Jau praėjo lygiai trys dienos kaip aš esu čia. Savo namuose. Savo tėvams ir sesei Danielai papasakojau visai kitokią istoriją kur aš buvau šiuos du metus. Aš nežinau ką galvja Zayn, kur jis yra dabar ar ką jis veikia.. Jis net nepaskambino ir net neatvažiavo pas mane.
"Šiandien tavo gimtadienis"Pasakiau paglostydama savo sesers galvą. Ji visas šias dienas niekur nuo manęs nesitraukia. Tiesiog mes kalbamės. Ji papasakojo kas gero ar blogo nutiko per šį laiką kol manęs nebuvo."Ko norėtum dovanų?" paklausiau jos. O ji tik stipriau mane apsikabino.
"Geriausia dovana bus ta, jei tu sutiksi su manimi praleisti šitaip dar kelias dienas, Aš tavęs labai pasiilgau"pasakė ji. Bet gi aš turiu kažką jai nupirktį. Įpač dabar, kai turiu šitiek pinigų, kurių man užteks ilgam.
"Na bet tu turi eiti ir praleisti šią dieną su draugais. Juk tai tavo šventė Daniela. Tau daugiau niekada nesukaks 18" Pasakiau aš ir atsisėdau ant lovos. Negaliu patikėti kad jai jau 18. "Tuo pačiu atšvęsite kad atėjo Vasara. Dar niekur nebuvai išėjusi " Pridūriau.
"Na gerai, aš išeisiu pabūti su jais. Bet kai pareisiu, ar galėsiu miegoti su tavimi ?" Paklausė ji.
"Taip žinoma. Eik pasiskambink ir pasikviesk draugus. Aš užsakysiu jums pirtį su nakvyne. O kai baigsi važiuosime apsipirkti. Laikas pakeisti senus rūbus į naujus"Pasakiau ir apkabinau ją. Pagaliau galėjau matyti jos šypseną.
"Lexa? "
"Taip"
"Ką manai apie Niall? Jis karštas tiesa?" ji paklausė ir aš likau kiek nesupratusi. Mano mažytė įsimylėjo?
"Taip manau jis tikrai karštas, jūs puikiai atrodytumėte kartu" Pasakiau aš.
"Kodėl tu manęs nieko neklausi apie Zayn? Ar tu jo neprisimeni ? Ar tu jo nebemyli ?" Paklausė ji, o aš sustingau. Aš nemyliu Zayn ? Manau tai neįmanoma. Jei jums kilo klausimas kodėl ji manęs paklausė ar aš jo neprisimenu, tai aš šeimai papasakojau kad man teko skubiai išskristi į kitą šalį, o ten aš patekau į avariją ir praradau atmintį. Ne žinau kad tai nėra įtikinamas pasiteisinimas , bet jie patikėjo. To man užteko.
"Paskambink draugams, kol jie nesuplanavo veikti kažką kitą. Apie tai turėsime laiko kada pasikalbėti"
Po geros valandos, kai jau galiausiai ji baigė sukviesti savo draugus ir drauges, o aš užsakiau pirtį su jau paruoštai valgiais 20 valandai, mes persirengemė , pasiskolinome mašiną iš tėvų (kol nusipirksiu savo) ir išvažiavome į parduotuvę. Mes pasiruošusios iš ten išpirkti viską.
"Pasimatuok dar šitą" Pasiūliau Danielai šviesiai violetinės spalvos suknelę iki kelių.Na žinoma ji mielai matavosi viską ką jei pasiūliau,todėl dabar vos sugebame pavelkti tai ką nusipirkome. Bet šie rūbai nėra pagrindinė dovana jai. Ji prieš savaitę baigė laikytis vairavimo teises, todėl rytoj kai ji pabus , ras naują mašiną kieme.
"Ką manai? Ar ji tinka man? Ar Niall tai patiktų ?" paklausė ji, kas privertė mane nusijukti. Ji tik pažiūrėjo į mane ir jos sruostai tapo rausvos spalvos.
"Na jei aš būčiau Niall, ir pamatyčiau tave su šia suknele, nusiveščiau tavę į persirengimo kambariuką" Pasakiau tyliai jai į ausį, o ji nusijuokė taip garsiai, kad žmonės kurie buvo šalia mūsų, pradėjo keistai į mus žiūrėti.
-
"Vairuosi tu" Pasakiau aš, paduodama raktelius jai. Ji mielai juos pasiemė ir atisėdo į vairuotojo vietą. Aš noriu pažiūrėti kaip ji vairuoja ir ar gera mintis nupirkti jai automobilį.
"Atleisk kad dar nepasveikinau tavęs su gimimo diena. Tiesiog noriu tai pasakyti su dovana. Todėl dabar sakau tau paprastą "su gimimo diena" "pasakiau nutraukdama tylą.
"Ačiū. Bet ar rūbai nėra pagrindinė dovana?" Paklasausė ji.
"Ne. Dovaną gausi ryt ryte." Pasakiau.
"Kodėl tu nenori pabūti su manimi , mano gimimo dienos šventėje"pasidomėjo Daniela.
"Nes tai tavo draugai. Aš tave tiesiog nuvešiu, ir atvažiuosiu pasiimti. Nenoriu kad tu ten miegotum ir padarytum klaidą su kažkuom permiegodama. Tavo draugai galės likti ten." Pasakiau , o ji tik linktelėjo.
-
Kai privažiavome prie prie pirties kurioje vyks šventė, jau buvo gerokai pateme. Aš išlipau kartu su Daniela , norėdama ją palydėti iki vidaus. Bet ji pamatė Niall ir greitai prie jo nubėgo. Jie pasibučiavo?? Viskas gerai Lexa... Tai Niall .. Jis geras vaikinas.
"Būtų malonu, jeigu tu ja pasirūpintum. Aš tavimi pasiitikiu Niall" Pasakiau priėjusi prie jų.
"Manau tu nerasi jokio kito vaikino savo sesei, kuris pasirūpins ja geriau nei Niall" Pasakė man už nugaros iki kaulų pažystamas vyriškas balsas.- Zayn.
"Zayn"pasakiau aš atsisukdama.
"Na mums jau laikas Niall. Aš tau paskambisiu sesute. Myliuu" pasakė Daniela stumdama Niall link įėjimo į Pirtį. Ji paliko mane su Zayn... Ar ji taip padarė tyčia?
"Ar galime pasikalbėti?" paklausė jis.
"Taip, bet eikime kurnors. Čia baisiai uodai puola mane."pasakiau eidama link tėvų mašinos. Manau bus geriausia jei mes būsime ten ir pasikalbėsime.
"Ne"pasakė jis suiimdamas už mano rankos. " Eikime į mano mašina"Pasakė jis. O aš nebeturėjau jėgų pajudėti, kai jis mane palietė... Kūnas atsisakė kažką daryti. Jaučiau kaip Zayn lėtai artina savo veidą prie manojo, o kai galiausiai priartėjo, jis sujungė mūsų lūpas.
O dieve... Jūsų tiek daug.. tikrai.. Šita istorija jau #Nr6 tarp Fanfiction ! Ačiū labai kad skaitote. Sakykite savo nuomones kas gerai ir kas blogai. Man kiekviena nuomonė labai svarbi ! ♥
YOU ARE READING
It Was Just Another Way
FanfictionLexa ir Zayn normali pora gyvenanti kartu. Tačiau vieną dieną Lexa gauna raštelį kuris liepia jai atvykti į reikiama vietą. Dėl Zayn turimų skolų Lexa pagrobiama, tam kad atlygintų jas. Kaip klostysis Zayn ir Lexos santykiai kai Lexa bus išleidžiama...