10 Dalis

696 68 2
                                    

Enjoy !


Nežinau kiek laiko jau esu šioje lovoje, bet žinau kad jei atsikelčiau kojos automatiškai sukluptų. Nebeturiu jėgų net pajudėti. Esu čia užrakinta jau kelias dienas, kadangi Zayn taip ir negrįžo iš kažkur. Visa laimė kad turiu telefoną, iš kurio galėjau parašyti Danielai kad nežinau kada grįšiu, nes išvykau "darbo" reikalai. Tikiuosi tėvai turėjo atsarginį mašinos raktelį ir galėjo parsivaryti mašiną namo nuo pirties , kurią buvau užsakiusi Danielos gimtadieniui.

Aš turbūt pati blogiausia sesuo visame pasaulyje. Nesugebėjau net laiku pristatyti savo dovanos savo sesei. Ji turbūt manimi nusivylė. Tikiuosi ji su manimi sutiks važiuoti atostogauti.

Visame name rankenos išimtos, jokių raktų nėra. Tai tik įrodo, kad namuose tikrai nebuvo nieko , kas čia galėjo šeimininkauti be manęs,Niekas nešeimininkavo ???

Greitai pašokau iš lovos ir nubėgau į vonią, kur laikiau įvairius daiktus. Nuo žirklių iki atsuktuvų. O jei kada jų prireiks? Ten turiu atsarginę rankeną, kuri padės man iš čia išeiti.

Nežinau kur buvo mano protas šias dienas, kad nesugalvojau paieškoti bet ko kas leistų man iš čia išeiti. Na manau iš dalies pati to nenorėjau. Laukiau Zayn, norėjau jį labai pamatyti, ir atsisveikinti... Aš nebesu ta mergina, kuri skirta tik jam. Ir nemanau kad galėsiu jam atleisti už tai, kad paliko čia mane viena, ko jis man niekada nebuvo padares.

Susiradau spintoje rūbų, kaip gera matyti savo rūbus. Ir visus vietoje. Niekas jų neėmė . Išsirinkti buvo tikrai sunku, kadangi per šiuos metus mano skonis žymiai pasikeitė, ir nemanau kad aš benorėčiau nešioti tokias ilgas sukneles. O jų net daugiau nei 40 šitoje spintoje !

Kai galiausiai aš tvirtai savo kieme jau stovėjau ant kojų, išsikviečiau taxi, kuris pagaliau parveš mane namo. Tikiuosi į namą niekas neįsilauš, kadangi palikau atvirą langą.

"Kur tu po galais buvai? " Vos tik įėjau pro namų duris, mane pasitiko Dani su išskiestom rankom.

"Labas ir tau, gal žinai kur mano piniginė? Reikia gražinti vairuotojui pinigus. Vis dar nesugebu nusipirkti savo mašinos.. !" Pasakiau neršdama visą svetainę.

"Štai imk" Padavė ji man piniginę.

"Ačiūūū, tuoj pareinu" pasakiau išeidama pro duris.


---


"Taigi, tu turi naktinį barą?"paklausė manęs Dani, taip garsiai kad visas miestas turbūt girdėjo.

"Šaa ! Nenoriu kad tai kas žinotų. Aš gavau jį dovanų. Daugiau nieko neklausk, gerai ? " gavau papasakoti jai kažką , kas bent kiek atitiktų tikrovės.

"Gerai" pasakė ji.

"Ar turi planų šiai vasarai ?" Paklausiau norėdama pakeisti temą.

"Šiek tiek, man reikia darbo, naujai mašinai nusipirkti. Teisės yra- mašinos ne ..! "pasakė ji nusiminusi.

"Ar atrastum savo sesei laiko, su ja pakeliauti po kelias šalis ? Galbūt ne tik Vasarai. Norėčiau kad atidėtum savo mokslus bent jau metams. Aš noriu kad mes daugiau pabūtumėme kartu." pasakiau aš. Ji tiesiog sėdėjo netekusi žado.

"Po šalis ???! Turkiją, Ispaniją, Prancūziją ir dar daugiau ? " paklausė ji.

"Žymiai daugiau."Pasakiau nusišypsodama.

"Visada atrasiu tau laiko ! Ne jei mes nukeliausime į Turkiją, norėčiau net pabūti bent jau dvi savaites. O jei aplankysime ir paryžių ....... " Pasakojo ji man viską, ką norėtų aplankyti, o aš tiesiog sėdėjau, ir žaidžiau su jos plaukais. " Bėja vakar buvau sutikusi Zayn , atrodo jis taip staigiai pasikeitė.. Rodos jis moką leisti gerai laiką, ir be tavęs " pasakė Dani, ir jaučiau kaip visas mano kūnas sustingsta, o iš akių išbėga ašara.


NAUJA DALIS ! TIKIUOSI JUMS PATIKO :) (Atleiskit už klaidas, jų netaisiau )

It Was Just Another WayWhere stories live. Discover now