11 Dalis

633 59 1
                                    

"Ar kas tarp jūsų nutiko ?"- paklausė Dani.

"Kai mes kartu išvykome, man paskambino darbo reikalais. Aš privalėjau vykti, o Zayn siaubingai supyko. "- pasakiau jai kad neklausinėtu apie jį daugiau. Noriu naujos pradžios be Zayn. Kad ir kaip sunku, bet manau jis nebėra tas vaikinas dėl kurio padaryčiau viską.

"Aš žinau, kad tu melavai mums apie tai kur buvai šiuos metus, bet aš nesakysiu niekam su salyga, jei tu man papasakosi kur iš tiesu buvai ir kas čia dabar dedasi, juk žmogus iš niekur per du metus neuždirba tiek pinigų kad leistų sau keliauti kur nori "-pasakė ji.

"Gerai, aš tau papasakosiu, bet ne dabar gerai ? Aš tiesiog dabar eisiu kur nors pasilinksminti, o tu apgalvok ką nori veštis į kelionę. Manau išvyksime rytoj . Tik daug neprisikrauk, nusipirksi viską naujai "- pasakiau, o ji pažiūrėjo į mane keistu žvilgsniu.

"Aš negeriu, pati žinai. Tiesiog nuvažiuosiu pabūsiu keletą valandų ir viskas. Gali miegoti mano lovoje, jei nori " pasakiau jei, o ji nusišypsojo.


-


Taip, aš jei nemelavau kad noriu pasilinksminti. Štai dabar stoviu prie naktinio klubo durų ir galvoju ar tikrai gera mintis ten eiti. Bet gyvenami tik kartą, todėl įkvėpiau oro ir įėjau į vidų. Garsi muzika, daug jaunų ir girtų žmonių kurie vos pastovi ant kojų.

"Dėmesio !" -pasakė kažkoks vyras, užlipes ant scenos, turbūt ir čia vyksta pasirodymai.

"Spėkit kam atėjo laikaaass ! " Pasakė jis ir visi žmonės pradėjo šaukti.

Ant scenos pasirodė keletas jaunų merginų kurios turbūt dabar čia ir šoks. Tikėjausi ateiti į klubą, kuriame nešoks jokios merginos, bet kam tai rūpi.

Tiesiog stebėjau kaip jos šoka, ir žinoma aš jau viską mokėjau ką jos šoka. Visi man jau žinomi žingsneliai. Pasukau akis pažiūrėti kaip žmonės mėgaujasi tokiu dalyku, bet gailiuosi tai padariusi. Zayn. Neujau jis yra visur ? Manau dabar puiki proga parodyti jam ką aš iš tikro dariau šiuos metus. Nors galbūt jis žino, bet tegus pamato kokia gera buvau.

Nubėgau prie scenos ir ant jos užlipau. Kažkoks vyras bandė mane sustabdyti, bet šalia jo stovėjo John, turbūt jis čia dirba, todėl nebuvo problemų patekti ant scenos.Padėkojau jam, nekartą Clarke sakė kad esu jo mėgstamiausia mergina.

Atsistojau prie merginų kurios jau laukė kol pasileis nauja daina. Nukreipiau žvilgsnį į Zayn kuris pakilo nuo savo staliuko ir žiūrėjo į mane nesupratęs ką aš čia veikiu, ne tik klube bet dar ir ant scenos.

Kai muzika buvo paleista, pradėjau šokti kartu su merginomis ir dariau tai , ką moku geriausiai. Įpusėjus dainai ir šokiui pasidarė tikrai karštą, todėl nusimoviau savo maikutę, kas privertę visus žmones pradėti rėkti dar garsiau. Ir tada supratau padariusi klaidą. Zayn pradėjo stumdyti visus žmones ir užlipęs ant scenos tiesiogine ta žodžio prasme pagriebė mane, užsikėlė ant pečių ir pradėjo nešti. Visi žmonės pradėjo šūkauti.

"PALEISK MANE" -užrėkiau ir aš ant jo, tačiau esu bejėgė. Jis kreipė dėmesio į mane, todėl nusprendžiau leisti jam neštis mane kažkur. Turbūt vėl užrakins ir paliks.

"Prašau paleisk mane" -pasakiau šį kartą ramiau, nes išėjome į lauką, kur nebėra garsios muzikos , todėl nereikėjo rėkti. Jis taip ir padarė.

"Ką tu sau manei ? Ką tu bandei įrodyti užlipdama ant tos sukruštos scenos ?? " pradėjo savo pamokslą jis. Jo akys tiesiog dėgė iš pykčio.

"Tu dar nesupratai ? Ką aš dariau visus šiuos du metus? Aš šokau ant suknistos scenos prieš begalę žmonių.." - rėkiau aš, bet pajutau kaip jo ranka atsiduria ant mano skruosto. Nutilau , pažiūrėjau į jo akis kurios nejuto jokio gailesčio kad taip man padarė.

"Visą tai dariau dėl tavęs! Viskas tik dėl tavęs Zayn ! Už tave atidaviau tavo skolas , o tu man šitaip atsidėkoji ??" -pasakiau ramiai, tačiau ašarų laikyti nebėjo. Jaučiu didžiūlį skausmą , galbūt skausmas ne nuo smugio kurį gavau, o dėl to kad jį gavau nuo Zayn.

"Aš.. Aš"-bandė kažką pasakyti jis.

"Ar dar ilgai aš atidavinėsiu tavo skolas Zayn ?"


It Was Just Another WayWhere stories live. Discover now