8.

41 3 2
                                    

Byly jsme teda na místě a potom nám řekli že jsme v Hashira estatu. Po chvíli co jsme tam přišli tak přišla jednotka s Tanjirem který byl mimo.
Po chvíli se vzbudil a u něj byly nějací lidi. Naše skupina poslouchala z druhé strany domu u kterého byly a my jsme dělali že si povídáme aby jsme nebyly nápadní. Co jsme tak poslouchali tak šlo o to že nějaký Tomioka nezabil démona ale nechal ho žít a ten démon byl Nezuko. Tanjiro tam akorát obhajoval Nezuko že nic neudělala,že nikomu neublížila a taky nikomu neublíží apod. Potom se tam nějaký týpek jménem Sanemi pokoušel něco dělat s katanou. Byly jsme za domem takže jsme viděli kulový takže popisuji co jsme slyšeli.

Štofy: Hele neni ten Tomioka náhodou ten týpek koho jsme viděli jak jsme viděli ještě Nezuko bez toho bambusu?
Šárka: Hele asi i jo.

Slyšeli jsme potom jak ten Sanemi prořízl tu dřevěnou krabici co nosil Tanjiro na zádech.

Štofy: Hele já jdu nakouknout jo?
Týna: Hele aby si nebyl pak v průšvyhu protože tohle je možná něco soukromího.
Štofy: Hele já se tam jenom kouknu na  pár sekund tak si nemyslím že mě někdo zahlídne nebo snad jo?
Áďa: Hele jako jistli je tohle Hashira estate tak jako bych nedávala takový naděje že tě nezahlídnou. Já bych to neriskovala.

Štofy tedy nešel se kouknout a zůstal.

Pak jsme slyšeli že někdo jde tak jsme zalezli za keře. Prošli a my jsme zase vylezli. Tentokrát tak ten Sanemi řekl že jistli Nezuko bude chtít jeho krev tak jí může zabít a jistli ne tak jí nezabije. Pak jsme slyšeli že si tam někdo řízl do ruky. Pak jsme jen slyšeli že vem si tu krev apod. Ale pak jsme slyšeli od Tanjira že Nezuko to přeci jen nikoho nechtěla zabít a tak jsme byly šťastný. Pak jsme ale slyšeli kroky k nám a my jsme co nejrychleji utíkali někam jinam. Ale pak jsme viděli to že jeden z nich je u nás.

???: Co tady děláte?
Šárka: Nic jen si povídáme
???: Horší lež jste nemohli vymyslet že? Viděl jsem totiž toho kluka jak se chce kouknout co se tam děje.
Áďa: Miloši?
Štofy: No?
Áďa: Asi tě brzo knockoutuju
???: Hele není potřeba násilí ne? Já myslím že jste ho viděli nebo slyšeli dnes až až.
Bára: Jak se vůbec jmenujete? Já jsem Bára.
Rengoku: Já jsem Rengoku Kyojuro. Rád vás poznávám. Kdo jsou ti ostatní.
Štofy: No tak moje jméno jste slyšel. Já jsem Miloš.
Týna: Týna
Šárka: Šárka
Áďa: Adéla tak vás rádi poznáváme.
Rengoku: Jen pro příště upozornění protože vím že jste tu nový. Meetingy jsou soukromá věc takže to neodposlouchávejte ano?
My: Dobře
Rengoku: Tak nashle
My: Nashle

Rengoku odešel. A Haru mi přistál na rameno.

Haru: Vás pět má jít k hlavní bráně. Něco vám poví.
Štofy: A jsme zase v prdeli.
Týna: Hele možná to je že nám všem chtějí něco oznámit nebo je to za to odposlouchávání.
Štofy: Právě co když to je za to odposlouchávání.
Šárka: No to asi nezjistíme do tý doby než tam půjdem takže jdeme.

Šli jsme k bráně a byly tam všichni. Kromě Tanjira,Zenitsua a Inosukeho.

???: Dobrý den. Jsem tu abych vám obeznámil to že všichni se půjdete seznámit s Hashirami a nebo aspoň se s vím "trenérem" nebo prostě hashirou který vás bude trénovat.
Všichni: Dobře
???: Teď. ROZCHOD

Všichni se rozešli. Genya se na mě kouknul a měl přesně ten úsměv jako „Holka tak teď si zažiješ peklo”
No dala jsem mu deathstare a on na mě ať jdu k němu.

Áďa: Hele asi se od vás chvíli odtrhnu.
Štofy: Okey

Šla jsem tedy za Genyou.

Genya: Víš proč sem se smál?
Áďa: Jo vim. Ale proč přesně?
Genya: A nechceš se to dozvědět sama?
Áďa: Ani ne hele
Genya: Vážně?
Áďa: JO👀.
Genya: Dobře ale neštěkej na mě. Ale vážně to chceš vědět?
Áďa: Kolikrát ti mám říct to jo?
Genya: Nevim 100x?
Haru: Hele všichni šli už najít svýho "učitele" nebo se šli celkově seznámit s Hashirami tak by jste mohli jít taky.
Genya: Tak co ty? Jdeš za Hashirama nebo za svým učitelem?
Áďa: Hele asi za Hashirama. My jsme stejně už jednoho potkali.
Genya: Okey.
Áďa: Hele nechceš jít s námi?
Genya: Jako klidně jistli nebudu vadit.
Áďa: Nebudeš pojď.

RMT v Demon SlayerKde žijí příběhy. Začni objevovat