(2) 15 Dalis (Just fuck me Zayn )

647 60 5
                                    

Net nepastebėjau ,kaip greitai nuo jo kūno dingo rūbai. Zayn apvertė mus ir dabar buvau po juo. Mėgaujausi kiekvienu jo bučiniu ant kaklo ,kurie slinko žemyn per krūtinės tarpą.

Suėmiau jo trumpus tamsius plaukus ir patepiau išprašydama iš jo garsesnę aimaną. Su kiekvienu jo judesiu jaučiau ,kad jis darosi vis grubesnis. Norėjau pirštais perbraukt per jo nugarą ,tačiau jis suėmė mano rankas ir pakėlęs man virš galvos laikė jas su viena ranka. Kita jo ranka palindo po mano kūnu ir atsegė liemenėlę. Prikandau lūpą ir užmerkiau akis ,kai bandžiau išsilaisvint ,nes noras paliest jį tiesiog žudė.

Sujungiau mūsų lūpas ir pagaliau pirštus galiukais galėjau paliest jo kūną. Braukiau nagais per jo šonus iki trumpikių juostos ,kol nutempiau ir jas žemyn.

Jo kūnas visu svoriu užgulė manąjį ir be jokio įspėjimo jis greitu judesiu atsirado manyje. Garsi dejonė paliko mano lūpas ,kai nagai susmigo jam į nugarą. Su garsiu urzgimu ir atodūsiu jis pasistūmėjo į priekį išprašydamas iš manęs ko ne riksmą.
-Zayn.-Jo vardas kartojosi tarp mano dejonių ,kai jis nesustojo judėt gyliai ir stipriai manyje. Sukandau jo petį ,kas privertė jį išriesti nugarą iš skausmo ,nes kandau nevaržydama savęs. Atrodo jaučiau ,kaip jo oda plyšta ,tačiau malonumas buvo per didelis ,kad nustočiau. Tikriausiai jis pagalvos jog aš beprotė ,kad įkandau į kaklą ,bet negaliu laikyt malonumo ilgiau savyje.

Jis stipriau pasistūmė į mane , aš tik išriečiau nugarą pasimėgaudama nuostabiausiu jausmu ir staigiai apsikabinus jo kaklą atsispyriau šiek tiek nuo lovos su užpakaliuku ,kad apversčiau mus. Atrodo Zayn buvo šiek tiek netikėtai užkluptas ,tačiau aš nesustojau ,kai pradėjau judėt ant jo. Jo rankos laikė mano liemenį ir lyg gidės rodė ,kaip judėt. Iškėliau rankas sau prie plaukų ir visai juos vėliau garsiai dejuodama ,kai Zayn rankos pakilo iki mano krūtinės ir ją suspaudė.

Jis atrodo ,kaip sexualiai su suveltais plaukais ,kai ant prakaituotos kaktos limpa plaukai. Jis atmerkė akis ir nuleidau rankas jam ant krūtinės pasilenkdama ir pabučiuodama kelis jo raumenų išlinkius.

Pavargus pradėjau tik judint klubus į šonus ir jis vėl mus apvertė ,kad būčiau po juo. Po kelių staigiu ir paskutinių gylių judesiu pagaliau pasiekėm malonumą. Zayn kūnas susmuko ant manęs ir mūsų prakaituoti kūnai bandė atgaut jėgas. Atrodo širdis išlėks iš krūtinės. Bandžiau kvėpavimą šiek tiek nuramint ,tačiau nesigavo ,kai Zayn gulėjo ant manęs ,tačiau nenorėjau ,kad jis pasitrauktų.

--*--

Prabudau. Bandžiau lėtai atmerkti akis, tačiau plaukai buvo ant jų, ir net nenoriu žinoti kaip šiuo metu atrodau. Gulėjau ant pilvo, rankas išskietusi per visą lovą, skruostą padėjusi ant pagalvės.

Ant pagalvės? Kur Zayn? Na, štai, pirmas žmogus, apie kurį pagalvoju ryte. Bandžiau rankomis jį surasti, tačiau čia buvo tik minkštos pagalvės ir patalai. Susiraukiau ir susierzinau, tuomet mano akis pasiekė šviesa.

Ryški ryto šviesa, pažadinanti iš visų svajų. Pakėliau galvą ir visiškai susitaršiusius plaukus. Tai buvo Zayn . Besišypsodamas jis laikė du kavos puodelius rankose, stovėjo prie ką tik atitrauktų užuolaidų lango. Jis šypsosi ir yra geros nuotaikos iš pat ryto. Kaip senai mačiau jį tokį... Tokį gražų, su šypsena ir velniškai sexuoalų ! Tai buvo mano vyras kurį myliu! Palaukit ? Pasakiau myliu ?


( MAN REIKIA NUOMONIŲ KAS BLOGAI ! BE NUOMONIŲ NEBUS NAUJŲ DALIU ! ( aš turiu dabar daug laiko galiu daug parašyti ) , bet jeigu nebus nuomonių nebus dalių :) )

Jei skaitos , paspauskit "Vote " ačiūū :)

It Was Just Another WayDonde viven las historias. Descúbrelo ahora