🌺Kaoru🌺
Przyszły wakacje zimowe. Cały czas spędzaliśmy we trójkę. Któregoś dnia Kojiro zaproponował nocowanie dla naszej trójki. Ucieszym mnie ten pomysł, co prawda Ainosuke na początku nie był przekonany, ale koniec końców również się zgodził.
Umówiliśmy się na 18-stą w domu Kojiro. Przyszedłem pierwsze, a parę minut później doszedł Ainosuke.
- Koji, są Twoi rodzice? - Zapytał niebieskowłosy.
- Nie, pojechali do siostry mojej mamy.
- Hym, dobrze się składa. - Sięgnął do swojego plecaka.
Spojrzeliśmy na siebie z Kojiro, a następnie ponownie na niebieskowłosego.
- Co powiecie?! - Wyjął z plecaka...
- Alkohol? Coś Ty, skąd go wytrzasnąłeś? - Zapytałem podekscytowany.
- Zwinąłem z domu. Raaaczej nie zauważą.
- Wygląd na drogi.
- W umie to nie wiem. - Spojrzał na butelkę.
Po minie Kojiro widziałem, że nie był co do tego przekonany. Ale wiedziałem też, że się nie wyłamie. Zaczęliśmy pić, najpierw jeden kieliszek, potem drugi.
- Oo mam pomysł. Co powiecie na "prawda czy wyzwanie?" - Podałem pomysł.
- W sumie jestem za. Lepiej się poznamy. - Powiedział zielonowłosy.
- Też za.
Wzięliśmy karteczki i wylosowaliśmy kto zaczyna, wyszło na mnie. Później losowana była osoba do której kierowane miało być zadanie bądź pytanie.
Wylosowałem Ainosuke.
- Prawda, czy wyzwanie?
- Wyzwanie.
- A więc. Wypij dwa kieliszki bez popijania.
Zrobił to od razu, bez najmniejszego zawahania.
Później była kolej Ainosuke i wyszło tak, że tym razem to on miał podać mi pytanie bądź wyzwanie.
- Prawda, czy wyzwanie?
- Wyzwanie.
- Daj się chwilę pobawić włosami.
- No chyba Cię coś!
- Czyli przegrałeś. - Odparł Ainosuke uśmiechając się zwycięsko.
- Nie, e, e. Ugh, no dobra. Nie przegram tak łatwo.
🌿Kojiro🌿
Podszedł do niego od tyłu i zaczął na początku gładzić słodkową długość włosów.
- Wow, ale miękkie. - Oznajmił.
Później chciał je zebrać na raz, więc zaczął je zbierać z ramion i szyi lekko dotykając tych miejsc. Zdałem sobie wtedy sprawę, że byłem zazdrosny.
~
Co jeżeli przez to nocowanie poczują coś do siebie?... Nie chcę się do tego przyczyniać...
~Starałem się niczego nie dawać po sobie poznać.
~
W zasadzie nie wiem nawet czy Kaoru jest... Gejem... A może jest BI...
Może zdam mu takie pytanie? Ale nie będzie dziwne, że o to pytam?
~Po chwili skończył "zabawę" i wrócił na swoje miejsce.
Później kolej była moja i miałem wymyślać coś dla Ainosuke.
CZYTASZ
Joe x Cherry - Potyczki uczuć
FanfictionKaoru i Kojiro są przyjaciółmi od przedszkola. W pewnym momencie Kojiro zdaje sobie sprawę z uczuć do różowowłosego. Niestety jest przekonany o braku wzajemności, dodatkowo pojawienie się Ainosuke wzbudza w zielonowłosym przeczucie, że Kaoru i niebi...