10. kapitola

198 23 3
                                    

Khan se probudil. Bylo asi kolem poledne. Nevěděl, neměl hodinky a ani nevěděl kolik hodin je tady den. Dlouho přemýšlel. Nakonec se rozhodl, že najde Spocka a Emmu. Chtěl se zeptat co mu udělají. A když by mu to Spock nechtěl říct, tak ho prostě zbije. Pomalu a neochotně vstal a šel je hledat.

Nespěchal. Vůbec. Jen se tak procházel, a když viděl něco zajímavého tak to prozkoumal.


Po dlouhém procházení zaslechl něco jako zpěv. Poznal hlas. Byla to Emma. Dál šel za zvukem až došel k velkému jezeru. A koho neviděl se koupat. Emma. Na pláži kousek od něho byla její uniforma. Napadla ho šílená myšlenka. Pomalu se přiblížil a uniformu vzal. Pak vyšplhal na strom a pozoroval ji. Vůbec si nepřipadal jako úchyl. Když s domyla vlasy vylezla z vody. První co hledala byla uniforma. Bůhví proč ho napadla taková šílená myšlenka.


"Jak to můžete nosit? Vždyť mě to nepadne." a dá se říct, že si uniformu zkoušel.


"Vraťte mi ji. A hned"


"A proč bych měl? Takhle stejně vypadáte mnohem lépe." usmál se. Tohle ho bavilo. Takhle ji trápit. "Jinak kde máte manžela?"


"Nemám manžela" odvětila s jistou nechutí v hlase.


"Já myslel Spocka. Chci se s ním dohodnout ohledně vaší maličkosti. Hodlám vás koupit za tři kokosy." začal se smát. Hnusně se na něj koukla.


"Nemám důvod vám to říkat. A nejsem ničí majetek"


"Taková škoda. Neváhal bych kdyby řekl čtyři kokosy." stále se smál. Když po něm hodila extravražedný pohled, hodil jí zpět uniformu. Rychle si ji přetáhla přes hlavu a odkráčela někam. Sledoval ji přeskakoval z jedné větve na druhou. Šlo mu to skvěle. Jako malého ho přezdívali tarzanem. Rychle ji předlezl. Když se ohlížela kde je spustil se před ni a stále se usmíval.


"Tak, kde je?" prudce se otočila. Pořád se usmíval. Pravda tahle scéna mu přišla k popukání.


"Proč s ním chcete mluvit?"


"Jak jsem řekl. Ohledně vaší maličkosti a možná i o tom co by se mi stalo na Kronosu." Netvářila se zrovna moc dobře. Prošla kolem něj a namířila si to k jednomu velkému stromu. Seskočil ze stromu a šel za ní.


U stromu seděl Spock a něco kutil s komunikátorem. Když uslyšel přicházet Emmu odvrátil oči od práce. To co uviděl za Emmou ho znepokojilo. Hned sáhl po phaseru.


"Ale, no tak Spocku. Já jsem vám málem rozlomil hlavu a vy jste mi zlomil ruku. Jsme si klid."


"Co tu děláte." pokusil se zvednout, phaser furt držel směrem ke Khanovi.


"Nesnaž se vstát. Jen tě to bude bolet. Chci si pokecat." přešel k jednomu kořeni a sedl si na něj. "A Emma by nám k tomu popovídání mohla přinést nějakou vodu."


Emma na to rychle reagovala. "Nejsem žádná služka"


"Já vím, že ne. Chtěl jsem se zeptat co by se mnou bylo na Kronosu. Jaké tam jsou jejich tresty."


Spock chvíli přemýšlel. "Za takové činy, které jste spáchal vy by byl trest smrti."


"Ale?"


"Ale Hvězdná flotila tresty smrti neuznává a též vás chce potrestat. Vulkánský velvyslanec dohodl, že vás k trestu smrti neodsoudí. Spíš tedy vás odsoudí k těžbě na asteroidu Rura Pente."


"To zní, že bych mohl přežít a ještě se setkat se svou posádkou. A co když zůstanu tady?" nedalo mu to a zeptal se. Spock chvíli přemýšlel.


"Pokud by nás zde klingoni našli, a vy byste dělal problémy, nedbali by na dohodu a rovnou by vás zabili. Pokud by to byl nějaký křižník, který spadá přímo pod klingonskou vládu, odvezli by vás a soudili. V tom případě by vás taky zabili."


"A když nás najde loď jiného druhu než klingonů?"


" Odvezou vás buď klingonům a nebo něco jiného. Ovšem na tuto možnost bych nespoléhal. Pokud se do jednoho týdne pozemského času nedostavíme, začnou po nás párat a na vás vypíšou odměnu."


Než se stačil zeptat na něco dalšího uslyšeli Emmin křik. Khan se hned rozeběhl a Spock se zvednul a taky se tam snažil nějak dobelhat.


~~~


Tak co? Co myslíte? Stane se Emmě něco, nebo jen na ni vyskočil nějaký had? Jinak chystám něco velkého. Nějaké spiklenecké teorie co se stane? :D ;)

Jo už tak nějak mi dochází obrázky, tak se budu dávat jiné. ;)

Star Trek TrosečníciKde žijí příběhy. Začni objevovat