23. rész

990 70 6
                                    

Luke szemei lassan csukódni kezdtek a fáradság miatt, én pedig a belilult hasát simogattam.

Hirtelen megszólalt a telefonja. Viber üzenet. Utána nyúltam, hogy Lucasnak ne kelljen felkelnie. Képüzenet. Valami Sandratól. Megnyitottam, amit nem kellett volna.

-Mi az? Ki írt?- kérdezte Luke.

Nem tudtam megszólalni, ehelyett csak zokogni kezdtem. A lány pucér képeket küldözgetett barátomnak.

-Zelda!- ült fel Luke.

Kivette a kezemből a telefont. Én nem tudtam ránézni csak sírtam és sírtam. Hogy tehette ezt velem? Georgenak igaza lett volna és Luke végig hazudott nekem? Miért?

-Zelda, ez nem az aminek látszik! Meg tudom magyarázni!

-Igen? Mégis hogy? Szerinem elég egyértelmű! Hány ilyen barátnőd van még Lucas? Hm?

-Csak te vagy! Ez a hülye ribanc nem tudom miért küldi ezeket a gusztustalan képeket! Hidd el én csak Téged szeretlek!

-Jaj, ne mondd már hogy annyira ellene vagy ezeknek a képeknek!

-Amiket küldött mindig azonnal kitöröltem, meg sem néztem őket!

-Jaj, most te sem gondolod komolyan, hogy ezt elhiszem?

-Idefigyelj Zelda! Én csak téged szeretlek! Leszarom a ribancokat, akik azt gondolják magukról hogy szépek és azt hiszik ők a világ közepe! Utalálom őket! Szeretlek Zel és sosem hagynálak el, főleg nem ilyen lányokért! Szeretlek most és mindörökké.

Nem tudtam megszólalni. Higyjek neki vagy nem?

A következő reakciójától viszont lesokkolódtam.

Feelings never change | l.h |Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora