Stovėjau ir žiūrėjau į jo akis. Tik į jas. Nieko aplink nemačiau. Jo išvaizda buvo šiek tiek pasikeitusi . Nosyje ir lūpoje jis turėjo auskarą, jo plaukai buvo nukirpti trumpai. Bet tai darė jį tik dar labiau karštesniu.
"Ką tu čia veiki ? " - paklausiau jo , norėdama nutraukti šią nemalonią tylą. Bet nei jis nei aš toliau nenutraukėme akių kontakto.
"Aš turiu svarbesnį klausimą."
"Ir koks jis ?" - paklausiau jo tyliau, nes jo veidas artėjo link mano.
"Ką tu čia veiki ?" paklausė jis, tyliai prie mano ausies. Jis pasilenkė prie mano kaklo ir paliko ant jo šlapią vietelę, kas privertė mane susijaudinti. Jau tris metus aš neturėjau jokių santykių su vaikinais, o kas manau yra nenormalu 22 metų merginai.
"Aš gyvenu šitame mieste. "atsakiau po ilgos tylos.
Zayn tylėjo. Jis stipriai mane apsikabino ir padėjo galvą ant mano peties. Mūsų kūnai buvo taip arti vienas kito, kad visa tai vertė mane nerimauti. Jis taip stipriai mane spaudė, kad vos galėjau gaudyti orą.
"Zayn" pasakiau kai jis pradėjo mane spausti dar stipriau.
"Aš atsiprašau." pasakė atsitraukdamas. "Mes turėtumėme pasikalbėti "
"Taip žinoma, galime vykti pas mane į namus. Vistiek Dani kažkur dingo." pasiūliau. Juk nieko tokio jei mes mano naujajame bute draugiškai pasikalbėsime , tiesa?
"Tu su mašina ? "
"Ne, mus su Dani čia atvežė Taxi. "
"Aš negėriau ir aš su mašina, jei nori galime važiuoti ja " pasakė jis. žinoma aš sutikau.
Nežinau ar gerai padariau pasiūlydama jam važiuoti į savo namus. Apie ką mes kalbėsime? Bet nieko pakeisti negaliu. Nes jau štai sėdžiu jo Range Rover'yje. Mašinoje kvepėjo. Jo mašinoje visada kvepėdavo . Ir taip, tai tas pats kvapas kuris man visada patikdavo. Vadinasi jo skonis toks pat.
Pasakiau jam savo namų adresą. Atsirėmiau į sėdenę kuri buvo velniškai patogi ir užmerkiau savo akis. Zayn įjungė muziką.
"Zayn tai nėra mano namai. "Pasakiau, kai sustojome prie didelio ir prabangaus namo.
"Tai yra mano namai, mažute " Mažute...?
"Gerai.." pasakiau ir Zayn greit išlipdamas atėjo atidaryti mašinos duris. Man.
"Ačiū" padėkojau jam.
Kai įėjome į kambarį , buvau tikrai labai priblokšta. Jis atrodė daug kartų didesnis nei iš išorės.
"Tu gyveni čia ? Vienas ?" paklausiau jo.
"Taip." Turbūt ne man suprati , kodėl žmogui kuris gyvena čia vienas, reikia tokio didelio namo. Galbūt jis gyveno čia su kažkuo ?
"Nori kažko valgyti ?" paklausė jis manęs , įeidamas į virtuvę. Aš nusekiau jį iš paskos.
"Taip "
"To paties kaip visada ?" paklausė jis.
"Taip, jei galima " jis prisimena ką aš mėgstu ! "Zayn , galiu nueiti į vonią? Noriu nusiprausti veidą ir rankas "
"Aha, tiesiai ir po dešinę. " pasakė jis. Aš atsistojau ir nuėjau ta kryptimi kuria jis sakė.
Kai įėjau į vonią, susiradau jo dantų šepetuką ir dantų pastos.
"Turėtumei tai apsimauti, čia namuose yra gan šalta " pasakė jis įnešdamas savo džemperį tuo metu, kai ploviau dantis jo dantų šepetėliu.
"Ačiū, tu nieko prieš ? " paklausiau parodydama jo dantų šepetuką.
"Ne, žinoma ne " pasakė jis kai skalavau burną vandeniu. Nusivaliau veidą į rankšluostį ir tiesiau ranką paimti megztinį, kurį laiko Zayn, nes manuose tikrai šalta.
Moviausi megztinį per galvą. Zayn priėjo prie nugaros ir lėtai ji nutempė žemiau ranka priliesdamas mano oda. Laikas sustojo.
"Padarykime tai, Zayn "
"Apie ką tu kalbi ?" Paklausė jis, atsukdamas mane į jį.
Aš tiesiog pasistiebiau, kad galėčiau pasiekti jo lūpas. Rankomis apsivyniojau jo kaklą. Jis pakėlė mane , kad kojomis galėčiau apsivynioti jo klubus. Jis pradėjo eiti lauk iš vonios, tačiau bučinio nenutraukėme.
"Tiesio iškrušk mane Zayn ! Dabar ! " pasakiau jam.
Jis nuleido mane ant žemės ir numovė megztinį kurį katik apsimoviau. Tada maikutę, šortukus.. Kol galiausiai likau nuoga...
YOU ARE READING
It Was Just Another Way
FanfictionLexa ir Zayn normali pora gyvenanti kartu. Tačiau vieną dieną Lexa gauna raštelį kuris liepia jai atvykti į reikiama vietą. Dėl Zayn turimų skolų Lexa pagrobiama, tam kad atlygintų jas. Kaip klostysis Zayn ir Lexos santykiai kai Lexa bus išleidžiama...