22 Dalis

438 38 0
                                    

DIRTY DIRTY DIRTY:) NEPAMIRŠKIT VOTE IR NUOMONIŲ :)

-

'Zayn, tai Lilas! Alex vaikinas ' tariau.

Zayn ištiesė ranką taip pasisveikindamas su juo, ir apsikabinęs Alex, pabučiavo jai į skruostus. Aš kuo greičiau jį prisitraukiau prie savęs. Jis tiesiog nusijuokė.

'Nebūk tokia pavydi, Lexa !! " nusijuokė Alex.

'Ką veikiate šiandien ? ' paklausė Alex

'Eisime pavakarieniauti. Tik mes du' pasakiau apsikabindama Zayn per liemenį, o jis padėjo savo tvirtą ranką man ant užpakaliuko, parodydamas kam jis priklauso. 'O jūs ? ' paklausiau.

'Į klubą.. turbūt ' pasakė Lilas, o Alex pritardama jam palinksėjo.

-

Mes su Alex gulėjome ir žiūrėjome į savo vaikinus , kai jie šnekėjosi baseine. Jie visai neblogai sutarė.

'Aš suprasiu, jei tu nenori man pasipasakoti, nes visgi mes nutolome per pastaruosius 3 metus. Bet kur tu buvai?' paklausė Alex. manęs.

'Aš .. Aš tiesiog pavargau. Jums visiems atrodė kad mano gyvenimas yra tobulas, ir ko daugiau galima norėti tiesa? Bet viskas taip nebuvo.. Aš nekalbu apie Zayn, jis jis yra geriausias dalykas nutikęs mano gyvenime... Tiesiog išvažiavau niekam nieko nesakiusi ' melavau, melavau kaip ir visiems.

'Aš manau tai buvo labai geras sprendimas, tu pasikeitusi ir tikrai atrodai gerai' pasakė jis, kas sukėlė man šypseną.

'Kaip sekėsi tau? ' paklausiau.

'Kai tu išvažiavai, man tavęs labai trūko. Mes visi tiesiog galvojome kad tavęs nebėra.Aš neturėdavau su kuo pasikalbėti. Daug kartu su Zayn ieškojome tavęs, ir tu žinai ką jis man pasakė? ' paklausė ji. ' Jis pasakė kad niekados neras tokios kaip tu, sakė kad tik tu gali padaryti jį laimingą.'

Galiu drąsiai teigti kad mano akyse yra susikaupę daugybė ašarų.

'Aš manau mes dabar mes galėsime susitikti dažniau, kai pagaliau susitikome' pasakiau kai Zayn ir Lilas priėjo prie mūsų.

Lilas nusitempė Alex į baseiną.

Zayn buvo visas sušlapęs ir jis atsigulė šalia manęs. Stipriai mane apkabino savo tvirtomis rankomis. Turbūt dabar atrodau kaip durniausia mergina pasaulyje, kadangi negaliu nustoti šypsotis. Man labai pasisekė kad turiu Jį.

'Zayn man šalta!' pasakiau, bet jis nekreipė į tai dėmesio. Aš padėjau savo ranką jam ant nugaros, ir nagais piešiau įvairius ornamentus. Mačiau kaip jo oda pašiurpsta.

'Tavo kūnas veda mane iš proto Lexa, ar tu tai žinai? ' sušnabždėjo Zayn.

'Ar tu žinai kaip man pasisekė Zayn? ' paklausiau su šypsena.

Jis pakišo ranką po mano užpakaliuku ir šiek tiek jį paspaudė.

'Ne dabar Zayn! ' pasakiau kiek nusijuokdama.

'Jeigu noriu dabar? '

'Tada ne čia' pasakiau nusišypsodama kad jam nieko nepavyks. Gi nepaliksime Lilo ir Alex neatsisveikine?

Bet jis apsistojo, paėmė mane nuotakos stiliumi ir pradėjo nešti.

'Zayn ar tu rimtai? ' paklausiau apsikabindama jo kaklą. Aš pradėjau laižyti jo ausį, lūpomis vaikščiojau po jo kaklą.

' Aš matau tu nori sustoti ir padaryti tai čia? ' paklausė Zayn kai buvome lifte.

Aš apsimečiau kad galvoju apie šį pasiūlymą. O Zayn pažiūrėjo į mane žvilgsniu sakydamas "Nejaugi".

Mes pakilome į reikiamą aukštą. Bet aš nenustojau to dariusi, nes nenorėjau kad išgaruoti visa pagunda. Nors didesnis klausimas yra kaip gali išgaruoti.

Kai buvome reikiamame kambaryje, Zayn mane švelniai paguldė ant lovos. Jis nutraukė žemyn mano kelnaites ir šiek tiek paerzino mano klitoriu su savo liežuviu, prieš staigiai įkišant piršta į mane.

'Negaliu sulaukti, kol pajusiu tave aplink savo peni.' pasakė nulaižydamas savo pirštus.

Jis taip pat atsegė mano maudymosi liemenėlę ir nusimovė savo šortus. Aš pasilenkiau prie jo iš užkišdama pirštus už jo trumpikių nusmaukiau jas žemyn.

Prikandau savo lupa, kai pažvelgiau žemyn ir jutau kaip mano žandai šiek tiek parausta.

'Patinka vaizdas , tiesa? ' pasakė nusijuokdamas.

Jis pradėjo bučiuoti mano kūna, kaklą , lupas...

'Tavo kūnas lyg man sukurtas' pasakė bučiuodamas man į lūpas

Prikandau lūpą, kai pajutau gilų įėjimą į savo.

Jo dešine ranka buvo šalia mano galvos, kad padėtu jam judėti manyje, o jo kairioji ranka susipyne su mano dešiniaja.

Jis pasilenkė ir pagavo mano lupas, kai aš išsiriečiau tiesiai į jį. Jo judesiai buvo stiprūs ir gilūs.

"Ah." sudejavau, kai pajaučiau ji pataikant į vietą kuri jautėsi daug geriau nei bet kuri kita.

Paėmiau jo dešinę ranką ir taip pat sukabinau su savąją. Jis judėjo vis greičiau ant pabaigos kol galiausiai jis pasiekė viršūnę. Bet aš ne.

'Zayn aš dar ne..' norėjau pasakyti, bet jis suprato ir keliais giliais judesiais užbaigė ką pradėjo.




It Was Just Another WayWhere stories live. Discover now