Kaip pramerkiau akis, viskas ką mačiau tai baltas palatos sienas ir Zayn gulintį šalia manęs.' Zayn ' - bandžiau pažadinti jį švelniai liečiant jo veidą.
Jis lėtai pramerkė savo akis, jos buvo patinusios ir raudonos. Mano akyse susikaupė begalė ašarų.
'Aš čia.' pasakė jis prisitraukdamas arčiau ir atremdamas savo galvą man į kaklą. 'Viskas bus gerai Lexa. ' po šių žodžių mano skruostais nuriedėjo keltas ašarų.
Į palatą įžengė baltu chalatu vilkintis daktaras. Zayn lėtai išlipo iš lovos, kadangi pagal viskas taisykles draudžiama gulėti lovoje su pacientais.
'Laba diena' pasisveikino jis. 'Labai jus užjaučiu dėl to kas nutiko, bet jūs nesate pirma pora kuriai taip nutinka. Pasaulyje nutinka daug įvairių dalykų' pasakė jis ramiu balsu.
'Dėl ko aš praradau savo vaikelį?' paklausiau gydytojo ir Zayn nesmarkiai suspaudė mano ranką.
'Mes neradome rimtos priežasties, tam kas nutiko. Bet tai galėjo nutikti nuo įvairių priežasčių. Nuo netinkamos mitybos iki patirto streso' pasakė jis
Jutau kaip Zayn pradėjo nervintis , todel prisitraukiau jį prie savęs ir apkabinau.
' Rytoj tave išrašysime Lexa, o dabar palieku jus dviese' jis išeidamas ramiai uždarė duris.
Zayn atsistojo ir vaikščiojo tai pirmyn tai atgal po palatą.
' Zayn, tu turi važiuoti namo. Tau reikia pavalgyti , atsiprausti, persirengti. Man viskas bus gerai ' pasakiau aš , tačiau į mano žodžius jis neregavo.
Jis atsisėdo ant mano lovos, aš šiek tiek pasislinkau ir jis atsigulė šalia. Panardino savo galvą mano kakle ir iš po lėto uždėjo savo ranką ant mano pilvo.
-
Kai jau buvau namuose, su Zayn nutarėm kad kambarį , kurį įrengėm vaikui paliksime ir po kiek laiko bandysime susilaukti dar.Jis elgiasi su manim lyg vaikinas iš pasakos, tačiau galiu matyti kokį skausmą jis jaučia. Jis lyg nesavas.
'Man reikia sutvarkyti kelis reikalus. Amm.. Aš ilgai neužtruksiu , gerai ?'
'Viskas gerai, Zayn. Aš pabūsiu '
'Myliu tave labai, mažute. Noriu kad žinotum tai' pasakė jis suimdamas abijomis rankomis rankomis man už veido.
Jis lėtai pabučiavo man į lūpas ir pasiemęs savo automobilio raktelius išėjo pro duris.
O kad tu žinotum Zayn, niekada nenustojau tavęs mylėjusi. Myliu tave labiau už viską.
Nuėjau į savo kambarį, bandžiau užmigti, tačiau man niekaip nepavyko to padaryti. Jaučiu keistą jausmą. Dė kokių reikalų Zayn išvyko ?
Bandžiau surasti savo automobilio raktelius, taučiau jų niekur nebuvo. Turbūt Zayn juos pasieme su savimi. Prakeikimas.
Atsisėdau virtuvėje, nusprendžiau bandyti kažką pavalgyti. Pasiemiau kelias vynuoges. Ir išgirdau kaip kažkas atrakina duris. Zayn.
Jis atėjo į virtuvę, padėjo raktelius ant spintelės. Ir atejo man iš už nugaros. Jis pasilenkė iki mano kaklo ir padėjo savo rankas ant stalo. Galėjau užuosti mėtinių cigarečių kvapą , kuris sklido iš jo.
Lėtai atsisukau į jį. Jo rudos akys, kurios buvo paraudusios žiūrėjo tiesiai į mano akis. Galėčiau taip būti amžinai. Man patinko jo akys.
" Ir ką gi tu su manim darai , Lexa ?"
YOU ARE READING
It Was Just Another Way
FanfictionLexa ir Zayn normali pora gyvenanti kartu. Tačiau vieną dieną Lexa gauna raštelį kuris liepia jai atvykti į reikiama vietą. Dėl Zayn turimų skolų Lexa pagrobiama, tam kad atlygintų jas. Kaip klostysis Zayn ir Lexos santykiai kai Lexa bus išleidžiama...