1. kapitola

336 36 4
                                    

Dobrá v téhle kapitole budou sprostá slova. Pouze varuju :) Jinak jsem ráda, že má první část takový úspěch. :)

~~~

Všude hrála hudba a Kirk šel rovnou k baru. Poručil si něco silného a pak začal přemýšlet o té misi. Najednou si vedle něj sedla kočka a to doopravdy. Kajťanka a není ve flotile dle oblečení. Ale ani on na sobě neměl uniformu. Stihl se doma převlíct a pak hned vyrazil do baru. "Ahoj, já jsem James Kirk, kapitán hvězdné lodi." začal flirtvat svým obviklým způsobem. Hmm s Kajťankou jsem ještě v posteli nebyl.

"Ahoj, Kath. Ty jsi kapitán hvězdné lodi jo?"

"Samozdřejmě. A zrovna za týden odlétám na tak trochu sebevražednou misi." aspoň k něčemu mi ta blbá mise bude.

"A nebojíš se?"

"Ne, nebojím se, že by mě zabili. Jen si nepřeji aby zabili nebo nějak ublížili mojí posádce."

~~~

Khan se probudil. Všechno ho bolelo. Poslední co si pamatoval bylo, že ho zmlátil ten ušatý zmetek. Pak ještě pár věcí, ale teď měl chuť zabít toho zelenokrevného parchanta. "Dobré ráno" Sotva se mu zaostřil zrak uviděl toho hajzla a rychle se na něj vrhnul. Vždyť mu zlomil ruku.

Vrazil mu jednu do oka a on spadl do zadu. Náhle ho dvě gorily chytly ze zadu a jeden doktor mu dal sedativa. Mezitím přiběhla jedna doktorka a pomohla Spockovi vstát.

"Co sakra zase chcete vy hovada? Nějaké další zbraně proti Klingonům?" řval.

Spock se trochu poupravil a držel si na oku obklad. "Ne, jen jsme vás probudili ze zdvořilosti. Klingoni chtějí abyste se zodpovídal ze svých činů."

"Co jsem zase provedl?"

"Když jste se ukrýval na Kronosu zabil jste tam několik desítek vojáků a Klingonské impérium chce abyste se zodpovídal ze svých činů."

"Umíte říkat taky něco jiného? Počkat moje posádka?"

"Je nadále uložená v krogeních boxech."

"Ani se jí nedoktnete."

"Ne, nedotkneme. Ti nic neprovedli a tak zůstanou nadále v kryogeních boxech. Začněte si připravovat obhajobu."

"To měl být vtip?"

"Ne, doporučení."

"Aha, jak dlouho jsem spal?"

"Dva roky. Připravte ho na transport. "

Star Trek TrosečníciKde žijí příběhy. Začni objevovat