AŠ VĖL ČIA, ISTORIJA NUSPRENDŽIAU TĘSTI !!
"Amm, ačiū už kavą" padėkojau jam, kai jis padavė man ją į rankas. Kava buvo šiek tiek atvėsusi todėl ją buvo galima gerti iš karto.
"Kaip miegojai ? " pasiteiravo jis.
"Am, gerai, tiesą pasakius tobulai. Iš tikro neprisimenu kada taip gerai miegojau" pasakiau jam. Taip, tai tiesa. Miegojau tobulai, gal tai dėl to kad po tiek metų miegojau su juo ? Vis negaliu patikėti kad po 3 metų , aš ir vėl čia, su Zayn. "O kaip miegojai tu ?" pasiteiravau.
"Kaip įprastai." pasakė jis. Jaučiausi kiek keistai, aš jam katik prisipažinau kad miegojau tobulai, o jis tiesiog nereguoja į tai.
"Supratau. Man reiktu važiuoti namo. " pasakiau prisimindama apie Dani. Kaži ar ji namuose ?
"Taip žinoma, iškviesiu taxi" pasakė jis, ir tada aš savo akyse pajaučiau besikaupiančias ašaras. Pasijaučiau išnaudota ir pažeminta. Toks jausmas kad Zayn reikalinga buvau tik dėl sexo.
"Am, kur mano rankinė? " paklausiai jo.
"Aš galiu sumokėti už taxi jei nori " pasiūlė Zayn.
"Man betkokiu atveju reikia rankinės"pasakiau padėdama išgertos kavos puodelį ant staliuko prie lovos.
Apsižvalgiau po kambarį ieškodama bet kokio savo rūbo bet jų nei ženklo. Ir taip, aš dabar sėdžiu ant lovos būdama visiškai nuoga priš Zayn. Nesijaučiu blogai, nes neturiu nieko ko jis nebūtų matęs.
"Zayn "
"Mhm"
"Galbūt matei bent vieną mano rūbą?" paklausiau.
"Ne" atsakė jis su šypsena.
"Puiku, iškviesk man taxi , važiuosiu namo nuoga" pasakiau ramiu balsu atsistodama nuo lovos ir nueidama iki vonios.
"Palauk. Jie buvo purvini todėl dabar jie skalbiasi"
"Taigi, tu siūlai man palaukti kol jie išsiakalbs ir dar išdžius ?" paklausiau aš jo.
"Galbūt" paskė jis primerkdamas akį.
Nieko neatsakiau todėl nuėjau į dušą.
Kai viską jau buvau atlikusi, išėjau iš dušo ir ant kriauklės pamačiau švarsius moteriškus rūbus.Kada jis spėjo juos čia atnešti ? Apsimoviau juos. Tai buvo baltos spalvos apatinis trikotažas kuris ant mano kūno atrodė tobulai, raudona maikutė kuri nedengė bambos ir juodos spalvos sijonėlis. Apsimoviau šiuos rūbus ir tik tada pagalvojau kad galbūt jie priklauso kokiai nors Zayn draugei ?
Pasiemiau iš spintelės mėlynos spalvos dantų šepetuką ir dantų pastos. Išsivaliau dantis.
Išėjau iš vonios nusileidau laiptais į apačią ir išgirdau ne vieną o kelis balsus sklindant iš virtuvės. Ten ir nuėjau. Virtuvėje buvo Zayn ir dar du vaikinai kurių aš nepažinojau.
"Am, aš tik užėjau savo rankinės. Ar tu ją matei Zayn ?" paklausiau aš šiek tiek prikimusiu balsu.
"Taip aš ją padėjau ant staliuko svetainėje ir iškviečiau tau taxi kuris parveš tave namo. "
"Taip šaunu aš palauksiu ten. Ir .. Padėkok savo draugei už rūbus. Jie man idealiai tiko. " pasakiau ir mačiau kaip du Zayn draugai susižvalgo.
"Atsiprašau , ar tu likai čia nakvoti ?" paklasė vienas iš jų.
"Tai nėra tavo reikalas , Sean" pasakė Zayn ir pažiūrėjo piktu žvilgsniu į juos.
"Taip, aš ir Zayn miegojome viename kambaryje. Ar čia kažkur problema?" paklausiai susidomėjusi.
Kitas vaikinas kurio vardas nebuvo Sean išspjovė savo sultis ant stalo.
"Mes manėm kad po to kai netekai Lexos, pas tave nepasilieka miegoti jokia mergina ,Zayn."
YOU ARE READING
It Was Just Another Way
FanfictionLexa ir Zayn normali pora gyvenanti kartu. Tačiau vieną dieną Lexa gauna raštelį kuris liepia jai atvykti į reikiama vietą. Dėl Zayn turimų skolų Lexa pagrobiama, tam kad atlygintų jas. Kaip klostysis Zayn ir Lexos santykiai kai Lexa bus išleidžiama...