Elérkezett az indulás napja. Reggel a a telefonom ébresztőjére keltem. Mellettem Luke csak nyöszörgött egyet és a párnájába temette arcát. Én sem voltam teljesen magamnál, de próbáltam felkelni. De előbb jött a nehezebb feladat: felkelteni szőke barátom.
-Luke...- simítottam végig karján, de nem mozdult.- Hé kelj fel, nemsokára megyünk.
Tovább simogattam karját, míg el nem kezdett morcogni.
-Aludni akarok.- nyávogott.
-Majd alszol a buszon, na gyerünk kelj fel Csipkerózsika.
-Nem vagyok Csipkerózsika.- emelte rám álmos tekintetét és nagy nehezen felült az ágyon.
-Jó reggelt.- mosolyogtam rá, majd adtam neki egy puszit.
-Neked is.- ásított egy nagyot.
Felpattantam az ágyról, majd összeszedtem az aznapi ruhám, ami egy fekete farmer rövidnadrágból és egy bordó Ramones-os pólóból állt. A fürdőbe gyorsan felöltöztem és kisminkeltem magam. Visszaérve Luke is kész volt már. Rámmosolygott én pedig viszonoztam gesztusát.
Ödaugráltam hozzá és szorosan megöleltem. Ő derekam köré fonta karjait, én pedig az enyéimet a nyaka köré. Mélyen beszívtam édes illatát, ami mint mindig most is a rabjává tett.
-Gyerekek, gyertek reggelizni- állt meg az ajtóban Liz, mire mi szétrebbentünk- Jaj, ugye nem zavartam meg semmit?
Erre csak mindketten megráztuk a fejünket és a konya felé indultunk.
-Jó reggelt mindenkinek- mondtuk egyszerre Hemmo-val.
-Nektek is.- mosolyogtak vissza ránk anyáék.
Gyorsan megreggeliztünk, majd az órára ránézve láttuk, hogy mindjárt itt lesz a busz. Felszaladtunk a szobámba és még utoljára ellenőriztük, hogy biztosan mindent eltettünk. Nehezen lecipeltük a két bőröndöt és búcsúzkodni kezdtünk anyáéktól.
Pár perc múlva Luke telefonja csörgött, így gondoltuk, hogy megjöttek a fiúk. Felkaptuk a cipőnket és a bőröndöket és a buszhoz indultunk, ami már a ház előtt parkolt.
-Sziasztok- kiáltott Luke a fiúknak.
-Hello- köszöntek kórusban.
-Hé Zel, ugye még emlékszel Michael-re és Calum-ra?- mutatott a két barátjára.
-Persze. Sziasztok srácok- öleltem meg őket.
-Szia Ashton vagyok- vigyorgott a göndör hajú, majd megölelt.
-Szia én meg Zelda- mosolyogtam vissza rá.
-Na jól van, indulhatunk?- csapta össze a kezet Luke.
-Aha- mondtuk egyszerre.
Felszálltunk a buszra, szőke barátom pedig körbevezett.
-Nos, mivel csak négy ágy van, ezért dönthetsz, hogy velem alszol vagy kint a kanapén?- vigyorgott pimaszul.
-Hát nem is tudom...-játszottam meg magam.
-Akkor kanapé?- nevette el magát.
Szóval eldőlt, hogy együtt alszunk. Lepakoltam, majd mindketten kimentünk a fiúkhoz. Ashton egy banánt puszilgatott (?), Mikey pizzát evett, Calum pedig táncolt. Hát ok...Jó heteknek nézünk elébe.
Már elég régóta beszélgettünk, amikor mindenki unatkozni kezdett. Calum-nek ötlete támadt.
-Akartok felelsz vagy merszezni?
VOUS LISEZ
Feelings never change | l.h |
Fanfiction"A változást el kell fogadni, bármilyen nehéz is." Sokat mondták a szüleim miután el kellett költöznünk szeretett városunkból Sydney-ből a világ másik felére Liverpool-ba. Félreértés ne essék imádom ez a várost, de elszakított a számomra legfontosab...