Jis tiesiog mane čia paliko, ir nežinau ką man daryti ar kaip elgtis. Niekada nebuvau ta mergina kuri yra labai drąsi , bet taip pat nebuvau iš tų kurios tyli.
"Labas",- pasisveikino kažkokia mergina kuri gulėjo ant lovos ir skaitė kygą. "Aš Lauren".
"Amm, labas. Aš Lexa",- nesitikėjau visai, kad čia bus kokių ramių merginų, kurios nebus paleistuvės. Aš iš vis negalvojau kad liksiu gyva, ir kad čia atsidursiu. Aš net nežinau ką begalvoti. O Dieve Zayn, aš taip tavęs pasiilgau...
"Ten yra mano, na dabar jau mūsų rūbinė",- parodė pirštu ji į kažkokias duris. "Eik persirenk ir išsirink sau patinkančią kaukę."
"Gerai, bet kam to reikia"?-paklausiau aš šios merginos.
"Lukas pranešė, kad šiandien vyks pasirodymas ant scenos ir jis nori kad tu jį stebėtum",-pasakė ji , o aš tik linktelėjau ir nuėjau iki rūbinės. Ji turi tikrai daug rūbų , todėl nebvo sunku išsirinkti, nes jei ji renkasi rūbus pati, mūsų stilius sutampa. Išsirinkau šviesiai violetinės spalvos maikutę ir plėšytus džinsus. Išsirinkau vieną kaukę kuri buvo labiausiai man prie širdies ir išėjau ir rūbinės.
"Kur dušas?"- išejus paklausiau aš, nes tikrai nesiruošiu mautis šiuos rūbus nenusipraususi.
"Čia jo nėra, yra tik tuoletas, kiekvieną rytą ir vakarą mus iki dušo po dvi palydi John"- paiiškino man ji.
"Kaip suprasti po dvi ? Kiek mūsų čia yra ?"-paklausiau kiek sutrikusi aš.
" 18 Merginų su tavimi." - Dieve, mūsų čia yra 18..
"Ar ..."
"Eik persirenk, Lukas nekečia kai merginos vėluoja. O pasikalbėti rasim laiko"-pasakė ji nutraukdama mane. " Bėja, džinsų jis taip pat nemėgsta "- perspėjo ji mane.
Aš vėl įėjau atgal į rubinę ir susiradau suknelę kuri buvo šviesiai orandžinės spalvos, ir aukštakulnius. Persirengiau į tuos rūbus ir išėjau.
"Aš pasiruošusi " - pasakiau ir ji atsistojo, padavė man plaukų šukas, duodama ženką kad man tikrai reikia susišukuoti.
Ji paspaudė kažkokį mygtuką prie dūrų ir prie jų po kelių sekundžių prisistatė John. Jis kažkur mus vedė, pakelyje dar sustojome prie kelių durų ir prie mūsų prisijungė keletas merginų. Jos mane nužiūrinėjo ir tai vertė mane jaustis labai nemaloniai.
Tiesiog sedėjau ir žiūrėjau kaip merginos repetuoja šiandienos pasirodymui. Ir viskas ką galiu pasakyti kad tai yra šlykštu. Nė už jokiu pinigus to nedaryčiau, bet nesakau kad atsisakysiu tai daryti dėl to kad begalo myliu Zayn.
"Negalvok kad visada taip ir sedėsi" Priėjo prie manęs išbaidydamas visas mano mintis, Lukas.
"Supratau" pasakiau , sunkiai atsidusdama. "Man reikia su kažkuo pasitreniruoti"-pridūriau.
"Su kuo dabar daliniesi kambariu?"-paklausė.
"Su , Lauren"- ramiai atsakiau.
"Ooo, šita mergyę mano mėgstamiausia. O tu žinojai jog tylios merginos, geros lovje?" Ir ką aš galiu į tai atsakyti ? Niekada nebuvau ta kuri lenda visiems į akis ir prašosi dėmesio. Aš niekados netroškau dėmesio ir dabar jo nenoriu. Nors kas kart po sexo Zayn man sakydavo kad aš geriausia, nors kad ir ant penkių pirštų galiu suskaičiuoti kiek kartų mes tai darėme.
"Taip, Zayn man visada tai kartojo , kaskart po to kai mes pasimylėdavome. "-Atkirdau neapgalvodama.
"Sušikta Kale "- užrekė jis ant manęs ir sugriebęs už mano plaukų pastūmė link merginų kurios šoko. Visų žvilgsnis nukrypo į mane.
" Lauksiu visų jūsų už vanados ant scenos, įskaitant ir tave" pasakė jis parodydamas pirštu į mane.
Gerai Lexa , nusiramink, viskas bus gerai. Tu tiesiog sušoksi . Vistiek kažkada tai būtų reikėja padaryti. Tu turi puse valandos pasitreniruoti.
Priėjau prie merginų, kurios vis dar stebėjo mane ir tiesiog atsitojau betkur. Muzika vėl pradėjo groti. Dariau viską ką jos daro, ir viskas ką galiu pasakyti kad man visai neprastai sekasi. Šokis nėra labai sudėtingas, todėl jau kažkiek įsiminiau kas kur. Viskas ką galiu pasakyti, tai kad jaučiuosi gerai. Man velniškai patinka tai dayti... Man pavyks Zayn, tu tik palauk manęs tris metus...
YOU ARE READING
It Was Just Another Way
FanfictionLexa ir Zayn normali pora gyvenanti kartu. Tačiau vieną dieną Lexa gauna raštelį kuris liepia jai atvykti į reikiama vietą. Dėl Zayn turimų skolų Lexa pagrobiama, tam kad atlygintų jas. Kaip klostysis Zayn ir Lexos santykiai kai Lexa bus išleidžiama...