8 Dalis

806 67 0
                                    

"Zayn...tavo žmona. Tu turi vaiką. Mes neturėtumėme to daryti" pasakiau atitraukdama savo veidą nuo jo.

"Tai kad aš nei žmonos, nei vaiko neturiu" pasakė jis. Jaučiau kaip mano visas kūnas pagyvėjo. Dabar aš tiesiog norėjau šokinėti iš džiaugsmo ir ...

"Bet, tu .. aš mačiau tave su..." pasakiau aš prisiminusi kad jis manęs atvažiavo su mergina ir vaiku ant rankų.

"Na nesakyk kad tu pamiršai kaip atrodo mano sesuo Waliyha" pasakė Zayn.

"O Dieve ! Waliyha turi kūdiki ? Kas tėtis ? " paklausiau sutrikusi...

"Harry... Aš jam liepiau nesiartinti prie mano sesers, tačiau jis manęs nepaklausė. Jei ne Waliyha, būčiau jį nudėjęs" Kiek pikčiau pasakė jis. Mačiau kaip jo mina pasikeitė.

"Ar tu gyveni ten pat?" paklausiau norėdama pakeisti temą.

"Taip. Ir jeigu tu galvoji kad tame name jau buvo milijonas merginų , esi neteisi. Name nebuvo nieko išskyrus tavo ir mano šeimų, dar buvo Eleanor ir Sophia. Daugiau jokių merginų." Pasakė jis bandydamas mane nuraminti ir galiu teigti jam pavyko.

"Ar galime nuvažiuoti ten?" Paklausiau aš, tačiau jis nieko neatsakė.Tiesiog paėmė mano ranką ir nuvedė prie mašinos. Atidarė dureles ir leido man atsisėsti.


Visą kelią mašinoje vyravo tyla. Nei jis nei aš neturėjome ką pasakyti. Kai privažiavome prie namo, jis greitai atsegė savo diržą ir ruošėsi ateiti atidaryt man durelių. Tačiau tai galiu ir aš pati. Greitai išlipau iš mašinos nespėjus jam prieiti , ir tam kad nuraminčiau jį, tiesiog suėmiau jo ranką.

"Čia viskas lygiai taip kaip palikau" pasakiau įėjusi į mūsų kambarį.

"Na tu man dar gausi pasipasakoti kodėl palikai." pasakė jis. Nemanau kad jis patikės ta istorija kurią pasakojau mamai, todėl papasakosiu jam tiesą. "Pasilik čia. Pažiūrėsime filmą" pridūrė jis nutraukdamas nejaukią tylą.

"Puiku" Pasakiau aš ir nulipau laiptai žemyn pajungiau bet kokį filmą. Zayn jau sėdėjo įsitaisęs ant sofos. Aš atsisėdau šalia jo, kas buvo tikrai nejauku. Negalvojau kad kada nors man teks jaustis šitaip nemaloniai prieš jį. Tikriausiai jis galvoja kad permiegojau su daug vaikinų.

Sėdėjom taip kažkiek laiko, aš žiūrėjau filmą ir jaučiau kaip jo akys yra nukreiptos tiesiai į mane , kai jis pasilenkė tiesiai man prie kaklo ir paliko kelis šlapius bučinius .

Nieko nesakiau ir nesipriešinau tik atlenkiau galvą duodama jam daugiau erdvės. Palikęs dar kelis bučinius jis atsistojo nuo sofos kartu su manimi ir aš stipriau apkabinau jo kūną , kai jis ėjo link laiptų.

Atėjus į kambarį jis iš kart priėjo prie lovos. Po kelių sekundžių aš jau gulėjau tarp minkštų patalų ir Zayn. Tiesiog nusprendžiau leisti jam pasimėgauti manimi, noriu kad po tiek laiko pagaliau jis pasijustų gerai.

Nusiėmęs savo marškinius jis numetė juos ant žemės. Jis liko tik su apatiniais ir nors negaliu jo matyti, nes kambaryje tamsu , įsivaizduoju koks jis sexualus. Jis lėtai užlipo ant manęs ir sujungė mūsų lūpas. Jis lėtai nuėmė mano suknelė palikdamas mane tik su apatiniais.

Jis pasilenkė prie mano krūtinės ir bučiniais keliavo iki mano kaklo įlinko , vėliau iki lūpų. Jo rankos keliavo per visą mano kūną iki kelnaičių ir jas lėtai nusmaukę. Sudejavau , kai jis tyčia švelniai sukando mano kaklo odą.

Jaučiau kaip jo pasididžiavimas buvo arti mano vėtelės ,kas privertė mane dar labiau susijaudinti.

"Galiu?" paklausė jis švelniai manęs. O aš tik palinksėjau galva, duodama jam sutikimą.


TIKIUOSI JUMS PATIKOOO ! AČIŪ KAD SKAITOT !


It Was Just Another WayWhere stories live. Discover now