1 - tanışma

1.1K 42 146
                                    

BİRİNCİ KISIM METİN

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

BİRİNCİ KISIM
METİN

"Hanımefendi! Hanımefendi iyi misiniz?" Metin, kucağına yuvarlanan baygın kadını sarsarken içinde biriken öfkeyi dizginlemeye çalışıyordu. Kafa dağıtmaya geldiği bu korkunç barda kaç bin liralık ceketinin üzerine yarınlar yokmuş gibi kusulmasını beklemiyordu.

"Size ne bundan?" dedi pek de baygın olmayan kadın. "İyi olup olmamamdan size ne beyefendi?"

Metin kadını tuttuğu gibi bulduğu yere doğru yavaşça bırakırken olduğu yerden kaçabilmek için etrafına bakındı. Kimsenin sorumluluğunu almak istemiyordu şimdi. Hele körkütük sarhoş bir kadını çekebilecek durumda değildi.

Yerde sürüklenen kadın kalabalığın ilgisini çekince içinden bir küfür koydu adam. Masalarında oturan birkaç kişi başını çevirmiş soran gözlerle Metin'e bakıyordu. Az kalsın başını yanlara doğru sallayıp ben birşey yapmadım, diye bağıracaktı.

"Bir de soruyor iyi misiniz diye. İyi gibi mi görünüyorum oradan Allah'ın yarması. Bok iyiyim!" Kadın girdiği heyezandan önce öfke sonra da ağlama ile çıktı. Oturduğu yerde bağıra çağıra ağlamaya başladı.

Sonra kameralar çıktı ortaya. Barda oturan biri hiç çekinmeden elindeki telefonu kadının kızarmış suratına tutuyor, oradan da tam tepesinde üzerinden akan pislikle dikilen Metin'e doğru çeviriyordu.

"Pardon, bayanı tanıyor musunuz?" diye sordu bıyıklı barmen sonunda. Metin, adamın öfkesini kontrol etmekte kendisi kadar başarılı olamadığını görebiliyordu.

"Hayır," diye hemen savunmaya geçti. "Burada içkimi içiyordum. Yanımdan geçerken ayağı takıldı düştü. Yardım etmek isterken üzerime kus-"

"Tamam tamam anladım." Adam hikayenin devamını yeterince iyi tahmin edebildiği için merak etmedi. "Olur böyleleri. Polisi çağırmak en iyisi."

Polis lafı adamın bıyıkları arasından dökülür dökülmez bir güç bacaklarını sardı Metin'in.

"Polis olmaz, nolur polis olmaz." Biraz önceki sahte ağlamasından hiçbir şey kalmamıştı şimdi.

Metin kurtulmak için kıvranıyordu. Kadını tüm gücüyle itip, çekip gitmek istiyordu bu cehennemden. Sonra aşağı baktığında kocaman açılmış ela gözlerden kendini koparamadı.

Bu kadar zayıf olduğu için tekrardan küfür etti. Masalarda oturan kadınların kendisine güldüğünü duyabiliyordu.

"Sakin kalacak mısın?" diye sordu bu sefer.

Kadın ağzını açmadan uslu uslu başını evet anlamında salladı. Sonra da Metin'in bacaklarına dolanmış kollarını gevşetti.

Metin cüzdanından iyi bir miktarda para çıkarıp tezgaha bırakırken gülümsemiyordu. Elinde olsa kendisini yumruklardı, bu saçma ve anlamı olmayan hareket için.

Bir Apartman DairesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin