36.

25 5 5
                                    

Adély POV:
Po tréninku jsem šla se opět procházet. Když jsem byla u hlavní brány tak kousek od ní jsem našla kytaru. Zřejmě nikomu nepatří la tak jsem si jí vzala a šla s ní do vnitř.

Jelikož umím na kytaru jenom akordy ale žádný písničky tak jsem jí odložila a šla za lidmi a ptát se jich jistli nestratili kytaru. Přeci nevypadalo to že někomu patří ale i tak nevadí se přeci zeptat.

Měla jsem v hlavě takový seznam jmen a první koho jsem vyškrtla byl Genya. On se o žádný kytaře nikdy nezmiňoval takže jsem si myslela že tedy to neni jeho kytara.

Napadlo mě jít do butterfly mansionu tak jsem tam šla a videa jsem Aoi. Šla jsem za ní a zeptala se jí na to řekla že nikdo z nich nemá kytaru takže z mého imaginárního seznamu jsem si mohla vyškrtnout Aoi,Shinobu a Kanao.
(Pro lidi co koukají na to anime tak ANO vím že tam jsou ještě ty 3 holky ale ty jsme ještě nepotkali takže tak👀)

Potom mě napadlo jít za někým za Hashir. A jako první mě napadnul Gyoumei takže jsem šla k jeho domu jistli někde poblíž není a byl poblíž. Šla jsem tedy za ním a zeptala se ho jistli on náhodou nehraje na kytaru a kdyžtak jistli neví jestli někdo z ostatních nehrají. Řekl že nikdo z Hashir nehrají.

Potom jsem šla zpátky do Sanemihi domu a vzala tu kytaru jistli není podepsaná nebo něco. Bylo tam něco ale jenom W a bylo to potom rozmazaný.

Vzala jsem si tedy tu kytaru a zkusila zahrát něco. Potom mě napadlo že můžu zkusit si zahrát nějakou písničku a budu to tak ladit do tý doby než to bude znít dobře.

Přišlo mi jako nejjednodušší zkusit zahrát Jubilee line takže jsem to zkusila zahrát a docela to i šlo. Furt jsem to ladila to moje hraní do tý doby než to znělo dobře a dokonce i tato úplně de**lní technika fungovala.

Odložila jsem kytaru a šla zase ven.

Báry POV:
Byla jsem venku a viděla jsem RMT na míst ve kterém jsme se setkávali.

Když jsem tam přišla byly tam všichni.
Zase jsme si povídali o věcech.

Týna: Tak stalo s něco? Vím že jsme se neviděli tak 2-3 hodiny ale stejně něco se mohlo stát.
Áďa: Jo vlastně jo. Než jsem tu přišla tak jsem našla random kytaru u brány.
Štofy: Aha👀...
Šárka: A nevš komu patří?
Áďa: No nikomu od tadytud ale na tý kytaře je W a potom zbytek je rozmazaný takže.

Dále jsme mluvili o tý kytaře a o misi na který asi budeme všichni spolu.

Týna: Hele tak je už docela pozdě tak ahoj.
Všichni: Ahoj.

Adély POV:
Týna odešla ale my jsme tam stále byly ale bylo tam ticho. Najednou jsem si zase vzpomněla na ten deník ale neřešila jsem to protože je nejspíš i lepší to neřešit a nezbláznit se z toho než to řešit.

Nikoho POV:
Všichni přemýšeli o různých věcech ale pak skončilo to trapné ticho protože někdo přišel.
------------------

Konec :D

RMT v Demon SlayerKde žijí příběhy. Začni objevovat