Na Emmu a Khana mluvil nějaký chlap. Emma mu před tím obvázala zraněnou ruku. Pořád něco říkal a ani jeden mu nerozuměli. Jen na něj nechápavě koukali. Občas se podívali na sebe, ale stále stejně nechápavě. Najednou ucítili dalšího člověka, aj se k nim blíží.
"On vám děkovat za pomoc" Emma se otočila. Za nimi stála žena v pískově žlutým rouchu. Dlouhé světle hnědé vlasy jí splývaly po ramena. Na koženým pásku měla uvázaných několik váčků a na levé ruce kovový náramek. "On, vůdce kmene vám děkovat za pomoc."
Emma se usmála. Konečně někdo kdo umí jejich řeč. Počkat, jakto že ji umí?Tady ji nikdo neumí. Než se stihla zeptat ona odpověděla.
"My být empatie. A telepatie. My být hodní. Doufám, že vy omluvit, že já chodit po paměti." usmála se. Byl to ten nejkrásnější úsměv, který kdy viděla. Teda až na Khana. Hned si vynadala. Ona se zasmála.
"My najít Spock. On být v pořádku. Přát vy ho vidět?" Emmě poskočilo srdce. Spock žije. Bohudík.
"Já jsem Emma a tohle je Khan. Vašemu vůdci řekněte, že by každý ve Flotile pomohl. Kde je Spock?" zeptala se Emma. Khanovi přes obličej přelítl smutek. Určitě si přál, aby Spock zemřel.
"Já být Bona. Hned já vás za Spock jít." Otočila se na vůdce kmene a něco mu řekla. Pak jim ukázala, aby šli za ní. Šli po mostech a brodili se několika stokami zbarvených krví. Nakonec došli ke kmeni jednoho z největších stromů ve vesnici. V jeho kořenech byly obrovské dřevěné dveře. Vchod hlídal jeden s kopím. Pokynula, aby je pustil a šli dovnitř. Všude to tu zapáchalo krví a nějakými bylinkami. Emma chvílema přemýšlela jak na tom Spock je a jestli za ním dokáže vůbec dojít. Párkrát se jí zmotala hlava. Došli až do velké místnosti. Z té vedly jen dvě chodby. Ta ze které přišli a jedna na druhé straně. Na stěnách viseli kusy plátna divně zbarvené. Po obvodu místnosti bylo spousta stolků a knihoven. Jestli se tomu teda dá tak říkat.
Pokynula jim, aby šli do druhé místnosti. Ta byla o mnohem menší, ale to hlavní. Na malé osteli tam ležel Spock.
„ Jste v pořádku?" zeptala se Emma a hned přiskočila ke Spockovi. Ten se raději ani nehnul z místa.
„No. V rámci možností. Ano jsem v pořádku. Doufám, že vy taky." řekl a podíval se na Khana. Ten si tam tak stál a neprojevoval žádný zájem.
„ Vy zůstat tady. Já pak pro vás přijít." řekla Bona a pak odešla. Emma si prohlédla ránu a pak došla pro nový obklad. Spock si zatím prohlédl Khana.
Když se Emma vrátila sundala Spockovi starý obvaz a přiložila na ránu nový.
„Děkuju poručíku." poděkoval Spock. Khan na něj nenávistně hleděl. Emma si toho všimla, ale nedávala nic najevo. Připadalo jí, jako by Khan žárlil. No kdo žárlí teď?
Chudák Khan. Teda Spíš chudák Spock. Co myslíte, že se stane dál? A s kým nakonec zůstane Emma? Jestli teda zůstane. XD :)
ČTEŠ
Star Trek Trosečníci
FanfictionKlingonské impérium chce aby Federace nechala předstoupit Khana Nooniena Singha před soud, aby se zodpovídal ze svých činů. Kapitán Kirk dostane za úkol odvést Khana na Kronos, ale Klingoni si nepřejí žádné plavidlo Federace na jejich území. Spock p...