43.

26 3 0
                                    

Ádi POV:
Po tomhle nás Ubuyashiki pustil ale když jsme vyšli tak přiletěl Haru a řekl že mám jít do Hifashaki village a taky řekl že to je solo mise.

Šla/běžela jsem tam ale jak jsem tam přišla tak tam byla byla na živu akorát jedna dívka. Bylo mi ale docela divný že ten démon zabil jsem kluky/muže.

Áďa: .....Ahoj?
???: Dobrý den.
Áďa: Je ti něco?
???: Mhm-mhm *kývne hlavou*
Áďa: Dobře....a co ti je?
???: To....monstrum mi zaůtočilo na bratra a tak jsem ho chtěla chránit ale pak mě odstrčil od něj. A potom když jsem to udělala znovu tak něco udělal a teď němám na jedné straně třetinu ruky.
Áďa: Ou....to je mi líto. HARU!

Přiletěl Haru a já mu řekla ať sem pošle pár lidí ze zdravotního. Mezitím jsem si vzala obvaz a obmotala jsem jí to ruku.

Áďa: Nemáš někoho z rodiny na kterého by ses mohla obrátit?
???: Tetu.
Áďa: Dobře tak chvíli budeš v nemocnici kvůli té ruce a pak budeš u tety.
???: ...
Áďa: Co je?
???: Kdo jste?
Áďa: Je a jo já jsem se zapomněla představit...promiň. Jsem Adéla, jsem demon slayer a proto tu jsem.
Hina: Dobře..já jsem Hina. Mám další otázku kdy tu budou ti kterým jsi zavolala?
Áďa: No za chvíli.
Hina: Támhle někdo jde.
Áďa: To jsou oni. No..Hino já tě teď opustím protože jdu hledat toho dotyčného co....no...ty víš.
Hiina: A proč jsi to neudělala už předtím?
Áďa: Ehm....jsi dítě.
Hina: Dobře. Tak děkuju😄.
Áďa: Není za co.

Šla jsem do toho domu a nikoho jsem tam neviděla. Byl to ale velký dům takže když nakoukneš do jednoho pokoje tak asi nebudeš vědět jistli tam někdo je nebo není.

Uslyšela jsem nějaký zvuk a tak jsem si vzala do ruky katanu a koukla do místnosti. Nikdo. Podívala jsem se z okna a už zdravotní s tou dívkou odešli. Ale když jsem se koukla z toho okna tak mi přišla zase další věc divná. Proč v týhle vesnici nikdo neni? Prostě tam bylo ticho byly tam asi 3 domy a nukdo v nich nebyl. Šla jsem tedy omrkniut další domy.

V tich domech byly akorát další lidi kteří umřeli. Šla jsem tedy dál a uvědomila si jednu věc. Démoni když na ně promluvíš nebo je lidé hledají tak se neschovají že se tich lidí bojí ale naopak stává se spíš to že jdou k tomu člověku blíž.

Áďa: HEJ! Vím že jsi tady tak se neschovávej!

Nic.

Šla jsem do jiného domu. Řekla jsem si že tohle budu zkoušet a jistli to na poprrvý nevyjde tak prostě budu hledat podle důkazů nebo jak to říct.

Áďa: Jistli tu je nějakej démon tak ať vyleze w bude to 100x jednoduší!

Nic.
Zase jsem šla do jinýho domu.

Áďa: Už mě to vážně nebaví... HEJ!-
???: Musíš tak řvát?
Áďa: ₕₑₕ?
???: Oni sem posílají holku? A ještě k tomu co neni Hashira? Se nedivím proč je stále víc a víc lehčí zabít demon slayeri.

Otočila jsem se na něho a viděla jsem týpka který měl růžový vlasy měl bílou až šedou pleť a měl po těle modrý pruhy.
Viz.:

:

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
RMT v Demon SlayerKde žijí příběhy. Začni objevovat