23 Dalis

410 39 0
                                    

NEPAMIRŠKIT PASPAUSTI VOTE :) AČIŪ KAD SKAITOT (JEIGU SKAITOT :D )

Jau buvo kelios minutes po septynių. Puse aštuonių mes su Zayn eisime pavakarieniauti. Tačiau Zayn prieš kokią valandą kažkur išėjo ir dar neparėjo. Jeigu dabar būtumėm namuose, nebūtu nieko keisto kad išėjo, o čia viskas ką jis pažįsta yra Alex ir Lilas. Bet jis ne su jais. Buvau nuėjusi pas Alex jie kaip tik ruošėsi į klubą.

Galbūt dabar jis numauninėja kokios nors kekšės kelnaites, o galbūt jau numovė jas.

Tiesiog susiradau paprastesnius rūbus, jais apsivilkau ir išėjau vakarieniauti. Viena. Nematau jokio reikalo jo laukti. Esu alkana.

'Zayn? ' pašaukiau kai pamačiau vaikiną labai panašų į Zayn. Jis turbūt jau ėjo į kambarį.

'Aš noriu su tavimi pasimylėti. Dabar ' pasakė jis kai priėjo arčiau.

Jo akys išdavikės, išdavė kad jis girtas. Nuo jo sklido alhoholio kvapas.

Jis čiupo mane už mano riešo ir pradėjo tempti link kambario.

'Zayn, paleisk mane. Aš nenoriu niekur eiti. Aš alkana !' pradėjau šaukti ant jo.

'O... Mes darėme tai prieš kelias valandas.. O tu ir vėl alkana..Eikime ir pamaitinkime tave.' pasakė jis visiškai rimtai

'Zayn, paleisk. Man skauda ! ' šaukiau ant jo, tačiau jis manęs neklausė.

'Argi mergina neprašė jos paleisti? ' paklausė kažkoks vaikinas mums už nugaros kai jau buvome netoli kambari

Prašau nereikia.. Zayn tikrai jį užmuš.. Mažiausiai ko dabar reikia tai bėdų.

'Atsiprašau? 'paklausė atsisukęs Zayn to vaikino.

'Viskas mums gerai. Tiesiog aš visada pasakau savo vyrui to, ko nereikia ' pasakiau apsikabindama Zayn ir nusišypsojau jam netikra šypsena.

'Ar yra kokių problemų ? ' paklausė Zayn to vaikino ir atsumęs mane ėjo link jo.

'Zayn !' pasakiau priėjusi prie jo. Suėmiau jo veidą ir jo akis atsukau į savas. 'Viskas gerai eikime į kambarį' pasakiau ir stipriai jį apkabinau.

'Ar tikrai viskas gerai ?' paklausė nepažystamasis vaikinas manęs.

'Taip' pasakiau ir pradėjau temti Zayn link kambario.

Zayn šį kartą jau švelniau paėmė mane už rankos, mes nuėjome iki kambario.

Vistiek kažkada tapsiu jo žmona, ir tikrai dar nekartą teks vesti girtą jį namo.

Kai įėjome į kambarį, numoviau Zayn batus, taip pat nurengiau jo rūbus. Jis ramiai žiūrėjo į mano atliekamus veiksmus. Jis atsigulė į lovą, tačiau nemiegojo o žiūrėjo į mane.

'Argi mano žmona neturėtų ateiti ir atsigulti šalia manęs ? ' paklausė jis nusišypsodamas.

Ne. Neturėtu.

'Taip žinoma'

Tik todėl kad jis girtas, nusirengiau save iki apatinio trikotažo ir atsiguliau šalia jo. Jo rankos tvirtai apsikabino mano kūną.

Taip gulėjome apie kelias minutes, kol manęs nepradėjo stipriai pykinti.

Greit patraukiau jo ranką nuo savęs, šokau iš lovos ir nubėgau iki tualeto. Pradėjau vemti. Po kelių akimirkų atėjo Zayn. Jis pakėlė mano plaukus kurie lindo man į burną.

Kai baigiau vemti, nuėjau iki kriauklės ir išsiploviau dantis, bei gerai praskalavau burną vandeniu.

'Lexa ? '

'Mhm ?'

'O tu nesilauki ? '


It Was Just Another WayWhere stories live. Discover now