|VOTE VOTE VOTE :) Noriu žinoti kiek jūsų dar skaitančių liko :)
-
'Ką? Ne Zayn. Eik miegoti tu girtas ir prisigalvoji visokių nesamonių ' pasakiau.
'Bet galbūt...'
'Ne Zayn! Eik miegoti aš tuoj ateisiu ' pasakiau jam kadangi noriu dar atsiprausti.
Jis dar kelias minutes pažiūrėjo į mane ir išėjo iš vonios.
Kai šiltas vanduo tekėjo mano kūnu, negalėjau nustoti galvoti apie Zayn žodžius. Jau per mamos laidotuves kartą mane supykino. Taip pat priaugau kelis papildomus kilogramus .
O kas jeigu aš tikrai laukiuosi Zayn vaiko ? O kas jeigu jis mane paliks jeigu tai bus tiesa ? Kas bus jeigu teks auginti vaiką vienai? Ne...
Išlipau iš dušo ir nusausinau savo kūną rankšluosčiu. Apsivilkau apatinį trikotažą ir užsivilkau chalatą.
Įėjau į kambarį, tačiau Zayn jau miegojo o dar tik po aštuonių ir lauke šviesu.
Iš spintos išsitraukiau šortukus ir juodos spalvos maikę. Manau turėčiau eiti kažkur prasiblaškyti. Ir pavalgyti.
Kai jau galutinai buvau pasiruošusi eiti, dar kartą pažiūrėjau į veidrodį. O tada į savo pilvą. Aš turėčiau nustoti tai daryti.
Išeidama tyliai uždariau duris ir patraukiau link bariuko kuriame su Zayn pietavome.
Atsisėdau prie staliuko, kuris vienintelis buvo laisvas. Po kelių minučių prie manęs priėjo padavėjas.
'Ar jau išsirinkote ? ' paklausė
'Taip. Man vieną didelį kepsnį su kuo daugiau salotų ir desertui vanilinių ledų. Ir dar sprite ' pasakiau ir jis šiek tiek keistai pažiūrėjo į mane.
'Ar tai per daug? ' paklausiau šiek tiek susirūpinusi kad neturėčiau valgyti didelio kepsnio.
'Ne, viskas tvarkoje. ' pasakė su šypsena ir nuėjo.
Sėdėjau ir laukiau savo maisto kažkur apie dešimt minučių.
Kai baigiau valgyti, nuėjau susimokėti už maistą.
'Ir kur gi šios gražuolės vyras ? ' paklausė tas pats nepažįstamas vaikinas .
'Kur yra šios gražuolės vyras nėra jūsų reikalas ' pasakiau nusišypsodama ir paduodama kortelę padavėjui.
'Aš tave išgelbėjau. Tu galėjai būti negailestingai iškrušta savo vyro' pasakė jis su pašaipa balse.
'Aš išgelbėjau tavo mielą snukį ' pasakiau mielai jam nusišypsodama.
'Aš net neabejoju kas tavo vyras nesugebėtu net menkiausio sužeidimo man padaryti. Tu nemanai kad jis per silpnas tau ? '
'Galime tai pažiūrėti rytoj. Neabejoju kad mano Zayn Malik sugebėtu sulaužyti visus tavo kaulus.' pasakiau pasiimdama kortelę.
'Tu pasakei Zayn ? Zayn Malik tavo vyras? ' pasakė išpūstomis akimis jis. Bet likau nustebinta aš, o ne jis.
'Ar tai blogai ? Iš kur tu jį žinai ? ' paklausiau eidama link išėjimo, o jis kartu su manimi.
'Jis nėra geras vaikinas. Ir tu teisi, jis sugebėtų sulaužyti visus mano kaulus' pasakė jis.
'Kodėl sakai kad jis blogas vaikinas? ' paklausiau.
'Kartą buvome kartu viename vakarėlyje. Viena mergina prie jo maivėsi ir neabejotinai norėjo nusitempti jį į Vipą, tačiau Zayn ją atstumė taip stipriai kad sulaužė jai koją. Tai buvo maždaug prieš du metus. Ir tada atėjo vienas vaikinas... Tikras raumenų kalnas norėjo sumušti jį už tai. Tačiau Zayn be vargo jį sudorojo.' pasakojo jis ir aš likau nustebinta.
'Neįsižeisk, tačiau sakoma kad senoji Zayn meilė dingo dėl jo senų skolų. ' pasakė jis ir man vos nesulinko kojos. ' Tu išskirtinė, jeigu jis netgi vedė tave! Jis neprisileido nei vienos'
'Amm, aš ir esu ta "dingusioji" mergina. Aš niekur nedingau, tiesiog pati išvykau.' pasakiau ir jis pažiūrėjo į mane lyg į stebuklą.
'Aš dabar suprantu, kodėl jis nenorėjo jokios kitos ' pasakė jis nužiūrinėdamas mane nuo galvos iki kojų.
'Ir mes dar nesame susituokę, tiesiog susižadėjome.' pasakiau nes nebenorėjau kad jis žiūrėtų į mano kūną. 'Aš jau turėčiau eiti, jeigu Zayn manęs neras jis velniškai supyks.' pasakiau jam.
' Beje sveikinu ! '
'Kodėl ?'
'Dėl kūdikio ' pasakė jis parodydamas į savo pilva
Ką ? Iš kur jis...
'Tai nesimato labai stipriai, bet greitai išryškės.' pasakė jis ir aš sustingau.
'Am, aš nesilaukiu tiesiog per atostogas čia priaugau keletą kilogramų ' pasakiau ir greitai nulėkiau į kambarį.
Tyliai nusirengiau ir apsimoviau pižamą. Dar tyliau atsiguliau į lovą šalia Zayn.
'Jeigu nepasakysi su kuo buvai užmušiu visus vaikinus esančius čia, jeigu pasakysi užmušiu tik jį ' pasakė Zayn, kas mane privertė krūptelėti.
'Jeigu tu nepasakysi su kokia kekše buvai, užmušiu visas, o jeigu ir pasakysi su kuria buvai, vistiek užmušiu visas kad neliktų su kuria daugiau gulėti.' pasakiau.
Jutau kaip Zayn mane apsikabina, ir galiu garantuoti, kad jo veide dabar yra pati didžiausia šypsena pasaulyje.
YOU ARE READING
It Was Just Another Way
FanfictionLexa ir Zayn normali pora gyvenanti kartu. Tačiau vieną dieną Lexa gauna raštelį kuris liepia jai atvykti į reikiama vietą. Dėl Zayn turimų skolų Lexa pagrobiama, tam kad atlygintų jas. Kaip klostysis Zayn ir Lexos santykiai kai Lexa bus išleidžiama...