Spock se probudil. Všechno ho hrozně bolelo. Chtěl se kouknout jak jsou na tom ostatní, ale místo toho si všiml jak se mu do hrudi zarýrá kus plechu. Kouknul se kde je Emma a ostatní. Většina důstojníků, kteří s nimi letěli byli mrtví dřív než začali padat do atmosféry. A ti co ne tak se zabili při pádu. Kousek od něj byl na kusu dřeva nabodnutý poručík McHarz.
Kousek od něj se něco pohlo.
Pod troskami raketoplánu a okolní vegetace se vyhrabal Khan. Měl spoustu odřenin a krvavých šrámů. Když vylezl pomohl Emmě, kterou zdřejmě schoval pod sebe při pádu.
Celé raketoplán (teda to co z něj zbylo) se náhle naklonil. Khan tomu nějak moc nevěnoval pozornost a místo toho pomáhal Emmě.
"Jste v pořádku?" než mu stačila odpovědět, raketoplán se nahnul ještě víc. Tak že teď všichni skrz hlavní obrazovku viděli jak se pod nimi rýsuje velká propast.
Raketoplán se pomalu začal sunout vstříc propasti. Khan hned vzal Emmu za ruku a vytáhl ji z raketoplánu. Pak se vrátil zpět pro nějaké věci.
Spock se nemohl moc hýbat. Bohudík krom těch tří přežila ještě nadporučík Rivrová a ta začala pomáhat Spockovi ven. Když se všichni dostali ven, Rivrová ještě skočila do raketoplánu pro vybavení.
"Rivrová vraťte se!"
"Počkejte pane Spocku ještě vezmu phaser ." Když vylézala zachytila se nohou o kabel. Raketoplán spadl i s ní do hlubin propasti. Khanovi se ještě podařilo vzít věci pro, které Rivrová šla.
"Tohle všechno je vaše chyba." Khan se otočil na Emmu, která měla slzy v očích. "To vy ste zničil archiv, to vy ste zabil polovinu kapitánů ve flotile, to vy ste letěl na Kronos a zničil tamní vládu" Emma brečela a vztekala se na Khana.
Pak se rozběhla proti němu a začala ho bít a kopat. "Za všechno můžete vy."
Khan ji chytil za ruce a podkopnul ji nohy. Svalila se k zemi a stále brečela. Rychle se koukl po Spockovi. Nevěděl proč. Pak se rozeběhl do džungle.
Emma nevěděla co dělat. Ještě minutu tam tak ležela a brečela. Připadala si tak slabá a naivní. Proč jen věřila tomu, že by ji Khan mohl mít rád. Sakra na co to zase myslela? V duchu si dala facku. Když se kolem sebe rozhlédla zase si začala nadávat. Na takové akce nebyla zvyklá. Na Hisvingu byla na výsadku jen jednou. A na tom ani žádné nebezpečí nehrozilo. Jen jednou bojovali a nikomu se nic nestalo. Najednou si zase začala nadávat. Vždyť chtěla změnu.
Z přemýšlení ji vytrhnul kašlající Spock. Prudce se na něj otočila. Z hrudníku mu stále vyčníval kus kovu, který se mu tam zaryl když padali. Nějak se k němu dostala. Byla to taková velice padavá chůze. Cestou vzala trikordér a lékárničku, které zachránila Rivrová. Pomalu ho začala skenovat a vymýšlet způsob jak z něho dostat ten kus kovu.
Spock sice sípal, ale ne tolik aby ji dokázal navigovat.
~~~
Khan běžel džunglí. Zastavil se až u jednoho vysokého stromu. Opřel se o něj a sjel na zem. Začal se kontrolovat jestli nemá nějaká vážnější zranění. Jediné co byly ty modřiny od kopanců od Emmy. Proč ji vlastně při pádu schoval pod sebe? Proč ji potom vytáhl z raketoplánu? Dal si facku. Už věděl. Měla světle hnědé vlasy a modré oči. Dokonalá kombinace. Přesně jako Emma vypadala kdysi dávno jedna doktorka. Ta doktorka, která ho přeměnila na to co byl. Když byl eugenický projekt v plné síle, spojenci se začali obávat a chtěli všechny vylepšené zabít a záznamy zničit. Ten večer zemřela spolu s dalšími. Jemu a jeho posádce se podařilo uniknout. Byl potom tak rozhněvaný ničil víc než pomáhal.
Tehdy byl naštvaný. Teď byl taky naštvaný. Musel si to všechno urovnat v hlavě.
~~~
Volala nová kapitola je na světě. Co myslíte, vrátí se Khan za Emmou nebo si začne žít svůj vlastní život na této planetě? Mimochodem vůbec nevím jestli Khana předělávala nějaká doktorka se světle hnědými vlasy. Jen hádám, ale holky s hnědou hlavou má rád. To vím. :) Tak co? Nějaké teorie? Jinak nebojte. Spocka nezabiju ;)
ČTEŠ
Star Trek Trosečníci
FanfictionKlingonské impérium chce aby Federace nechala předstoupit Khana Nooniena Singha před soud, aby se zodpovídal ze svých činů. Kapitán Kirk dostane za úkol odvést Khana na Kronos, ale Klingoni si nepřejí žádné plavidlo Federace na jejich území. Spock p...