Sanemi: Co se děje?
Áďa: Nic asi se mi jen něco zdálo.
Sanemi: Dobře.- později toho dne -
Procházela jsem se kolem lesa a pak mi došlo že nemám katanu takže jistli se potkám s nějakým démonem tak jako budu mít hodně špatnej den.
Jasně že já mám štěstí level -100 tak jsem musela potkat toho démona.
Najednou někdo přiběhl a zastřelil toho démona potom co jsem slyšela tu střelu tak mi bylo jasný kdo to je.Genya: Myslel jsem že když mi řekl Haru že potřebuješ pomoc tak že třeba s lidmi je schovat aby je ten démon nenašel a nezranil a ne že nemáš KATANU. Jak jí vůbec zase nemáš?
Áďa: No zlomila se mi.
Genya: Proč?
Áďa: Prostě se mi zlomila.
Genya: Jasný...
Áďa: Co je?
Genya: Mi lžeš.
Áďa: Nelžu.
Genya: Ale jo. Vždycky když lžeš tak vypadáš tak nějak přiotráveně.
Áďa: To neni pravda.
Genya: Ale je.
Áďa: Neni.
Genya: Je.
Áďa: A proč jen tak NAJEDNOU-Než jsem to stihla doříct tak jsem si všimla že za mnou někdo stojí a má katanu. Rychle jsem odběhla na nějakou louku, podívala jsem se jistli šli za mnou a ano byly tam naši známý Shinazugawa bratři a ještě pár lidí.
Zdrhala jsem před nimi jak Sonic na cracku. Po chvíli jsem do někoho vrazila nedívala jsem se kdo to byl jen jsem se omluvila a zase jsem brala roha. Najednou mě někdo chytil za ruku a když jsem se otočila tak tam byl Himejima. Řekl něco v smyslu ať stojim ale já jsem zkusila nějak zdrhnout ovšem jsem ale neuspěla.
Áďa: Tak když tu je klid. Co se děje?
Himejima: To ti já nesmím říct.
Áďa: ...
Himejima: Hele jistli budeš odpovídat pravdivě tak se nic nebude dít.
Áďa: CO? CO se bude dít?
Himejima: N-nic. Ale hlavně odpovídej na otázky pravdivě.
Áďa: Na jaký?
Himejima: Uvidíš..
ČTEŠ
RMT v Demon Slayer
Acción!PŘÍBĚH DOKONČEN¡ partička RMT šla zase do akce jménem že jdou meetnou Demon Slayer. Potkají je hodně nástarach a postupem času budou dostávat informace o tomhle světě. dál nevím co psát.