Khan se sklonil ke Spockovi a vzal ho za ruce. Pomalu ho dotáhl ke zdi a tam ho opřel. Podíval se mu na tu ránu. Najednou se na něj Spock vrhnul. Začal ho škrtit. Khan ho chytl za ruce a snažil se je dát přič. Né že by mu docházel vzduch, ale nikdo nechce, aby ho někdo škrtil. Když ho Spock ne a ne pustit vrazil mu jednu. Do druhého oka. Spock se svalil na zem a těžce oddychoval. Začal se svíjet v bolestech.
"Co to sakra Spocku bylo?" začal na něj řvát Khan. Po chvíli kdy Spock neodpovídal se k němu přesunul, aby zjistil co se mu stalo. "Spocku si v pořádku?"
Ani teď neodpovídal. Jen se ještě víc schoulil do klubíčka. Přešel víc k němu. Pomalu ho obrátil aby na něj viděl. Pomalu ho převrátil na záda.
Téměř vůbec nereagoval. Khan ho opřel o zeď. Tak aby na něj svítilo slunce. Vůbec nereagoval. Khan si vzpomněl jak ho zmlátil. Jak mu zničil ruku. Prostě a jednoduše mu dal facku. Když ani poté nereagoval, prostě ho napadla ta nejblbější věc která mohla.
Políbil ho.
Spock se najednou napřáhl a dal mu facku. Takovou, že málem odlítl. Spock jakoby se najednou probudil. Začal řvát, což Khana trochu vyděsilo.
"Co to sakra bylo?! " začal si čistit pusu. "Co tě to popadlo? Mohl si nás zabít!"
"Pouhým líbáním asi těžko" začal se Khan bránit. "Děkuju že si se začal chovat jako žijící člověk."
"Omlouvám se. Bolí mě hlava. " odpověděl Spock. Začal si držet hlavu.
Takhle tam seděli a povídali si spolu asi ještě hodinu než se Emma probrala.
Když už byl večer začaly se ozývat zvuky a skřeky. Někdo najednou otevřel něco jako mříž ve stropě a sesunul jim tam žebřík. Slezli po něm dva muži. Měli na sobě kožené oblečení a železné přikrývky trupu. Jeden vzal Khana a ten druhý Spocka a Emmu. Vylezli po žebříku nahoru. Všichni něco říkali. Cizím jazykem.
"Hlavně se je nesnažte vyprovokovat. A neřízněte se nebo něco takového. Ano" syknul na ostatní Spock. Emma s Khanem jednohlavně přikývli.
Někam je vedli. Spock občas zakopnul a svalil se na zem. Emma vždycky k němu přispěchala a pomohla mu na nohy.
Když přišli do nějaké chýše začal na ně mluvit chlap se zlatými cetkami. Zřejmě vůdce. Něco začal na ně řvát. Pak vytáhl nějakou ostrou cihlu a přešel ke Khanovi. Napřahnul se.
Dřív než stačil Khana uhodit tou cihlou vletěla do chýše pochodeň a všechno zapálila. Pak se tam vrhli nějací jiní bojovníci a pak to začalo. Všichni se tam začali prát. Khan chytl Emmu a ruku a vytáhl ji od tamtud. Spock se vyškrábal na nohy a nějak se mu taky podařilo dostat se z chýše.
Khan táhl Emmu napříč dvoupatrovou vesnicí někam, kde by je nenašli. Nějak zapomněli na Spocka. Najednou se proti nim někdo vyřítil a porazil je.
~~~
Voalá další kapitolka. Ten boj co se tam stal se mi nechce psát. Takže:
Na tuto vesnici zaútočila jiná vesnice/kmen. Nikdo z trosečníků nerozumí co říkají. Přes noc si to tam vyřídí a ve vesnici zůstanou jen mrtví nepřátelé. atd.
Tak líbí? Jinak už se mi tady rozmohl team Spock a team Khan aneb kdo se vyspí s Emmou. XD Né nikdo se s Emmou nevyspí. Teda ne na planetě. :)
Teda aby tady byly všechny týmy já hlasuju pro spojení Spocka a Khana XD XD XD. Né neudělám to. Nejsem zlá. Najdu tomu odpadlíkovi někoho jiného nebo bude sám. Líbí? Jestli jo podpora potěší a rozhodně pište své nápady do komentů. Třeba tam nějaký zařadím. ;) XD
Jinak kdo má rád kočičky? XD
ČTEŠ
Star Trek Trosečníci
FanfictionKlingonské impérium chce aby Federace nechala předstoupit Khana Nooniena Singha před soud, aby se zodpovídal ze svých činů. Kapitán Kirk dostane za úkol odvést Khana na Kronos, ale Klingoni si nepřejí žádné plavidlo Federace na jejich území. Spock p...