Prolog

499 36 7
                                    

"Co že musíme?" Kirk řval přes celou místnost.

"Převézt Khana na Kronos aby se tam zodpovídal ze svých činů." 

Spock stál vedle něj u admirála v kanceláři. Podíval se na kapitána se zvednutým obočím a pravil. "Je velice zajímavá akce a navíc po dobu Khanova trestu bude na Klingonsko-Federální hranici pokoj a spousta lidí si oddechne. Navíc je to možnost jak navázat dobré vztahy s Klingony."

"Je to blbost. Nebýt toho, že tam byl Khan už by dávno byla válka."

"Kirku nevím jestli si uvědomujete, že jste válku s Klingony málem rozpoutal vy."

"Pane bylo to málem a navíc jsem jednal podle rozkazů admirála Marcuse."

"Kirku vy prostě toho teroristu převezete a hotovo."

"A co když odmítnu?"

"Degradace nebo vyloučení můžete si vybrat. Doufám, že jste rozuměl a teď ven." a vyhla Kirka a Spocka ze své kanceláře.  Zastavili se až před budouvou a Kirk hned navázal rozhovor.

"A ty se toho plánu ještě zastáváš?" Kirk téměř křičel. "Vždyť je to sebevražda. Letět ke Klingonův a navíc v Enterprise, co kdyby ji zajmuly a sebrali jí všechnu technologii kterou nemaj."

"Nechápu co vás tolik rozčiluje kapitáne. V samém základu je to mírová mise."

"Hhh Pane bože Spocku za prvé kolikrát jsem ti říkal, že mi máš říkat Jime? A za druhé Klingoni jsou nemyté zrůdy, kteří v sobě nemají špetku cti."

"Musím protestovat Jime. Klingoni mají svou kulturu na cti založenou. To nemůžeš nijak popřít a tato jednání vedl Sarek z Vulkánu tudíž by vše mělo proběhnout bez větších komplikací."

"Spocku já vím, že Sarek je tvůj otec a vůbec. Ale přeci nepoletím s nejlepší lodí flotily do nitra Klingonského prostoru."

"Pokud si dobře vzpomínám tuto cestu už jste jednou podniknul s plánem zajmout Khana."

"Víš co Spocku? Já jdu do baru. Dobrou." Spock to okomentoval svým typickým pozvednutím levého obočí a pak si šel po svých.

~~~

Tak to tu máme, první kapitolu mé fan-fikce na Star Trek (alternatvní línie) a doufám, že se bude líbit. :)

Star Trek TrosečníciKde žijí příběhy. Začni objevovat