18 Dalis.( Dirty dalis)

632 55 4
                                    

Jei skaitot iš kart paspauskin 'Vote' o vėliau kai paskaitysit parašykit kas blogai ! Kiekviena nuomonė man labai svarbi !

ENJOY

Vietoj labdaros renginio, Zayn mane parsivžė į savo namus. Nes jam pranešė kad renginys nukeltas kitam vakarui dėl audros.

Aš nuėjau į jo kambarį ir pasiemiau jo ilgą maikę ir nuėjau atsiprausti. Manau nieko nenutiks jei vėl pasiliksiu miegoti čia.

Po 20 minučių minučių aš grįžau į jo kambarį, kuriame Zayn jau gulėjo lovoje. Aš ramiai atsiguliau šalia jo, nes galbūt jis miega? Tyliai palindau po kaldra.

"Aš palauksiu ,kol tu paprašysi to ką galiu suteikt tik aš."Sušnabždėjo jis prie ausies ir pirštais perbraukė man per šlaunį, kas privertė mane šiek tiek išsigąsti.

Lėtai kojomis apsikabinau jo kūną ir staigiu judesiu prisitraukiau prie savęs iš jo išprašydama atsidusimą.

"Pakentėk mažute tai dar ne viskas aš lauksiu ,kol tu paprašysi"Sušnabždėjo ir lėtais bučiniais nusileido iki mano kelnaičių juostelės.

"Prašau" pasakiau nes nesiruošiu kankitis.

Jis rankomis praskėtė mano kojas ir aš tiesiog pasidaviau jam.Kelis bučinius paliko ant vidinės šlaunų pusės ir šaltas vėjas iš jo lūpų pasiekė mano vietelė i sudirgino visą kūna. Jis lėtai erzindamas mane dantimis suėmė kelnaites ir nutraukė kojomis žemyn..Grįžes prie mano vietelės po kelių minučių užvaldė visą kūna.Jo liežuvis palietė klitorių ir sukiojo ratus aplinkui.Negalėjau suvaldyt savo kūno jis tiesiog manęs neklausė.Išriečiau nugarą ir bandžiau panaikinti norą jį pajausti savyje ir nukreipiau mintis kitur tačiau tai neįmanoma.Viskas apie ką aš galėjau galvot tai jo liežuvis manyje Rankomis suėmiau paklodę ir suspaudžiau ,o kojų pirštų galiukai užsilenkė nuo gaunamo malonumo.Zayn viską darė labai lėtai ir po kelių minučių lėtais bučiniais grįžo iki mano lūpų.

"Ar tu nori ,kad aš tave išdulkinčiau?.":Sušnabždėjo jis prie ausies.

"Taip."Vos galėjau prakalbėt pro savo malonumą ,kurį ką tik jaučiau.Jo veide atsirado šypsena ir suprato ,kad mane palaužti velniškai lengva.Jo lūpos paliepė vietą prie ausies ir tuo pačiu metu pajaučiau jo pirštų galus sau prie įėjimo.

"Ar galiu tave išdulkint?."Paklausė jis vėl dusliai ir pajaučiau ,kaip jo pirštai negiliai įėjo į mane.Jis tiesiog žudo mane šitaip kankindamas.Negalėjau nieko atsakyt per jaučiama malonų ,nes man trūko oro ir balso.Užlenkiau galvą ,kai jo pirštai pajudėjo greičiau ir prikandau lūpas.Jis pabučiavo mano kaklą.Dejonės su kiekvienu jo judesiu paliko mano lūpas vis garsiau.Negalėjau kontroliuot savo kvėpavimo.
"Alex?."Jis paklausė tai ko neatsakiau.Linktelėjau galvą ,nes noriu pajausti jį savyje.
"Ištark tai ,mažute"Paliepė jis ir susitiko mūsų lūpos.
"Aš noriu ,kad tu mane išdulkintum."Vos gaudydama orą pasakiau ir jo veide atsirado šypsena.Jis paliko kelis lėtus bučinius ant mano kaklo ir tai mane vis dar žudė.

"Zayn neerzink ."Kiek susinervinus tariau ir nieko nelaukus apsikabinau kojomis jo liemenį.Kojų pirštais užkabinau jo apatinius ir nusmaukiau žemyn palikdama jį nuogą ,kas privertė jį sukikent.
"Neskubėk mažute."Sukuždėjo jis.
"Negaliu nes tu mane žudai ,Zayn."Gyliai kvėpuodama pasakiau ir jis vis vien niekur neskubėjau.Susitikau jo lūpas ir įsisiurbus apverčiau mus ,kad būčiau ant jo.Lėtai atsisėdau ant jo daigčiuko ,kuris buvo pilnai pasiruošęs ir pajudinau klubus.Negalėjau sustabdyt dejonių sklindančių iš mano lūpų ,o jis keiksmų.
"Prakeikimas"-Suurzgė ,kai pajudinau klubus greičiau.Pasilenkiau prie jo lūpų ir palikau kelis bučinius ,o tada perėjau ant jo krūtinės.Kartis užplūdo mūsų kūnus ir atrodė lyg kambaryje nebėra oro.Aplink nieko nemačiau tik jį ir jo kūną.Prakaituotą ir raumeningą kūną prilipusį prie mano kūno.Daugiau pajudinau kubus ir sulaukiau daugiau dejonių iš mūsų lūpų bei iš Zayn lūpų kelis keiksmus.Jis staigiu judesiu mus apvertė ir įėjo į mane gyliau.Nieko negalėjau padaryt aimanos ir dejonės užpildė kambarį ,o mūsų kūnai nuo prakaito lipo vienas prie kito.Po dar kelių gilesnių jo dūrių pasiekėm orgazmo viršūnę ir pajaučiau šilumą užplūstat ties apačia.Jo kūnas susmuko ant manęs ir jaučiau tik jo širdį daužantis pašėlusiu greičiu ,kaip ir mano.Nežmoniškai pavargau ir niekaip nesugebėjau atgaut kvapo.Po kelių minučių mūsų kvėpavimai ir širdies dužiai sulėtėjo ir jis pasirėmė virš manęs susitikdamas mano akis.

"Tai buvo kažkas fantastiško."Sukikenau ir jo veide atsirado šypsena.Jis pasilenkė ir sulietė mūsų lūpas kelioms sekudėms.

"Dar niekada nebuvau taip pavargęs sexo metu."Nusijuokė jis ir aš didžiavausi jog tai buvau aš ,kuri jį taip išnaudojo.

"Aš irgi ir dar niekada nebuvo taip karšta."Sukikenau ir jis atplėšė savo šlapią kūną nuo manęs nukrisdamas šalia.

"Čia tikrai per karšta."Jis atsisuko į langą ,kuris buvo atidarytas tačiau nieko nepadėjo.

"Oh šudas."Nusikeikė jis ir jo veido mina kiek surimtėjo ,kai jis atsisėdo ant lovos.

"Kažkas blogai.?-Atsisėdau ir aš.

"Mes pamiršom apsaugas"

"Nesijaudink,po sexo aš vartoju kontraceptines pamaniau taip geriau."Pasakiau aš.

"Ar tu turėjai daug vaikinų,Alex?" paklausė Zayn ir mačiau kaip jo akys vis tamsėja.

"Nei vieno vaikino, viskas kas mane siejo su jais - tik sexas Zayn. Juk tu negalvojai kad aš turėčiau laukti tavęs grįžtant ir laukti kol mane pamaloninsi. Tu manęs taip pat nelaukei. Aš mergina o tu vaikinas ir mes abu norime patirti malonumą" pasakiau.

"Aš greit pareisiu, pone Malik prašyčiau neužmigt."Sukomendavau aš.

Nusiprausiau ir pagaliau atvėsau po drugnu vandeniu.Grįžau atgal į kambarį ir radau ji sėdintį ant lovos bei kažką valgantį.

"Ką čia veiki?."Paklausiau jo.

"Aš tikrai išalkęs po tokios aistros."Sukikeno ir priėjus arčiau pamačiau jog jis valgė šaltą šokoladinį Daim tortą ,kuris dangiškiausias ir skaniausias.

"Eikš."Paplekšnojo šalia savęs ir nors buvau tik su apatiniais nesirūpinau surast ,kuo prisidengt.Šoktelėjau šalia jo ir pradėjom valgyt tortą kartu.Tikrai reikėjo suvalgyt kažką saldaus nes bent dabar jėgų įgavau šiek tiek.Suvalgius tortą atsigulėm ir norėdama pajaust ji arčiau apsikabinau ir padėjau galvą ant jo krūtinės.

"Ateik čia."Paliepė jis ir užsitraukė mano mažą kūnelį ant savęs.Buvo daug patogiau ir šilčiau gulėti ant jo.Pakėliau galvą ir pakštelėjau jam į lūpas.

"Miegok meile mano."Pabučiavo jis į kaktą ir užmerkiau akis negalėdama susitvardyti .. mano pilve pilna drugeliu !

"Myliu tave,Zayn" Pabučiavau jo krūtinę ir panirau į sapnų karalystę jausdama jo kvėpavimą sau į plaukus ir jo širdies plakimą.



It Was Just Another WayWhere stories live. Discover now