Ryte, kai atsikėliau Zayn jau nebebuvo. Nors šiandien šeštadienis, turbūt jis darbe. Pasiemiau savo telefoną ir jame radau 3 naujas žinutes. Dvi nuo Amy ir viena nuo Alison. Tai merginos su kuriomis susipažinau bekeliaudama su Dani. Keista , jau kurį laiką su jomis nebendrauju.
"Labas, aš Alison , Jake, Max, Ari ir Nick esame Los Andžele , ir jeigu tu norėtum galėtumem susitikti " "Senai tavęs nematėme, tai butų puiki proga " rašė Amy.
"Laikas keltis miegančioji gražuole, tavo draugai tavęs pasiilgo " žinutė nuo Alison.Mano veide atsirado didžiule šypsena, todėl greit nulėkiau į vonią ir atlikau butiniausius ryto reikalus. Apsirengiau lengvą suknelę. Nusileidau laiptai į apačią, kur pamačiau įjungtą televizorių ir miegantį Zayn. Štai kur jis.
Nežadindama jo nuėjau iki virtuvės ir išgėriau vaistus.
"Kur ir kada ?" Atrašiau į Amy žinutę.
"Spėk kas pasiilgo jusų labiau" atrašiau Alison.
"Labas Rytas" pasakiau kai pamačiau į virtuvę atėjusį Zayn.
"Rytas" pasakė jis ir pabučiavo man į lupas.
"Mano draugai, su kuriais susipažinau kai keliavau su Dani yra Los Andžele ir siūlo susitikti " pasakiau jam plaudama stiklinę.
"Jos gali atvykti čia, namie yra daug vietos. " pasakė jis.
"Yra ir keli vaikinai "
"Tada jokiu būdu"
"Zayn nagi, aš turiu tave ir kitų man nereikia" pasakiau kai suvibravo mano telefonas. Žinutė nuo Amy. Ji atsiuntė adresą ir kad susitiksime 8 valandą vakare. "Mes galime vykti kartu"
"Šiandien 9 valandą į klubą pristato naujų prekių ir reikės pasirašyti, kad noriu toliau su jais bendradarbiuti. " jis pasakė rimtu veidu.
"Tada tu gali atvykti vėliu , Zayn. Aš jų jau nemačiau daugiau nei metus. Aš galiu ten nuvykti su Dani. O jūs su Niall atvyksite vėliau " pasakiau.
Jis minutėlę tylėjo ir nieko nesakė kol galiausiai sutiko su tuo ką jam pasiūliau.
"Tu geriausias !" pasakiau pribegdama prie jo ir apkabindama.
"Šiandien jau vasara, kas reiškia kad turėsime vykti kažkur atostogų. Ar jau išsirinkai kur ?" paklausė jis.
"Ne, bet reikia nuvykti į Angliją. Clarke sakė kad barui reikia remonto. Noriu pakeisti dizainą ir pažiūrėti kaip viskas ten einasi. Taip pat reiktų pakelti jai algą, ji visus darbus ten atlieka tobulai " pasakiau.
" Taip pat galėsime aplankyti mano šeimą ir tavo tėtį. " priminė jis.
" Tėtis skambino prieš keletą dienų, sakė jis dabar turi kitą draugė. Taip buvo skaudu tai iš jo išgirsti, bet jis pasakė kad mamos niekas niekados jam nepakeis. Jis vis dar kartą į savaitė aplanko jos kapą. " pasakiau atsiremdama į spintelę.
"Tuo laiku, kai tu buvai dingusi, aš ėjau iš proto, ieškojau tavęs visur. Buvau pasimetęs,žinoma savo liūdesį skandinau kitų merginų glebyje , bet niekas tavęs man nepakeitė. Tavo tėvą pilnai suprantu, jeigu būčiau ištisai galvojęs apie tave, būčiau palūžęs. O seni draugai mane padarė senuoju Zayn. Bet tik tu sugebi per vieną kartą viską padaryti kitaip. Tu išskirtinė. " pasakė jis. Jis geriausias. Prižadu.
"Nekalbėkime apie tai prašau. Dabar mes būsime visada kartu. "
"Visada"
"Gal važiuojam iki Niall ir Danielles? Pranešiu jai apie susitikimą ir mes galbūt nuvažiuosime visi apsipirkti. " pasakiau.
"Gerai princese "
-
"O kaip dėl Sean? Jo nebus ?" paklausė ji. Ir esu tikra kad tarp jų su Niall kažkas nutiko. Nes ji tikrai norėjo sukelti jam pavydą.
"Nežinau kaip dėl jo, Amy neužsiminė apie jį"
" Aš jų visų taip pasiilgauu !" pasakė ji kol ieškojo savo piniginės.
" Taip ir aš. "
Kai jau buvomė parduotuvėje Zayn ir Niall nuėjo paieškoti kažkokios datalės Niall mašinai, o mes su Dani pasilikome dviese.
"Kas nutiko tarp tavęs ir Niall ?" paklausiau apžiūrinėdama kūno spalvos suknėlę.
"Jis tikras šiknius ! Visą naktį neparvažiavo namo, skambinau jam šimtą kartų ir jis nesugebėjo pakelti suknisto ragelio !" pasakė ji visa nervuota.
"Tai rimta.. " pasakiau ir padaviau jai žydrą suknelę " pasimatuok šitą, o dėl Niall, tai čia pirmas kartas kai jis taip?" paklausiau.
"Taip! Tai mane ir labiausiai neramina ! Gal jis manęs nebemyli ?"
" Negalvok taip, esu tikra kad myli. Aš paklausiu Zayn dėl to. Gal jis kažką žinos. "
"Puiki mintis"
Kai apsipirkome , susitikome su jais, Niall bandė apkabinti Dani, tačiau ji jį atstumė. Pažiūrėjau į Zayn, kuris tik nusišypsojo ir prisitraukęs mane apsikabino per liemenį.
" Niall yra tikras begėdis" pasakiau kai jau važiavome link namų.
"O jums merginoms tik taip galvoti. Už Dviejų dienų bus metai kaip Niall ir Dani kartu ir jis rengia jai staigmeną. " Pasakė jis ir aš tiesiog nustebau.
"Vadinasi Dani visai per tuos baigiamuosius egzaminus tai pamiršo" pasakiau.
"O jums merginoms tik bėgedis, pačios pmirštat ir mes kalti. Kad ir ką darom viskas blogai , blogai ir blogai. Tik jus visada teisios" sakė jis ir negalėjau neprasijuokti. Jis visa tai sakė kaip įsižeidusi mergina.
"Zaynn !!" pasakiau kai jis vis tesė savo kalbą.
"Kad ir kiek mes susipyktumeme, kad ir kiek mes išsiskirtumeme, mes vistiek rasime kelią pas vienas kitą, esu laimingas, kad turiu tave"
YOU ARE READING
It Was Just Another Way
FanfictionLexa ir Zayn normali pora gyvenanti kartu. Tačiau vieną dieną Lexa gauna raštelį kuris liepia jai atvykti į reikiama vietą. Dėl Zayn turimų skolų Lexa pagrobiama, tam kad atlygintų jas. Kaip klostysis Zayn ir Lexos santykiai kai Lexa bus išleidžiama...