Emma se procházela po okolí. Koukala se co kde je. Rozhodně jí nebylo jedno o čem se tam Spock s Khanem baví. Chtěla to vědět, ale Khan by si z ní dělal srandičky. Nesnášela když si z ní někdo dělal srandu. To ostatně nikdo neměl rád. Ona na prodej není. Pitomý Khan. Pomalu se začala vracet. Cestou se ještě koukala co je kde zajímavého.
V jednom keři kousek od ní to podivně zašustilo. Šla to tam prohlédnout. Když se přiblížila něco vyletělo se křoví a chytlo jí to. Začala řvát. Kopala. Snažila se ubránit nepříteli. Ten byl ale silnější než ona. Stále řvala a doufala, že ji Spock a Khan uslyší. Najednou ji vzali něčím těžkým přes hlavu a upadla do bezvědomí.
~~~
Probudila se v nějaké jeskyni. Jestli se tomu jeskyně říkat dalo. Kousek od ní ležel Khan. Když se převrátila uviděla Spocka. Z rány na hlavě mu vytékala smaragdově zelená krev. Khan za ní se pomalu začal probouzet. Rychle se zvedla a přešla ke Spockovi.
Když si ho zblízka prohlédla, zjistila, že rána na hlavě nebude to nejhorší. Rána na hrudníku se ošklivě zbarvila. Vytékalo z ní mnohem víc krve než předtím.
Rychle mu utrhla kus z uniformy a přiložila jej na ránu.
Khan se mezitím zvedl ze země a procházel se po jeskyni. Zřejmě hledal východ nebo něco co by mu napomohlo v útěku.
"To mu ani nepomůžete?!" křikla Emma na Khana.
"Ne." otočil se a dál se procházel po místnosti. Emma se snažila probudit Spocka. Když byl při vědomí obrátila se na Khana.
"Víte co vy ste? Vrah. Terorista. Kolik lidí ste zabil no? Přes tisíc co ste se objevil tady. Bůhví kolik před tím než ste se ocitl tady. Další tisíce? Ste snad horší než ten co zničil Vulkán. Ste monstrum......" takhle na Khana řvala další věci.
Khan se podíval na Spocka. Svíjel se v bolestech. V obličeji bylo vidět to utrpení. Bůhví jak ho to napadlo. Vzal Emmu a políbil ji. Byla zděšená. Měla vykulené oči a těžce oddechovala. Dřív než stačila něco říct vrazil jí jednu a ona se skácela k zemi.
Vzal jí za ruce a odtáhl do kouta. Položil jí tam na hromadu listí. Pak se kouknul na Spocka. Vypadal o trochu lépe. Přešel k němu a klekl si.
~~~
Kirk ležel v posteli a přemýšlel. Přemýšlel o té kaiťance, se kterou se vyspal před odjezdem. Ale myšlenky mu pořád míchaly ty o tom co se děje s raketoplánem. Nejvíc ho deprimovala představa, že by ztroskotali. Emma by zřejmě zemřela. Byla na takové akce až příliš křehká. Co to Spocka napadlo brát ji s sebou? I když, Khan jí byl natolik fascinován, že nedělal žádné problémy. Ale co když to byl jen jeho plán?
Z přemýšlení ho vytrhlo pípání u dveří.
"Dále" řekl pohotově Jim. Ve dveřích se objevil doktor McCoy s flaškou něčeho v ruce. "To si ty Kostro? Jdeš mi přednášet o tom, že jsou v pohodě? A když budu propadat až do moc velkých depresí opiješ mě tím co držíš v ruce, že ano."
"Ztřes se romulana přinášejícího dary, jsem chtěl říct, ale ty si celý můj záměr této návštěvy shrnul v několika větách. Takže to urychlíme. Neboj se budou v pohodě." Leonard přešel k prosklené vitríně a vyndal z ní dvě skleničky. "Očekávám, že do depresí už si upadl, tak si lokni téhle skvělé saurinské brendy."
Kirk se musel usmát. Kostra věděl co mu zlepší náladu. I když mu to řekl opředu. "Dobrá doktore, vyléčete mě." rozesmál se. Kostra mu podal sklenku s tekutinou. Hned jí do sebe vyklopil. "Dobrá, nejseš tu jen kvůli tomu co?"
Doktor se na něj kouknul a usmál se."Chci se zeptat na tu Kaiťanku, se kterou si spal před odletem."
"A co je ti do toho s kým spím?"
"Chci si udělat seznam."
"Seznam čeho? Ženských, se kterýma jsem spal?"
"To taky. Hlavně druhé, se kterýma si spal. Schválně jestli dáš všechny druhy ve Federaci."
"Buď pochválen doktor se smyslem pro humor."
~~~
Další kapitola jupí :) Děkuju za veškerou podporu. Jinak tahle kapitola je víc zaměřená na události na Enterprise. U Khana a Spocka jsem to utla v tom nejzajímavějším momentu. Vy mě musíte nenávidět. }:D
Vím, že sebepropaganda je hrozná, ale: Přečtěte si skvělou sci-fi knížku Lizarté. Sice pomalý rozjezd, ale pak to jede. :) Knížka, která vás nenechá vydechnout. :D
Jinak na videu si představte místo Kirka Khana a místo té (nevzpomínám si na jméno) ženy Emmu. :D
ČTEŠ
Star Trek Trosečníci
Fiksi PenggemarKlingonské impérium chce aby Federace nechala předstoupit Khana Nooniena Singha před soud, aby se zodpovídal ze svých činů. Kapitán Kirk dostane za úkol odvést Khana na Kronos, ale Klingoni si nepřejí žádné plavidlo Federace na jejich území. Spock p...