2. Kapitola

313 34 3
                                    

Emma seděla u stolu a četla si zprávu, která ji před chvílí přišla. Stálo v ní že je převelena na USS Enterprise. Hmm příjemná změna oproti Hisvingu. Počkat, nemá náhodou převážet někoho do Klingonského prostoru? To neva. Aspoň bude zábava.

~~~

Kirka probudilo pípání komunikátoru.
"Pusť Kath musím to vzít." Kath ho držela a nechtěla ho pustit.

"Komunikátor může počkat. Pojď zpátky do postele." Kirk to vzal.

"Tady Kirk."

"Zníte celkem ospalé kapitáne."

"To jste vy Spocku? A ano, před chvílí jsem vstal. Kath nech toho."

"Kapitáne vy tam někoho máte?"

"Ne proč?"

"Takže klidně můžu dál?"

"Ne. Sakra Spocku co děláš u mého bytu?"

"Kapitáne máme odletět už teď. Klingoni jsou nedočkaví."

"Skvěle sejdeme se na velitelství. Zatím ahoj." a vypnul komunikátor. Hned si na sebe hodil nějaký župan a šel zjistit jestli byl Spock opravdu za dveřmi. Když zkontroloval kamery a zjistil, že celou noc před dveři nikdo nestá oddechl si. Zdřejmě pokus o humor. Snad mu to vydrží.

~~~

McCoy se téměř svíjel smíchy. Dobrá bylo to hnusné si takhle z Jima vystřelit, ale stálo to za to. Hmm Kath je Kajťanské jméno. Měl byh si začít vést nějaký seznam holek se kterýma se Jima vyspal. Schválně jestli by se dokázal vyspat s každým druhem ve Federaci? Skvělá představa. Stejně jsem ho měl zavola na velitelství. Spocka už zavolal normálně.

~~~

Kirk přispěchal na Velitelstvý. Spock a Kostra už tam byli.

"Co to sakra Spocku bylo?"

"Kapitáne?"

"Co bylo to, že na mě čekáte za dveřmi? Kostro proč se směješ?" Kostar se strašně řechtal a ukazoval na Kirka.

"Tys na to vážně nalítl. Mimochodem byla to Kajťanka?"

"Já tě asi zabiju."

"Klidně, mimochodem Spocku proč máte monokl?"

"Včera jsme probudili Khana a on se mě snažil zbýt. Už jsem mluvil s admirálem. Máme vyrazit za osm hodin. Enterprise už je připravená."

"Skvěle a proč? Kostro přestaň se smát."

"Do systému kterým budeme prolétat se řítí velmi silná magnetická bouře."

"Aha a Khan bude vzbuzený po dobu co tam poletíme?"

"Ano, kdyby byl o své situaci spraven až na Kronosu, mohlo by to působit problémi."

"Skvěle. Kostro připrav si ty svoje věcičky a přidělej někam Khanovi čip. Za jak dlouho odlézá raketoplán Spocku?"

"Za tři hodiny."

~~~

Těšte se na další kapitoly. Mimochodem zajímalo by mě jestli se Kirk za celý svůj život vyspal opravdu se zšemy druhy (myslím ženy z těch druhů). Jinak děkuju za podporu. :) Na obrázku Kajťan (ano z TOSky). ;)

Star Trek TrosečníciKde žijí příběhy. Začni objevovat