AŠ PATI DAR KARTĄ SKAIČIAU ŠIĄ DALĮ IR SUPRATAU KOKIĄ NESAMONĘ PARAŠIAU, BET JAU ILGAI NEKĖLIAU NAUJOS DALIES TAD TIKIUOSI TIKS ! enjoy.
-Po mėnesio-
Jau lygiai dvi savaitės kaip gyvenu kartu su Zayn. Dabar mes laimingi, pasirodo nebuvome nustoję mylėti vienas kito. Mes kartu labai laimingi.
Dabar aš, Zayn ir Dani ir Niall sėdime lėktuve. Prieš kelias valandas gavome siaubingą žinią - mūsų mamos nebėra. Ašaros negali nustoti bėgti iš mano akių. Zayn mane visada laiko stipriai apkabinęs kuo aš galiu pasidžiaugti kad jis visada šalia. Vos palietus jo kūną mano širdis lyg pašoka į orą. Jo pasakiškas balsas mane visada ramina. Dani kaip numirusi . Į nieką nereguoja. Bet neverkia. Niall bando ją prakalbinti, bet jam sunkiai sekasi. Niall atvažiavo pas mus į Los Andželą prieš dvi savaites ir dabar neblogai sutaria su Dani. Jie būtų graži pora. Bet dabar ne laikas apie tai galvoti.
Kai galiausiai išlipome iš lėktuvo, skubėjome namo. Pas tėtį. Jis dabar vienas. Be mamos. Vien tai pagalvojus pasidarė silpna. Tačiau Zayn greit į tai suregavo.
"Aš žinau kad tau sunku mažyte, bet tu turi išlikti stipri gerai ? Tu negali nusilpti, palikti Dani vienos. Tiek jai tiek tavo tėčiui reikia tavęs gerai ? O labiausiai tavęs reikia man ! "-pasakė jis stipriai apkabinęs mane.
Jis teisus. Negaliu nusilpti. Man reikia išlikti stipriai.
"Ačiū kad esi šalia , meile " pasakiau jam.
Mačiau kaip Dani žiūrėjo į mane ir laukė kol pradėsime eiti. Ji turbūt net nesigaudo kas normaliai vyksta. Ji dabar atrodo tikrai siaubingai. Veidas visas perbalęs, jos šypsena dingusi nuo jos veido...
"Važiuokime namo Daniella " - pasakiau jai padėdama įlipti į automobilį kurį išsinomavome.
Zayn atsisėdo už vairo,o aš priekyje šalia jo. Niall pabūs su Daniella gale. Visą kelią iki namų mašinoje buvo tylu. Niekas nekalbėjo, jokios muzikos tik pravažiuojančių mašinų garsas.
Prie namų buvome už 20 minučių. Aš ir Zayn pirmieji įėjome į namą. Tusčią namą. Tėtis budi prie mamos karsto. Mamos... Pasidėjome daiktus, atsiprausėme po šiltu dušu, persirengėme į kitus rūbus ir laikas važiuoti mums..
Jau lipau laiptai žemyn kur manęs laukė Zayn ,Niall ir Dani. Bet mane staiga supykino tad greitai atgal laiptais užbėgau į vonios kabiną.
Nuleidau vandenį kad neliktų žymių kad vėmiau. Nusivaliau veidą.
"Ar tau viskas gerai, mažyte ?" paklausė Zayn atėjęs į vonią
"Taip, man viskas gerai. Prisiminiau kad palikau savo vaistus vonioje, manau jų prireiks. " pasakiau jam. Nenoriu kad jam tektų jaudintis papildomai dėl manęs.
"Mums jau laikas" pasakė jis ištiesdamas savo ranką. Aš taip pat jam daviau savo ranką ir pamačiau ant savo rankos besipuikuojantį gražuolį sužadėtuvių žiedą. Mūsų vestuvės buvo suplanuotos , rodos jas dabar teks atidėti. Vien pagalvojus kad Zayn bus mano vyras jaučiuosi kaip danguje... Kaip man pasisekė...
Po 2 dienų po mamos laidotuvių. (Šioje vietoje bus biški dirty )
"Zayn" pasakiau kai buvome mano kambaryje. Tiesiog gulėjome lovoje. Nusprendėme dar pabūti čia keletą dienų su tėčiu.
"Taip, meile ? " Meilė...
"Ar žinai, kad aš tave labai myliu ?"
"Taip žinau, bet visada patinka išgirsti dar kartą tai iš tavo lūpų "
"Man labai pasisekė kad tu manęs vis dar nori " pasakiau pabučiuodama jam į nuogą krūtinę.
"Aš tavęs visiškai nenoriu" tarė ."Aš tavęs trokštu "pasakė jis pradėdamas bučiuoti mano kūną, atsegė mano liemenėlę , numovė mano kelnaites.
"Zayn " pasakiau jam kaip užuomeną kad nesame namie vieni.
"Mes būsime tylūs mažyte " pasakė jis lėtai į mane įeidamas , kas privertė mane sudejuoti . Jis greitai į tai suregavo ir sulietė mūsų lupas. Išties, sexas tiek man tiek Zayn pasidarė svarbus mūsų gyvenime. Jis mus labai suartina. Galima sakyti mes mylimes kasdien. O dabar jau savaitė be jo.
"Man patinka kai tu esi many -- ah-- " pasakiau kai jis dar kartą įėjo į mane, tik šį kartą stipriau. Jis bučiavo mano kaklą, lūpas, jis vertė mane pasijusti dangiškai..
"Aš dievinu būti tavyje " pasakė jis ir dar kartą įėjo į mane. Jis pradėjo po biški judėti vis greičiau, o aš jutau vis didesnį malonumą. Stipriai jį apsikabinau , kadangi jau buvau prie aukščiausio taško.
"Zayn , palauk " pasakiau kai jis dar nebaigė, o aš daugiau nebegalėjau.
"Mažyte, aš jau čia pat " pasakė jis ir dar kelis kartus įėjęs baigė.
"Atleisk jeigu tu nenorėjai to daryti. Tiesiog norėjau sau priminti ką reiškia geras seksas su savo pasauliu... "
YOU ARE READING
It Was Just Another Way
FanfictionLexa ir Zayn normali pora gyvenanti kartu. Tačiau vieną dieną Lexa gauna raštelį kuris liepia jai atvykti į reikiama vietą. Dėl Zayn turimų skolų Lexa pagrobiama, tam kad atlygintų jas. Kaip klostysis Zayn ir Lexos santykiai kai Lexa bus išleidžiama...