bet aš nemoku šokti. !-atsakiau sutrikusi. o Dieve aš privalau išmokti tai daryti.

-Atsisakai?-paklausė jis.

-Išmoksiu.-atsakiau jam greitai.

-Kaip matau karaliui labai pasisekė kad gavo tokią merginą kuri viską padarytu dėl jo.-pasakė jis, ir parodė savo sušiktai bjaurią šypseną.

-Gaila, bet jūs tokios niekados nerasite.-pasakiau aš.

Toliau beveik visą kelią tylėjome ir niekas nepratarėme nei žodžio, o net aš pati bijojau kažką jam pasakyti, kad nereikėtu kentėti už netokius parinktus žodžius.Kiek supratau vadas čia Lukas, kuris sėdi prie manęs ir laiko savo sušiktai bjaurią ranką ant mano kelio, jis yra antras vaikinas kuris ją čia laiko, nes Zayn buvo vienintelis ir jis niekam nebūtų net leidęs pasvajoti laikyti ranką ant bet kurios mano kūno vietos.

-Atvažiavom, dabar taip, John tave palydės iki tavo kambariuko. Tu ten gyvensi, ne viena.Mergina su kuria gausi kambarį apmokys tave.

-Gerai,-tik tiek sugebėjau pasakyti.Pradėjau eiti iš paskos John, bet kojos atrodo nebelaiko manęs ir tuoj nukrisiu. "Zayn, visą tai darau dėl tavęs" priminiau sau mintyse. Trys metai Lexa. Vis geriau pabūti be Zayn tris metus negu stovėti prie jo karsto ir jausti kaltę kad negalėjau jo apsaugoti.

Sekiau iš paskos John tol , kol jis atidarė nedidelio kambariuko duris ir įstumęs mane jas užrakino.

It Was Just Another WayWhere stories live. Discover now