A napunk további része elég unalmasan telt. Csak a szobámba ültünk és lemezeket hallgattunk.
Valamikor délután anyáék is hazajöttek és mondták, hogy este grillezünk a kertben. A délután további részében segítettünk elkészíteni a húst és a többi ételt a vacsorához.
Apa beizzította a grillt, mi pedig kimentünk a kertbe. Az kerítésünk mellett volt a hintaágyunk,ezért Luke-al úgy döntöttünk, hogy elvonulunk kicsit. Beültünk a hintaágyba, elővette a fülhallgatóját és a telefonját, majd a füles egyik felét nekem nyújtotta, amit el is fogadtam. Vállára hajtottam a fejem, Luke pedig kiválasztotta a zenét, ami a Red Hot Chili Peppers lett. A fejét az enyémre hajtotta, a hintaágy pedig lassan libegett alattunk.
Az ég már pirosban pompázott a lemenő nap miatt. Luke halkan dúdolgatta vagy énekelte a dalokat, amihez néha én is csatlakoztam.
Csak a turnén járt a fejem. Igaz, hogy Luke elmondott mindent, hogy hogy lesz és ne izguljak miatta. De akkor is ez nem olyan egyszerű.
Gondolataimba merülve már félálomba voltam és teljesen kizártam a külvilágot. Hirtelen egy puha kéz ért arcomhoz, majd végigsimított rajta. Kicsit megugrottam, de tudtam, hogy szőke barátom az, így csak halvány mosolyra húztam a számat.
-Hé, Zel. Kelj fel hercegnőm, kész van a vacsora- váltott át arcom puszilgatására.
Lassan kinyitottam a szemem, majd Luke-ra vigyorogtam és szorosan megöleltem.
-Ezt miért kaptam?- kérdezte meglepődötten.
-Csak úgy- válaszoltam egyszerűen és adtam egy nagy puszit az arcára.
Leültünk a kerti asztalhoz, ahol már szépen meg volt terítve és a vacsora is tálalva volt. Mint mindig a vacsora most is nagyon jó hangulatban telt, amíg fel nem hoztak egy témát.
-És Zelda drágám, a barátod, ugye nem fog elhagyni azért, mert Luke-al elmentek két hétre?- kérdezte Liz, mire én sikeresen félrenyeltem és köhögni keztem.- Ugye nem mondtam semmi rosszat?
-Nem Liz, dehogyis- nyugtattam meg egy apró mosollyal.- George nem úgy a barátom, csak nagyon jóba vagyunk.
-Oh, akkor megnyugodtam, hogy nem a barátod.- sóhajtott fel Liz és elnevette magát, mire én csak felhúztam az egyik szemöldököm.
-Miért?- kérdeztem, mivel eléggé furcsálltam az előbbi kijelentését.
-Hát tudod....ömm...csak mert nem...nem akarjuk, hogy összetörjön a szived.- habozott Liz. Na jó én már semmit se értek, mindenki olyan furán viselkedik.
-Oh, értem. Hát köszönöm.
Vacsora után bepakoltunk a konyhába és a szüleink kiülltek a teraszra beszélgetni, mi pedig felmentünk a szobámba.
-Én elmegyek zuhanyozni, sietek vissza- mosolygott Luke a bőrödjében matatva.
Bólintottam és viszonoztam mosolyát.
Míg Luke zuhanyozott felhívtam George-ot, mivel elég rég nem láttam és nem is beszéltünk.
-Szia Zel.- üdvözölt a telefonba vidáman barátom.
-Szia Georgie- nevettem el magam, mivel utálja, ha így hívom.
-Ne már- nyöszörgött egy sort- Na mesélj mizu veled?
-Hát nagyjából semmi- húztam el egy kicsit az 'i' betűt.
-Na mondjad csak, itt van valami- kuncogott halkan.
YOU ARE READING
Feelings never change | l.h |
Fanfiction"A változást el kell fogadni, bármilyen nehéz is." Sokat mondták a szüleim miután el kellett költöznünk szeretett városunkból Sydney-ből a világ másik felére Liverpool-ba. Félreértés ne essék imádom ez a várost, de elszakított a számomra legfontosab...