Po mėnesio.
Viskas jau lyg ir savo vietose. Aš , Zayn ir Dani jau esame LA. Taip pat ir Niall. Dabar jie pora. Lyg niekas ir nepasikeitė. Kai tik grįžome į LA, Daniella toliau pradėjo mokytis, Zayn ir aš kibome į savo darbus.
Pastaruoju metu kiek nutolome vienas nuo kito, bet kalta aš. Aš kasdien jaučiu didžiulį nuovargį, kadangi kilo bėdų su mano klubu, kuris arti bankroto. Nežinau kas įvyko, bet tiesiog nėra pakankamai žmonių. Todėl tvarkau šią bėdą.
Šiandien ir rytoj man laisvos dienos. Manau turėčiau šias dienas skirti sau ir Zayn. Jis pilnai mane supranta. Bent jau taip aš manau. Jis grįžta namo vėlai vakare ir anksti išvyksta į darbą.
Jo firmoje kilo kažkokių problemų. Bet mes neturime laiko kada apie tai pasikalbėti.
"Zayn ? " nustebau kai jis grįžo namo ankščiau nei visada.
"Taip? Aš alkanas " pasakė jis ir nuėjo į virtuvę. Šiandien žadėjau jam pagaminti vakarienę, bet jis grįžo per anksti.
"Tu turėtumei šiek tiek pailsėti, Zayn " pasakiau jam, kai atėjus į virtuvė pamačiau jį sėdintį ir pasirėmusį rankomis į stalą.
"Tiesiog pagamink man kažką. Aš einu atsiprausti " pasakė jis ir išėjo.
Iš šaldytuvo paėmiau visko ko prireiks sumuštiniams pagaminti. Jis juos pavalgys , tada aš galėsiu jau pagaminti kažko rimčiau.
Kai sumuštiniai buvo jau baigti, Zayn įžengė į virtuvę. Jis buvo apsirengęs trenigines kelnes ir buvo be maikės.
Kai jis pamatė sumuštinius esančius ant stalo, matėsi pyktis jo akyse.
"Tiesiog suknistai apsirenk kažką gražaus ir būk pasiruošusi už valandos" pasakė jis, o viskas ką padariau tai palinksėjau galva.
Aš nenoriu su juo pyktis, o tuo labiau prieštarauti jam dėl to kaip jis elgiasi. Žinau kad tai nėra normalu visa pykti išlieti ant savo merginos, bet jis sunkiai dirba kad galėtu toliau džiaugtis visais dabar turimais malonumais.
Nuėjau į savo drabužinę. Žinau kad neturiu daug laiko išsirinkti rūbų, bet privalau kažką pasirinkti. Netgi nežinau kur mes važiuosime...
Pasiėmiau savo bordo spalvos suknelę, kuri prigludo prie mano kūno ir išryškino visas mano kūno linijas. Suknelės ilgis net nesiekė mano kelėnų.
Prie suknelės prisiderinau savo makiažą. Būtent šiuo metu be jo niekur neičiau, kadangi atrodau išvargusi. Patinęs veidas, pamėlę paakiai...
Išsirinkau batus, kurie derės prie suknelės.
Dar kartą pažiūrėjau į veidrodį, kadangi girdėjau kaip pro duris parėjo Zayn. Atrodžiau paprastai. Kad ir kur vyksime, manau ši apranga man tiks. Ir taip, pakankamai retai leidžiu sau pasijusti gerai.
"Kur mes vykstame ? " paklausiau, kai Zayn įėjo į kambarį. Jis tiesiog nuėjo į savo drabužinę .
-
Po pusvalandžio, mes sustojome prie mano klubo. Likau patenkinta, kadangi Zayn nevažiavo linksmintis vienas. Jis pasiėmė mane kartu.
Mes kartu įėjome į klubą. Zayn pasuko kažkur į kitą pusę, o tuo tarpu aš nuėjau prie barmeno.
"Man vieną mojito " pasakiau ir nusišypsojau barmenui.
"Prašau šeimininke." pasakė jis paduodamas man gėrimą.
"Nevadink manęs, taip. Gerai ? Aš tiesiog Lexa " pasakiau išgerdama visą mojito. " Padaryk man dar vieną, aš tuoj pareisiu. " pasakiau išspausdama menką šypseną.
Nuėjau į šokių aikštelę. Žinau kad viena stiklinė nesukėlė man drąsos, bet atsipalaiduoti man reikia.
Aikštelėje praleidau apie gerą pusvalandį, ir nei karto Zayn nemačiau savo akyse. Kokia juoda katė perbėgo per mūsų kelią?
Kai mano kojos buvo jau be galo pavargusios, grįžau pasiimti savo gėrimo. Mane pamatęs Thomas (barmenas ) iš kart ištraukė jį iš šaldytuvo. Jis žino kad nekenčiu šilto.
"Ir paduok man dar ... " nespėjau pabaigti sakinio, kai jis jau ištraukė raktą nuo balkono ir pakelį cigarečių.
Taip, ten gali išeiti pabūti tik šio klubo darbuotojai. Tai vietelė mums. Paėmiau raktą su pakeliu ir mojito kitoje rankoje patraukiau link ten.
Apsauginiai kurie saugojo, kad niekas nepatektų į viršų, švelniai man nusišypsojo.
Aš tiesiog atsistojau prie turėklų, išsitraukiau cigaretę ir ją prisidegiau. Kitoje rankoje laikiau cigaretę. Žinau. Aš nerukau, bet darau išimtis tokiems dalykams. Ypač dabar, kai esu labai pavargusi. Ir pasiilgusi mamos. Ar visada laimė išgaruoja taip greitai ?
Girdėjau kaip kažkas įėjo pro duris, bet neatsisukau. Ir taip aišku kad darbuotojas.
Iš nugaros pajaučiau stiprias vyriškas rankas, kurios stipriai mane apkabino. Zayn. Jis rankomis suėmė už mano pečių ir atsuko mane į save. Aš tiesiog stipriai jį apsikabinau, norėdama prisiminti, ką reiškia apsikabinti savo pasaulį....
ESTÁS LEYENDO
It Was Just Another Way
FanficLexa ir Zayn normali pora gyvenanti kartu. Tačiau vieną dieną Lexa gauna raštelį kuris liepia jai atvykti į reikiama vietą. Dėl Zayn turimų skolų Lexa pagrobiama, tam kad atlygintų jas. Kaip klostysis Zayn ir Lexos santykiai kai Lexa bus išleidžiama...