Po hledání celé vesnice jsem nikoho nenašla. Šla jsem zpátky a viděla jsem ty holky s lidmi z Demon Slayer Corps.
Šla jsem zpátky a po cestě mi něco lezlo po ruce. Když jsem se koukla co to bylo tak to byl had. Vypadal jako Kaburamaru. (Obanaiovo had)
Áďa: Ty patříš Iguro-samovi?
Kaburamaru: Hm.
Áďa: Eh?! Já ti rozumím? No to je jedno.Šla jsem tedy s Kaburamaruem k Obanaiovo domu.
Áďa: Iguro-sama?
Obanai: Kdo je tam?
Áda: Adéla..ta-
Obanai: Vím kdo jsi.Obanai otevřel a zase začal mluvit.
Obanai: Neviděla jsi někde Kaburamaru? Většinou je se mnou ale-
Adéla: Viděla a je i tady.
Obanai: Dobře.Obanaiovi jsem zpátky předala Kaburamaru a šla jsem na základnu. Když jsem byla na místě tak jsem viděla něco na zemi co na první pohled vypadalo jako klacek. Když jsem tu věc vzala do ruky tak jsem uviděla na tom zavěšenou nějakou jmenovku stálo na ní: „948π€3l2äl5 Gellert"
Tu jmenovku jsem ignorovala a koukla se na tu věc. Vypadalo to že to je hůlka. Vzala jsem jí, schovala a šla se porozhlídnout po okolí. Tentokrát jsem vyloučila to že by to mohlo být někoho protože ten film v tuhle dobu neexistoval a i kdyby tak lidi z DSC by se o tohle nezajímali.
Po chvíli jsem našla nějakou knihu. Když jsem jí otevřela tak tam bylo naspáno: „Kniha zaklínadel".
Když jsem si to přelistovala tak mě zaujalo jedno zaklínadlo. Protego Diabolica. Podle té knihy to bylo zaklínadlo které když se správně vyčaruje tak se postupně zjeví kruh s modrým ohněm u kterého když přes něj někdo projde buď shoří pokud to je čaroděje nepřítel a když je přítel tak přes něj projdou bez jediné rány.Vzala jsem tu knihu a najednou přiletěl Haru.
Haru: Posílá mě Sanemi a ptá se...ehm,EHM: „Kde SEŠ? Už dávno nejsi v té vesnici kde byl ten démon."
Áďa: Řekni mu že už jdu.
Haru: Dobře.Haru odletěl a já jsem šla tedy k Sanemimu.
Genya: Kde si byla?
Áďa: Na misi?
Genya: A pak?
Áďa: Šla jsem na základnu.
Genya: Aha...hele vím že umíš zabíjet démony a podobně ale...když je tu někde Kibutsuji-
Áďa: Dávám si pozor.
Genya: Ale to není jen Kibutsuji ale i-
Áďa: Já si dávám pozor jo? Takže se mi nic nestane.
Genya: Dobře...a co máš za zády?
Áďa: Nic.
Genya: Co. Máš. Za. Zády?
Áďa: Knížku.
Genya: A proč schováváš knížku?
Áďa: Nevím?
Genya: O čem to je?
Áďa: O ničem.
Genya: Tak to je učebnice?
Áďa: Jo.
Genya: Pro co?
Áďa: Pro dějiny.
Genya: *Vezme mi tu knihu* „Kniha zaklínadel". Plánuješ nás nějak očarovat a-
Áďa: Ne! Proč si to myslíš? Však já to neumim ani ovládat.
Genya: Můžete všichni možná vypadat že jste milý a podobně ale to neznamená že nemůžete být nějak...víš co. Neznamená že když budete na tý špatní straně že musíte být s Kibutsujim al-
Áďa: Ale my nejsme...nějak na špatní straně a...ty kouzla můžou pomoct. Ovšem jsme nebyly ještě v zemi kde se to používá takže naučit se to bude asi i těžký.
Genya: Je tam něco co to může potvrdit?
Adéla: No...je tam jedno kouzlo že můžete vědět že nám můžete věřit.
Genya: A co je to?
Adéla: Protego Diabolica. Nevím jak se zatím používá nebo jak to vůbec vypadá v praxi ale stejně by jsem se to musela asi učit měsíce protože neznám základy čarování a podobných věcí.
-------------------Omlouvám se že tu dávám věci z Harryho ale mám něco do budoucnu v plánu s tím jedním kouzlem něco udělat.
Konec :D
ČTEŠ
RMT v Demon Slayer
Action!PŘÍBĚH DOKONČEN¡ partička RMT šla zase do akce jménem že jdou meetnou Demon Slayer. Potkají je hodně nástarach a postupem času budou dostávat informace o tomhle světě. dál nevím co psát.