8. Kapitola

227 22 5
                                    

Emma bravurně pečovala o Spocka, který občas zaúpěl. Na ránu v hrudníku mu dala obvaz, který udělala z jeho uniformy. Vlasy měl zmáčené zelenou krví a těžce dýchal. Emma se snažila aby ho její péče moc nebolela.

"Nadporučíku jestli se odtud dostaneme, doufám, že se vám bude vést dobře." řekl Spock s tíhou v hlase. Téměř sténal.

"Pane Spocku nebouchl jste se do hlavy? Mluvíte nesmysly." dál mu otírala rány. Měl jich opravdu spoustu.

"Máte pravdu. Kde je Khan?"

"Utekl. Omlouvám se. Měla jsem ho zastavit. Ale byl silný." snažila se lhát s trochou slz v očích.

"To je v pořádku. Odtud se nedostane. Měli bychom najít vodu a nějaké jídlo." pokusil se zvednout. Šlo to těžko, ale nakonec se zvedl. Emma ho z jedné strany podpírala. Šli pomalu. Spock přitom dokázal skenovat okolí.

"Asi sto metrů tudy a měli bychom narazit na vodu." upravili směr a šli dál.

Už se začalo stmívat. Když slunce zapadlo za obzor dorazili k velkému jezeru. Mělo azurově modrou barvu. Utábořili se pod kořeny velkých stromů. Emma našla několik velkých listů a ustlala. Pomohla Spockovi aby si lehnul. Ještě mu ošetřila ránu a přinesla mu trochu vody.

Usnul do několika minut poté. Takhle pozdě večer bylo na téhle planetě celkem zima. Emma to po hodině nevydržela a opatrně si lehla ke Spockovi. Než usla přemýšlela jak to ráno Spockovi vysvětlí. Vulkáncům nebyl jakýkoliv dotek příjemný.

~~~

Khan si našel skvělé místo k přespání. Cestou našel ještě nějaké ovoce. Doufal že nebude jedovaté. Vylezl na vysoký strom a našel si místo odkud nespadne. Byla už dávno tma.

Spánek nepřicházel a tak začal přemýšlet.

Když by se odtud dostal musel by řešit problémy s Klingony. Určitě by ho odsoudili k smrti. A tady je navíc hezky. Jen kdyby se ten raketoplán nezřítil do propasti. Byl by to tu ráj. A možná že by si z Emmy udělal i toho otroka. Houby otroka. Hračku. Spock by byl otrok. Emma by na sobě měla roztrhanou uniformu a Spock by jim nosil pití. A kdyby se mu něco nelíbilo, tak by Spocka bičoval. Na co to sakra myslí. Teď se řeší přežití.

Ovšem bez nějakých lepších zbraní tady dlouho nevydrží. A Spock má u sebe phaser. Možná že by se mohl vrátit a sebrat mu ho. Ale pak, kdyby tu zůstal už by se neuviděl se svojí posádkou. Možná že by se měl Spocka zeptat co s ním Klingoni udělají.

Noc na této planetě byla studená a hrozně foukal vítr. Cítil tu zimu, která se mu vrývala do kůže. Jak se asi teď mají ti dva? Po chvíli uvažování nad pro a proti zůstat na této planetě, usnul.

~~~

A je tu další :) Líbí? Co myslíte, vrátí se Khan ke Spockovi a Emmě? A jak bude Spock reagovat na to, že s ním Emma spala? Myslím že se k němu přitulila. :D Vím tahle kapitola je taková o ničem. Ale to jen proto, že teď myslím nad něčím jiným. ;) Podpora vždy potěší :) A kritika taky.

Star Trek TrosečníciKde žijí příběhy. Začni objevovat