28 Dalis

249 30 3
                                    

Per mano kūną perėjo milijonas širpuliukų. Myliu Zayn labiau už viską. Jis vienintelis, kurį myliu ir mylėsiu. Jis vienintelis kuris daro mane laimingą. Kad ir ką Zayn bepadarytų , kad ir ką bepasakytų mylėsiu jį.

"Gal galime eiti kur pavakarieniauti !" paklausiau aš. Manau tai padėtų bent kiek man atsipaliduoti.

"Žinoma,princesė" Pasakė jis, ir aš pabučiavus jam į lūpas nuėjau persirengti.

Ilga, švelniai šviesios violetinės spalvos suknelė, juodi aukštakulniai ir prie suknelės derinti delninukė. Pasileidau savo tiesius, šviesiai rudus plaukus ir juos perbraukiau šukomis. Štai, mano vakaro apranga.

Nusileidau laiptai žemyn, kur manęs jau laukė Zayn. Jis priėjo prie manęs ir aš vėl galėjau užuosti , kad jis ką tik parūkė. Suėmiau jo veidą rankomis ir įsisiurbiau į jo lūpas.

-

Jį kažkas neramina. Galiu tai jausti. Jis tyli, nieko nekalba nors jau važiuojame 10 minučių. Labai daug rūko, ką jis dažniusiai daro kai kažkas nutinka. Tačiau geriau jo neklausiu, jis pasakys, kad jam liūdna dėl to kas nutiko mums. Nors galbūt ir dėl to.

Mes atvažiavome į restoraną. Jo viduje grojo rami muzika, apinka buvo gana jauki, ir visame restorane degė mėlyna spalva, kuri prie kiekvieno stalelio buvo prigesinta. Kas atrodė labai romantiškai.

Mes užsisakėmė sau nesunkaus maisto ir Zayn užsisakė taurę vyno, o aš šampano.

"Tu įsitikinus, kad jau gali gerti ?" paklausė jis žiūrėdamas man į akis.

"Taip, visi ..." norėjau pasakyti aš, tačiau kažkoks Vyriškis atsirenkė man į nugarą ir išpylė visą vyną ant manęs.

" Atsiprašau.. Aš tuoj sutvarkysiu savo klaidą" pasakė jis imdamas servetėlę nuo stalo. Bandžiau jam pasakyti , kad viskas gerai ir aš nereikia man padėti, bet jis manęs neklausė.

"Suknitai neliesk jos !" Zayn pasakė. Jis nejuokais įpykęs. Tačiau Vyras vistiek neklausė.

Tas Vyras servetėle perbraukė man per nugarą taip sugadindamas mano suknelę dar labiau.

Zayn griebė už jo marškinių ir atsisukęs į savę smogė jam. Zayn jam trenkė dar kelis kartus, tada įsitrpiau aš ir atitraukiau jį nuo jo.

Apkabinau jį labai stipriai, ir jutau kaip jis palenkia savo galvą iki mano kalo.

"Tu neturėtumei teptis savo rankų, dėl šito mulkio, Meile.." pasakiau pabučiuodama jam į kaklą. Jis apsiramino.

Po 5 minučių mums atnešė vakarienę, nors ir mano suknelė visiškai sugadinta, mes nusprendėmė toliau šia pasilikti.

-

" Zayn, o dabar papasakok kas šis vyras?" pasakiau aš. " Apipilti mane , kai sedėjau kitoje pusėje nei jo stalelis , yra sunku, ir mačiau kaip jis žiūrėjo į tave, mačiau kaip jis stebėjo viską , kaip ir ką tu darysi. Ir mačiu kaip jis pamerkė tau akį , prieš jam išeinant. Kad jis, Zayn ?" pasakiau aš.

Jis sustabdė automobilį. Atsisuko į mane.

"Tai tiesiog suknisti darbo reikalai. Tai daugiau nebepasikartos. Niekas daugiau tavęs nebepalies, tu tik mano. Girdi , princese? Mano .."

"Važiuokime namo, Zayn"

Kai parvažiavome namo, nuėjau į vonią kad galėčiau nusimauti suknelę. Tačiau man sekėsi ne kaip. Nusimoviau aukštakulnius ir išėjau iš vonios.

" Galėtum?" paklausiau Zayn ir atsukau jam nugarą kad atitrauktų užtrauktuką. Jis švelniai atitraukė ir lėtai nusmaukė man suknelę nuo pečių. Jis pabučiavo mano kaklą Dar ir dar. Tada galiausiai mano suknelė atsidurė ant grindų. Likau vien su apatiniais.

Zayn nusimovė savo marškinius ir užsikėlė mane. Mes užlipome laiptais į viršų. Nusegiau Zayn diržą ir numoviau kelnes. Geidžiu jo.

Jis paguldė mane ant lovos. Numovė mano kelnaites ir nusimovė savo. Jis užsidėjo prezervatyvą.

"Ar galiu?" paklausė jis prieš norėdamas įeiti į mane.

"Dabar" pasakiau nekantraudama aš.

Jis švelniai įėjo į mane. Nagais įsikabinau jam į nugarą. Jis nesmarkiai pajudėjo dar ir dar kartą. Jo manyje, buvo vienintelis dalykas kurio taip pasiilgau..

Po kelių minučių aš pasiekiau savo tašką, o Zayn įėjęs dar kelis kartus taip pat baigė.

Jis nusimovė prezervatyvą ir išmetė jį į šiuklinę. Parėjęs jis užsikėlė mane ant savęs. Švelniai apkabino ir pasakė:

" Niekada manęs neplik, gerai ?"

"Myliu tave, Zayn"

" Pažadėk"

" Pažadu.."

( Jeigu skaitot nepamirškit Vote paspaustii !! Ir nuomonių prašykit ! :) Lav )

It Was Just Another WayWhere stories live. Discover now