21 Dalis

445 42 2
                                    

Enjoy :)

-

Apsikabinimas netruko ilgai, kadangi mums reikia pasikalbėti. Mes negalime taip gyventi, Zayn privalo suprasti kad visą gyvenimą nenoriu praleisti dirbdama ir būti kankinamai nuovargio.

"Kodėl tu mane čia atsivežei, jei net nemanai leisti laiko kartu su manimi, Zayn ?" paklausiau jo , nuleisdama savo akis į žemę.

Bet jis tylėjo, tiesiog tylėjo ir nieko nesakė. Taip žinoma.

"Tikiuosi tu nemanai kad aš planuoju visą gyvenimą praleisti štai taip ? Mes dirbame ir visiškai nerandame laiko sau." kalbėjau toliau.

"Todėl mes čia ir atvykome, Alex. Aš tiesiog ėjau sutvarkyti reikalus, kad tavo klubas nepražūtų be tavęs dvi savaites. " pasakė jis išsitraukdamas cigaretę.

Aš priėjau prie jo ir ištraukiau ją jam iš burnos, ir įsidėjau į savo.

"Ką turi omenį , Zayn ? "

"Tai, kad mes išvykstame. Šie pastarieji mėnesiai tikrai nėra patys lengviausi, iš aš beprotiškai gailiuosi kad leidžiu tau dirbti. " pasakė jis užsidegdamas kitą cigaretę ir pridegdamas manąją.

" O kaip Danielle? "

"Ji nenumirs. Ji turi Niall. Ji jau yra suaugusi "

"Kur vykstame ? "

"Toli "

Aš žinau, kad nėra svarbu kur vyksime, kadangi šalia bus jis. Dvi savaites jis bus tik mano. Jis bus mano visą gyvenimą.

Numetusi pusę surukytos cigaretės , sutrypiau ja savo koja. Zayn priėjo arčiau manęs, stipriai suspaudė savo glėbyje.

"Ir kad daugiau niekada nematyčiau tavęs šokančios su kokiu nors pašlemėku, nes pažadu , sulaužysiu visus jo kaulus. Tavo kūnas priklauso tik man, Lexa "

-

Jau esu pilnai pasiruošusi. Susikroviau savo rūbus. Visus kurie tiks šiltiems orams. Taip tiesa mano kvepalai ! Prisiminusi juos nuėjau jų pasiimti. Dabar jau pilnai pasiruošusi.

"Ar tu jau? " įsiveržusi į kambarį paklausė Dani.

"Taip aš jau pasiruošusi" Pasakiau paimdama lagaminą už rankenos. "Tikiuosi nenuversit mūsų namų !! "

Dani su Niall pagyvens pas mus , kol mes grįšime kadangi reikia pašerti šunis. Mūsų tarnaitė susirgo gripu prieš keletą dienų, todėl nebus nieko kas be mūsų su Zayn jais pasirūpins.

"Niall kartais mėgsta suversti savo namus, kai yra su manimi . " pasakė Dani, ir aš iškart į ją atsisukau.

"Daniella !! Ar jūs jau tai darėte? Kodėl tavo sesuo nieko apie tai nežino ? " paklausiau jos nustebusi balsu, jos žandai iš kart paraudo.

"Mes tai padarėme kai grįžome iš Bratfordo. " pasakė ji tyloku balsu, kadangi mūsų vaikinai buvo apačioje. "Niall yra vyras, su kuriuo aš praleisiu visą savo gyvenimą ! " pasakė ji su didžiausia šypsena veide.

"Tu turėsi man apie tai papasakoti daug daugiau , Dani !!"

"Ei, Lexa, tu man taip pat nieko nepasakoji apie savo ir Zayn santykius.!! "

"Uhh, bet tu nesi aš. Todėl turėsi papasakoti"

-

"Mes buvome čia su Dani , kai šiek tiek keliavo po pasaulį. " Pasakiau Zayn kai jau buvome Ibizos viešbutyje.

"Ar tu nenorėjai važiuoti čia dar kartą? "

"Ne, kaip tik iš visų aplankytų vietų, man patiko Ibiza. "

"Šaunu"

"Taip"

Aš paėmiau savo lagaminą, ir savo rūbus pakabinau į spintą. Apsimoviau maudymosi kostiumėlį po suknelės apačia. Dabar yra pirma valanda dienos, todėl manau su Zayn eisime pasimaudyti ar šiaip kažkur praleisti laiką.

-

"Zayn, eini pabūti prie baseino ?" paklausiau kai jau visiškai buvau susitvarkiusi.

" Tu eik, aš ateisiu einu užsakysiu gėrimų ir staliuko vakarui " pasakė jis ir nusišypsojo savo nuostabia šypsena.

"Gerai, tik neužtruk , gerai? "

"O tu nepamiršk, kad jokie vyrai negali žiūrėti į tave" pasakė jis rimtai.

Jis pasilenkė ir pabučiavęs mane išėjo pro duris. Gerai, tai gana keista.

Pasiėmiau rankšluostį ir išėjau pro duris tiesiai link baseino.

Ieškojau vietos kur galėčiau prigulti ir pasimėgauti salės spinduliais. Štai. Pagaliau ji.

Pasidėjau rankšluosti ir žadėjau jau eiti iki baseino šiek tiek paplaukioti

"LEXA ? " kažkas pašaukė mane.

Atsisukau į tą pusę iš kurios sklido moteriškas balsas.

"ALEX ? " paklausiau negalėdama patikėti kad ji čia !!

"Kur tu buvai dingusi ? " paklausė ji stipriai suspausdama mane savo glėbyje.

"Susipažink, čia Lil'as. Mano vaikinas " pasakė ji man pristatydama man savo vaikiną.

"Aš Lilas " pasakė jis nusišypsodamas ir švelniai apkabindamas mane.

"Ei, mažute. Ką aš tau sakiau apie vaikinus ?" pasigirdo susinervinusio Zayn balsas man už nugaros.






It Was Just Another WayWhere stories live. Discover now