79.

12 2 1
                                    

Genya: Tak já půjdu, ahoj.
Áďa: Tak ahoj.

Potom co Genya odešel jsem se furt procházela, najednou se ozvala rána. Běžela jsem tam, viděla jsem Muzana. Najednou jsem byla v nějaké budově, když jsem se ohlédla kolem sebe tak jsem uviděla Kyojurem a Milošem.

Viděla jsem nějaký mrtvý tělo a něco ho odtáhlo. Šla jsem za tím a našla jsem krabičku, otevřela jsem jí a viděla LED. Přemýšlela jistli si jí mám dát do hlavy, ale ne nedala. Vzala jsem si jí jenom s sebou jen kdyby náhodou by to bylo potřebný. Což asi s Muzanem bude.
Všude byli démoni těm jsem usekla hlavy a šla nebo spíš chtěla jít zpátky k Rengokuovi a Štofymu.

Viděka jsem kus ledu na zemi a taky jsem slyšela nějaké rány. Podívala jsem se co se dělo v místbosti vedle a viděla jsem Shinobu. U ní byl nějaký démon s barevnýma očima a bílýma vlasama.

???: Že by se přidal někdo další? Nebo počkat Shinobu-chan vlastně pomalu umírá~
Áďa: Hm?
???: Počkej tebe jsem už někde viděl...kde to ale bylo....
Áďa: Nikde si mě neviděl.
???: Počkej všichni Upper Mooni po tobě šli kvůli...kvůli čemu to bylo? Už vím náš Pán to neobjasnil~
Áďa: Tak ať si to klidně neobjasnil mě to může být jedno.
???: Proč si tak drzá? Jistli se o tebe zajímá tak by ses měla stát démonem!~
Áďa: Ne.
???: Huh? Proč ne?
Áďa: Ježiš můžeš přestat být takovej ukňouranej jak malý dítě?

Najednou tam vletěla Kanao a pak i Inosuke. Shinibu zemřela a zjistila jsem taky že se ten démon jmenuje Dōma.

Dōma: Když jsem byl malý byl jsem velice inteligentní-
Áďa: Tak s tvojí inteligencí by ses nedostal ani do 1. třídy.
Dōma: Tak a už dost! Štveš mě! Furt mě tu urážíš! Zabiju tě nebo vás všechny?~
Áďa: Zkus a uvidíš.
Dōma: A co ty mi uděláš? Ženy nemají být silné...přesně tohle představovala Shinobu-can i když...
Kanao: Už mlč...
Dōma: A proč? Není tihle zábavné?~

A potom Dōma začal mluvit o tom že Inosukeho znal když byk malej prcek a že znal jeho mutter.

Inosuke: Já myslel že to je Shinobu..
Áďa: Kámo, vem si kolik je Shinobu, nevím 18-19. A teď si vem kolik je tobě, 15. 18-15 je 3. To trochu nevychadza ne?
Dōma: Už dost tady tý matiky.
Áďa: Tak kdyby si chodil do stejný třídy jako já tak chcípneš ras,dva.

Kanao usekla Dōmovi hlavu ale do toho ještě Dōma měl v sobě jed od Shinobu.

RMT v Demon SlayerKde žijí příběhy. Začni objevovat