Aš tiesiog nežinojau kur man dėtis. Tikrai nesitikėjau kad Zayn taip greitai mane užmirš. Vaikui išnešioti reikia devynių mėnesių, o šiam vaikui buvo maždaug 3 mėnesiai. Vadinasi prieš metus ji pastojo. O Dieve.. Žinau kad tavęs prašiau, kad Zayn galėtų susiranti kitą, bet nereikėjo taip greitai!
"Ei, Lexa. Tai John paruošė šiuos dovanų maišelius" -Pasakė ji rodydama į maišelį kurį laikiau rankoje. " Ir arba Tau , arba Lauren priklausys šis klubas. Tiesiog viduje rasi viską kad sužinotum" Pridūrė ji. Na aš tiesiog linktelėjau ir toliau su savo lagaminais išėjau į lauką kad pasigauti taxi.
Kai jau galiausiai sėdėjau taxi automobilyje , turėjau laiko viską gerai apgalvoti, kadangi laukia maždaug dviejų valandų kelias. Vairuotojui nurodžiau savo tėvų adresą, bet pirmiau jam padiktavau musų su Zayn turbūt jau buvusių namų adresą tam kad pažiūrėčiau ar ten jis begyvena.
Aš nežinau kas manęs laukia toliau, jau netgi pamiršau kaip Alex mano geriausė draugė atrodo, kaip mano tėvai ir mano sesutė besilaiko. Nors mano sesutei jau 18 turėtų sukakti , bet vistiek, man yra 21 todėl ji visada liks mano mažąja sesute.
"Ar šitas namas, panele" - paklausė vairuotojas kai galiausiai po kelių valandų sustojome prie namo.
"Taip"-pasakiau pažiūrėdama į namą. Prieš akis iškilo vaizdas kaip Zayn labai laimingas man mojuoja , tą dieną kai aš turėjau palikti jį. Bet nesigailiu. Nėra ko gailėtis taip ? Aš išgelbėjau jam gyvybę.
Namo antrame aukšte degė šviesa. Bet tik ten. Vadinasi čia kažkas gyvena. Jokios mašinos kieme nebuvo. Turbūt todėl kad Zayn su ja atvažiavo pas mane ir dar negrįžo. Kažin kur jis dabar? Kaip jaučiasi žinodamas kad man nieko blogo nenutiko ? Turbūt jis atvažiavo pas mane tik tam , kad pasirodyti jog sugebėjo sukurti šeimą ir yra laimingas be manęs... be manęs..
"Dabar į galutinę stotelę" pasakiau vairuotojui susivalydama ašarą, kuri netyčiom iškrito man iš akių.
Iki mamos namų yra maždaug puse valandos kelio. Todėl pasiėmiau mėlynos spalvos dovanų maišelį , kurį man davė Clarkė . Net išsigandau pamačiusi kokia suma paršyta ant čekio, net nemaniau kad kiekvienai merginai bus skirta po puse milijono litų. Pasiemiau telefoną ir radusi Clarkės numerį jai paskammbinau.
"Labas, dar kartą"- pasakiau patrindama vieną akį, iš kurios vėl ruošėsi bėgti ašara.
"Sveika, ar kas atsitiko ? " paklausė.
"Taip, ar kiekvienai merginai yra skiriama po tiek daug ? po puse milijono litų ? " paklausiau. Nes neteisinga būtų jeigu aš tik viena gavau tiek daug.
"Ne , Lexa. Lauren gavo tris milijonus, o kitos merginos po milijoną. Tačiau tavo čekyje parašyta penki milijonai litų, galbūt apsižiūrėjai?" - pasakė ji. Nežinojau kur dėtis. Akys išsprogo ir atrodo dievas atsiėme savo dovanotą dovaną- kalbėjmą. Dar kartą pažiūrėjau į čekį ir patikrinau ar tikrai tiek. Taip.. šeši nuliukai po penketo..
"A... aš... Am nesupratau kodėl man tiek daug? Už ką?" paklausiau susidomėjusi.
"Nes Lukas taip liepė, aš neži...." pasakė ji ir pradėjo trūkčioti.
"Lukas yra gyvas ?" - paklausiau nustebusi , jug ji sakė kad jis mirė?
"NE, tie... tiesiog.. j.. jis pasakė p..prieš m-irtį" Pasakė ji , girdėjau sunerimą jos balse? Nejaugi Lukas gyvas ir ji man meluoja? Nors koks skirtumas.. "Aš turiu eiti, grįžau pas šeimą . Noriu pabūti su jais" -pasakė ji ir man net nespėjus atsisveikinti ji padėjo ragelį.
Na tiesa. Nereikia man čia išsigalvoti. Jeigu Lukas būtų gyvas mes nebūtumėme paleistos vykti namo.
"Ačiū" Pasakiau vairuotojui kai jis man padėjo iškelti lagaminus iš mašinos. Susimokėjau jam iš pinigų kuriuos buvau susitaupiusi, ir kurie buvo taupyti veltui.
Giliai įkvėpiau ir iškvėpiau. Pasiėmusi lagaminą patraukiau link savo namų. Kuriuose pirmą užaugau ir praleidau geriausius metu savo gyvenime, kuriuose buvau mylima ir saugoma, kur turėjau tėvus kurių pavydėjo bet kuris vaikas ir kur sutikau savo gyvenimo meilę.. Kur sutikau Zayn...
--
Atleiskite už klaidas, bet jų netaisiau. Ir norėčiau paklausti daryti dirty istoriją,ar paprastą kurioje tokias vietas praleidžia? :)
YOU ARE READING
It Was Just Another Way
FanfictionLexa ir Zayn normali pora gyvenanti kartu. Tačiau vieną dieną Lexa gauna raštelį kuris liepia jai atvykti į reikiama vietą. Dėl Zayn turimų skolų Lexa pagrobiama, tam kad atlygintų jas. Kaip klostysis Zayn ir Lexos santykiai kai Lexa bus išleidžiama...