17 Dalis

561 43 1
                                    

Po gero pusvalandžio jau buvau savo namuose. Daniella prieš man pareinant namo išėjo užsiregistruoti į koledžą. Vienintelė priežastis kodėl nevykau yra ta, kad man reikia nusipirkti mašiną.
--
"Sveiki" pasisveikinau įeidama į mašinų parduotuvę.
"Sveiki, galbūt galėtumėme kažkuom padėti ?" paklausė jau kiek pagyvenęs vyriškis, galbūt jau perkuopęs penktą dešimtmetį.
"Man reikia mašinos, tiksliai nežinau kokios noriu, bet būtu geriausia "Range Rover" . Ir man jos reikia jau šiandien" pasakiau.
"Turime keletą tos firmos mašinų, bet viskas kas yra likę tik baltos spalvos"
"Man tinka ! "
"Šaunu einame apžiūrėti."
--
"Sveika, kaip tau ten?" paklausiai iš karto kai Dani pakėlė ragelį
"LABAS, O DIEVE ČIA TOBULIAU NEI TOBULA, ČIA TIEK GRAŽIŲ VAIKINŲ.. DAR NET NEPRASIDĖJO MOKSLO METAI, BET JAU..."
"Papasakosi kai susitiksim. Ar tu jau baigei ? "
" Taip, jau žadėjau skambinti taxi, bet tu paskambinai pirmiau "
"Gerai. Aš atvažiuoju tavęs paiimti"
--
Kai pasiemiau Dani , mes nuvažiavome į dar vieną mašinų parduotuvę ir nupirkau jai mašiną jai ją turėtu pristatyti rytoj.
Po to mes dar nusprendėme apsipirkti maisto , makiažo ir viso kito ko reikia merginai.
"Man pasiūlė gyventi bendrabutyje. Sakė kad taip lengviau susirasiu naujų draugų. Ir bus lengviau apsiprasti. Aš sutinau" pasakė Danielle kai jau abi gėrėme arbatą namuose.
"Šaunu, dėl manęs nesijaudink, man viskas bus gerai" pasakiau. Labai ja džiaugiuosi."Tikiuosi būsi pati geriausia aktore visame pasaulyje" pasakiau apkabindama ją.
"Taigi kur tu buvai visą naktį? " pradėjo klausinėti ji.
"Vakar kai susitikau ten Zayn, jis planavo parvešti mane į namus, bet atsidūrėme pas jo. Štai iš kur tentie rūbai kur prieš tai buvau apsimovusi" pasakiau jai šypsodamasi. Mačiau kaip jos veide atsiranda dar didesnė šypsena, kuri visada man reiškė labai daug.
"Ar Zayn turi merginą?" paklausė ji jau kiek sutrikusiu balsu.
"Kai aš ten buvau, jos nebuvo. Bėje Zayn draugai sak..."
"Aš atidarysiu!" pasakė Dani kai kažkas pabeldė į duris.
"O DIEVE, ZAYN, KAIP PASIILGAU TAVĘS!! "Pradėjo rėkti Dani, kai atidarė duris. negaliu patikėti ! Ko jam čia ?
"Ar Lexa namie?" girdėjau kaip jis paklausė.
"Taip, užeik" pakvietė ji jį.
"Labas" pasisveikino jis įeidamas į svetainę.
"Labas" pasisveikinau bandydama suvaldyti savo emocijas. Mano širdis tiesiog lipa lauk. Manau kad padariau didelę klaidą su juo praleidusi naktį. Nes tai tik suartino mane su juo.
"Am, aš turiu susikrauti rūbus" pasakė Dani pamerkdama man akį ir nueidama į savo kambarį.
"Atnešiau tau rūbus, jie dabar švarūs ir sausi." pasakė jis, padėdamas maišelį ir dėžutę pyrago ant stalo.
"Taip tavo draugės rūbai jau skalbiasi" pasakiau .
"Am, gali pasilikti jų man nereikia, nes jokios draugės nėra , Alex." šie žodžiai tikrai pamalonino man širdį. Nors kodėl turėtų? Tarp manęs ir Zayn nieko daugiau nebebus. Niekada.
"Šaunu" pasakiau.
"Atėjau tave kaikur pakviesti "
"Nėjau neturi daugiau ką pakviesti be manęs ?" paklausiau pažiūrėdama tiesiai į jo šokoladines akis, kurios dabar jau buvo juodos spalvos.
" Puikiai girdėjai ką sakė Liam , po tavęs mano gyvenime nėra jokių merginų. Viskas kas mane su jomis sieja, tai tik Sexas"
"Kodėl tau nepaprašius jų?"
"Nagi Lexa, tu pikta ant manęs ar tu pavydi?" paklausė Zayn ir jo žodžiai privertė mane sunerimti. Nejaugi aš vis dar pavydžiu ? Pavyžiu Zayn ?
"Ne , Zayn. Aš nepavydžiu, nes nėra ko pavydėti. Ir kur gi tu nori vykti su manini ?" pasiteiravau.
" Už šio miesto ribų, vyksta labdaros renginys, kurio tikslas .. "
"Aš vykstu ! " sušaukiau vien tik išgirdusi žodį labdaros. Man visada patikdavo lankytis tokiuose renginiuose, dažnai su Zayn į juos vykdavome."Aš tik persirengsiu ir galime vykti" pasakiau aš eidama į savo kambarį.
Po 20 minučių aš jau buvau pilnai pasiruošusi vykti.
Nuėjau pas Danielle į kambarį atsisveikinti, o ji tik džiaugsmingai suplojo rankomis. Ji viada pritarė mano ir Zayn draugystei. Ji tiesiog Dievindavo Zayn.
"Iki" pasakiau uždarydama jos kambario duris.
"Pasilinksmink " sušaukė ji.
"Labai gražiai atrodai" pagyrė mane Zayn kai leidomės liftu į apačią.
"Aš ir vakar gerai atrodžiau" pasakiau lipdama iš lifto lauk.
"Ne tik vakar ar šiandien, bet visada. Tu visada atrodai tobulai" pasakė jis ir atrodė kad tuoj išvirsiu iš kojų.
"Zayn. Iš kur gavai mano namų adresą?"
"Žinant ką aš galiu, nebuvo sunku tai padaryti"
"Tu negali padaryti kažko daugiau už mane , Zayn" pasakiau kai jis atidarė savo mašinos duris.
"Vyksime manąja, kad man vėl netektų vykti namo taxi" pasakiau parodydama į savo naują gražuolę.
"Tu net neįsivaizduoji ką aš galiu , Alex. O dabar tiesiog dėk savo dailų užpakaliuką į mašiną. Mes ir taip vėluojame" pasakė jis. Taip žinoma įsivaizduoju ką jis gali. Kai man jo reikėjo labiausiai, jis sušiktai negalėjo manęs surasti, nors buvau tik kelias valandas nuo namų!
"Ar renginys vyksta lauke?"paklausiau išsigandusi kai lauke stipriai sugriaudėjo perkūnija. O mes važiuojame jau daugiau nei dešimt minučių.
"Taip" atsakė jis. Nejaugi jis pamiršo kaip velniškai aš bijau žaibų ir perkūnijos?
"Mes jokiu būdu ten nevyksime! Sustabdyk mašiną arba parvešk mane namo! " sušukau kai dar kartą tai pasikartojo ir visas dangus tiesiog pasidarė šviesus nuo žaibo. Atrodo mane tuoj ištiks baimės priepuolis.
Zayn kelkraštyje sustabdė mašiną.
"Ateik" pasakė jis atitraukdamas sedynė toliau ir parodydamas kad sėsčiau ant kelių.
Jokiu būdu nebūčiau to dariusi, bet juk žaibai.. Prakeikti žaibai ! Aš jų velniškai bijau.
Atsisegiau savo saugos dirža ir staigiu judesiu atsidūriau ant Zayn kelėnų. Stipriai jį apsikabinau ir taip praleidone keletą minučių. Man atrodo aš jį suspaudžiau per stipriai. Bet svarbu kad aš jaučiuosi tikrai ramiau todėl per daug dėl to nesijaudinau.
"Viskas kas nutiko ir viskas kas nutiks yra tik mūsų kaltė. Mes esame dėl visko kalti ir nuo to niekur nepabegsmie, Lexa. Aš visada tave mylėjau ir ta meilė dar niekur nedingo"
-
Taigi, tai nauja dalis. Prižadu kad šią savaitę sulauksite dar vienos ! turiu vieną prašymą , kas skaitote paspauskite 'Vote' mygtuką. Tai tikrai reikš man daug !!

It Was Just Another WayWhere stories live. Discover now